Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aly; oh,dat wist ikniet. wat erg voor jullie. :cry: en ik maar klagen :oops:
    hoe gaat het nu met jullie? Gaan jullie het eerst weer op de natuurlijke manier proberen, of via IUI? Of moet je wachten van de gyn met IUI?
    Lijkt me wel erg moeilijk om weer met zwanger worden bezig te zijn, erg dapper. hoe lang is het geleden dat het is gebeurt?

onze vorige samenlevingstest was negatief, alles was dood. Nu bleek dat mijn eisprong een dag later was dan ze dachten. Ik heb gbeld naar de gyn, en ze zei dat het daarom misschien wel negatief is geweest. Nu wilt ze nog zo'n test doen, maar dan een dag later, op dag 14. Maar dat valt op zaterdag zag ik net. Dus morgen even bellen, wat dan de bedoeling is. als ze het dan vrijdags doen schiet niet op, dan is het waarschijnlijk weer negatief. Ben bang dat we dan weer een cyclus (of 2) opgeschoven worden. :cry:

2. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    op zaterdag kunnen ze ook wel kijken ? het vrouwelijke lichaam laat zich niet regelen, bij jullie was het zaad dood ?, bij ons was er geen zaad te vinden.
    je mag best klagen hoor ;)
    wij proberen eerst 2 keer thuis incemineren[zaad met een spuit inspuiten] de vorige keer was ik de tweede maand zwanger en anders doen we IUI.
    vanmorgen weer op het begraafplaats geweest, was wel weer even moeilijk hoor en het gemis blijft, ze was een uniek mensje. hoeveel kinderen we misschien nog mogen krijgen, iris krijgen we nooit weer terug. boven mijn ativar staat wanneer ze geboren is en in mijn album een foto van haar.

3. Hoi meiden,
    ben er nog wel hoor, maar heb besloten deze ronde ff wat minder tre doen. deze cyclus wordt waarschijnlijk toch afgebroken na het volgende boedonderzoek. dat en de katten hebben besloten mijn thermometer te jatten om mee te spelen :( :D

monika ik duime echt voor je datd test nog + wordt...

liefs rensie

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sorry, had niet op de ativar gelet. dat is echt nog pril. heb de foto gezien, daar schieten mijn ogen wel van vol zeg. Wat een echt mensje was dat al.
    Ik hoop voor jullie dat het niet meer zolang hoeft te duren, en dat dan alles goed mag gaan.
    Op zaterdag doen de gyn's bij ons niets. De cyclus daarna komt dan op zondag uit, dus schiet ook niet op. maar als ik bel morgen, laat ik niet over me heen lopen, om daar twee maanden mee te wachten. Ze komen maar,haha.

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou meiden ik heb een CB test gedaan. Heb geprobeert er een foto van te maken, maar die is of onder of overbelicht en dan zie je nog niks.

Heb wel eens eerder een super vaag lijntje gehad en was toen niet zwanger.

Zit nu op 15 DPO dus eigenlijk al over NOD.

Maar zolang er niks te zien is houden we hoop.
    En het rommelt zo in mijn buik.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ha meiden,

Ik heb mijn eerste dikke kruis! Jippie!

Hier mijn kaartje;

Ik ga straks ff bijlezen (moet nog naar mijn vader voor vaderdag) en dan zal ik op jullie reageren!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik wu da ik zo vette kruis had hehe mijne staathierboven en schommeld weer eens lekker :cry:

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb een foto proberen te maken, maar geloof dat ie net wel net niet zichtbaar is

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
  10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hij loopt net links van het midden en is echt super vaag....

11. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Ik zie em wel......heb em even opgeslagen en er een negatief van gemaakt en dan zie je een licht streepje. Ik denk toch dat je morgen weer even moet testen monika........

Alvast voorzichtig gefeliciteerd ;)

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dan wacht ik nog wel een paar dagen voor de zekerheid.

Heb trouwens de beschrijving erbij gepakt van de CB, en daar staan ook 3 plaatjes op met positieve testen, en plaatjes C komt het meest overeen met mijn lijntje....pffff echt wel balen dat ie niet duidelijker was

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik zie ook wel een héél vaag streepje, spannend hoor. Wanneer ga je weer testen?

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Spannend Monika..

Ik wil je niet ontmoedigen.. ik vind de foto een beetje vaag.
    Ik vind het streepje lijken op de foto in mijn album..

da's geen zwanger streep maar een indrogingslijn.

Ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk en dat jouw streep anders is :rolleyes:

Succes met afwachten!

Liefs, Paula

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja blondie daar lijkt het wel op, maar deze lijn stond er gelijk vanaf het begin, dus indrogen lijkt me niet, maar we zien het wel over een paar dagen

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wies, jammer zeg! En het zag er zo mooi uit... :(
    @Rensie: balen dat je cyclus moet worden afgebroken, maar wel erg creatieve katten :D die van ons zouden dat ook kunnen doen
    @Monika: geen nieuws, goed nieuws... maar lastig dat wachten en dat hopen... het is wel een heel vaag lijntje, maar waarschijnlijk zie je het in 't echt beter. Overmorgen nog 'ns testen?
    @Wieffie: mooi kruis! :)

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Monika ik zie ook een streepje hoor, hopelijk mogen we je zeker binnenkort feliciteren, maar een streepje is een streepje

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Bij mij is het ook game over
    Gisteravond bijna nacht werd ik helaas ongi dus ik tel vandaag als dag 1
    dat kan ik het beste doen of niet

En deze maand ga ik ook beginnen met ovu testen

@Monika; Spannend hoor meid ik zag ook een heel dun lijntje dus ook alvast een hele voorzichtige felicitatie

Ik ga ook beginnen met foliumzuur en over 2 dagen met de laatste kuur clomid 50mg en als deze maand ook niet lukt wat krijg ik dan voor medicijnen want met clomid mag je maar 6x gebruiken toch?

Liefs Tijgertje23

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jammer Tijgertje! :(
    Ik zou als je gisteren rond 00.00 uur ongesteld werd, ook vandaag als dag 1 rekenen. Ik vind ovu-testen een fijne aanvulling op het tempen.
    Veel succes in deze nieuwe ronde.

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ik duim voor je meid!

Liefs, Paula

Deel Deze Pagina