Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Monika, welke test heb je gedaan?
    Heb je geen foto voor ons?
    Spannend in ieder geval, hopen dat je een duidelijkere test krijgt.

bregt volgens mij kan jij ook wel een testje wagen.

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee ook niet lekker lang uitgeslapen dus!

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden

gisteren de verjaardag van mijn hubbie voor de familie maar was best saai want zijn familie accepteert mij niet dus maar goed...
    we waren gaan kijken voor de lokatie van onze bruiloft maar ja die doen dus niets door de week en wij trouwen op donderdag en voor ons is dat een speciale dag dus daar blijven we bij.

@laupio balen meid dat je weer omlaag bent gegaan!

@bregt spannend hoor zal voor je duimen!

Liefs Dimmel

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    sinds ik mijn favorieten/cookies en geschiedenis weg heb gehaald kan ik niet meer inloggen op fer.friends..probeer al 2 dagen lost paswoord te doen maar ontvang niks. :( nu kan ik niet meer bijhouden, zijne r nog andere sites waar ik het bij kan houden online?

suc6 voor alle :)

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je hotmail?
    Misschien komt het mailtje in je ongewenste mail box?
    Want ik ben ook een keer mijn passwoord kwijt geweest, en ik kreeg hem netjes gemailed. Maar wel in mijn ongewenste items box!

En pas inderdaad op met verwijderen van cookies, dan verwijder je inderdaad AL je passwords!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gewoon terug bij veilige mail doorgeven en daarna komen de berichten terug door. heb het al verschillende malen gedaan en meegemaakt.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Dames, hier weinig nieuws van de wachtbank...

@Aly: welkom op de wachtbank :) Waarom denk je dat FF je kruis niet op de goede dag heeft gezet? Het lijkt mij wel OK. En jullie hebben geïnsemineerd op die dag, dus de kans is er....Het zou trouwens ook dag 21 kunnen zijn, nu ik nog 'n keer kijk.... Misschien verplaast FF je kruis nog over een paar dagen.
    @Monika: zit je nog voor je NOD? Alvast een héél voorzichtige felicitatie...
    @Divi: je temp is naar een derde hoger niveau. Een goed teken, hoor!
    @Bregt: jouw kaartje is ook nog steeds mooi!
    @Laupio: prima temp, lijkt mij niets mis mee.
    @Nikkitje: geef je wel het e-mail adres op waarmee je bekend bent bij FF? Ik had laatst ook lost pasword maar ik kreeg het direct opgestuurd in een mailtje... Het was wel een ander password. Vervelend, hopelijk komt het goed.

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oh m'n kaartje.

heb vanaf vandaag terug ongi gevoel en precies of ik kan elk moment braken. wat lage buikpijn aan de lies. pijnlijke borsten langs de zijkant. ook als recht moet staan heb ik langs beide kanten van m'n liezen wat pijn en zwaar gevoel

brrr voor de rest ben ik kiplekker

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

ik ga heel hard voor onze 3 dames duimen

10. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    monika, heb je al vaker vage streepjes gehad zonder zwanger te zijn ? als hij bij mij negatief was had ik geen streep, helemaal wit. misschien is hij over een paar dagen duidelijker. [-o<

dimmel, niets aan zo'n verjaardag, wanneer gaan jullie trouwen ?

laupio, je temp is nog best hoog hoor ! als hij morgen weer stijgt is er goede hoop voor jou . ;)

bregt, wanneer ja je testen ?

divi, hoelang is je luteal phase ?

mijn temp. was vanmorgen 36,8, maar ik was pas om 7 uur wakker. dag na mijn ei op de vorige kaartjes was 36,6 dus dat heb ik nu ook maar aangehouden.

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee het zit niet in mijn junkmail..ook nie in normale..en denk dat ik al 10x heb gedaan en daarna zo'n message kreeg dat mn password gereset is en naar mn email is gestuurd. ik begrijp er niks van. en ja mijn email is geloof ik echt wel juist wat ik heb doorgegeven beetje strange isn't?

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    monica, alsvast een voorzichtige felicitatie :)
    bregt; nog steeds spannend zie ik, nog geen :evil: :evil: te zien?

Bij mij is het over, net zijn ze :evil: :evil: gekomen.
    Temperatuur was 36.3 vanmorgen,dus dacht het al. :cry:
    Op naar ronde 17 dan maar weer,pppfff.
    Ik hoop dat er vandaag of morgen nog wat roze worden!
    Ik hou het in de gaten, maar wacht weer even met het plaatsen van mijn kaartje.

liefs wies

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, klopt, dan krijg je ze voortaan in je normale inbox.
    Maar daarom vraag ik me af of haar mailtje niet in die box staat.
    Want ze zegt dat ze hem niet krijgt, en zolang je niet op die box klikt, zie je hem niet.

14. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jammer wies31, mischien meer geluk met IUI. heb je in ieder geval het gevoel dat er wat aan gedaan word, krijg je weer nieuwe hoop van.

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb maar even een nieuwe aangemaakt onder andere email en naam.. straks vergeet ik alles :p

16. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    @wies: He balen meid...ik had het zo gehoopt voor je!
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. En ook verder geen tekenen van een eventuele zwangerschap. Wel had ik vanochtend een raar gevoel in mijn onderbuik, een beetje kramperig net als je ongi moet worden, maar tot nu toe niets.... Maar als je naar mijn kaartje kijkt, dan vraag ik me af of ik echt zwanger zou kunnen zijn. Want mijn begin temperatuur was ook heel hoog, en ik zit nu weer rond die temp.... Maar als je dan weer naar mijn vorige cyclussen kijkt dan heb ik nog nooit zo'n hoge temp gehad aan het begin van een cyclus....hmm ik weet het ook niet meer... Testjes zitten nog netjes in hun doosje :)

Liefs Bregt

17. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ik ga pas na de 20e testen.... al heb ik nu ook wel de neiging om het te gaan doen.... :) Maar nee ik wacht netjes...

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bregt;zoalng ze er niet zijn, is er hoop!
    aly; deze maand hebben we nog 1 test, en dan naar IUI inderdaad. Ben er wel aan toe , dan gebeurt er tenminste iets. Heb nu het gevoel dat ik nooit zwanger wordt voor mijn 30e. Maar ja, dat deprigevoel hoort bij het ongi zijn denk ik. succes in ieder geval!

liefs wies

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames

monika ik [-o< voor je dat je over paar dagen vette streep heb staan

hier mijn kaartje voor vandaag

20. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik ken het gevoel hoor, wij zaten ook in de mmm.
    net voordat wij met IUI begonnen was ik zwanger, ronde 31, helaas is ons meisje na 23,4 weken geboren en overleden. we hopen dat we nu wat sneller zwanger zijn en niet weer 2,5 jaar hoeven te wachten. wanneer moet je naar de gyn ?

Deel Deze Pagina