Goeiemorgen meiden gisteren naar papa geweest lekker chinees gegeten en vandaag weer werken maar ja nog 4 nachtjes slapen dan gaan we op VAKANTIE . Gisteravond nog geklust en hoe mmm was zo lekker he! sorry voor de detail. @aly we trouwen 19-03-2009 @wieffie eindelijk meid en nu ga ik heeeeel hard voor je duimen dat je temp maar lekker hoog blijft! Liefs Dimmel
goedemorgen, monika ik zie geen kruis, maar ik hoop voor je dat hij duidelijker word. tijgertje23, jammer, ik hoop voor je dat je met andere hormonen meer succes hebt of dat deze nieuwe ronde 9 mnd duurt. hier mijn kaartje weer, als mijn temp morgen weer stijgt zet ff het kruis op dag 21.
Goedemorgen meiden! Helaas, de zijn hier gister avond gearriveerd! Dus we beginnen weer opnieuw! Liefs Bregt
hopes, inderdaat het is hier heel rustig, mooi kaartje hoor. als je de dag voor je ei klust heb je nog wel kans om zwanger te worden hoor, de zaadjes blijven wel even leven laupio, ga je morgen testen ? spannend. bregt, balen van je ongi.
goeiemorgen, hier mijn kaartje voor vandaag..nog steeds vrij hoog dus wachten maar even af. ik heb trouwens een testje uitgevoerd, vanwege die open rondjes en t tijdstip van testen. ik heb de afgelopen 3 dagen om hal8 getempt en daarna nog een keer als ik uitgeslapen was. dit verschilde per dag. de temperatuur was gewoon hetzelfde bij mij..1 dag was er 0,1 verschil. de andere 2 dagen was het precies hetzelfde als half 8...dus gelukkig maakt dat niet zo heel veel uit hoelaat je tempt, als t maar is voor t opstaan.
@ Hopes! Super mooie kruis @ Bregt Wat ontzettend jammer! @ Laupio ik blijf voor je duimen en hoop op een mooie posi uitslag Liefs, Paula
hihihi, ben zo trots op mijn eerste kaartje... word er wel weer onzeker van... heb volgens mij te weinig op de juiste dagen geklust!
he balen voor degene die de op bezoek kregen voor de andere dames ik blijf duimen. hier mijn kaartje voor ik zo naar de gynaecoloog ga
Hallo meiden, Ik heb een zware nacht achter de rug, sliep pas heel erg laat, vandaar mijn open rondje... Wies, Bregt en Tijgertje, Jammer meiden, ik hoop dat jullie meer succes hebben deze ronde! Bengeltje, jeetje meid wat een stijging! Ik hoop dat het je (super)ei was! Monika, helaas zie ik ook geen streep op de foto. Ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen een mooie positieve test krijgt! Dimmel, thx voor het duimen meid! Ik ga ook voor jou duimen dat je ei zich gaat melden! Aly, welkom op de wachtbank! Hopes, mooi kruis hoor! Je hebt zeker wel een kans! Laupio, spannend hoor! Ik ben erg benieuwd wat de test zegt! Marieke, ook jij gaat goed hoor! Je temp is nog mooi hoog!
hoi wieffie.. ja he! dat dacht ik ook al maar die van jou is ook omhoog..ook al heb je een zware nacht gehad! hopelijk mag die de komende dagen hoog blijven liefs marieke
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: En hup weer naar beneden @tijgertje en bregt Jeetje meiden wat jammer, balen zeg! Een hele dikke knuf. Ik duim voor jullie voor een goede volgende ronde. @marieke, Jouw kaartje is ook mooi ik blijf voor je duimen. @Laupio en Monika, Ik ga heel hard voor jullie duimen! liefs Divi
ik hoop ook dat ik me super ei gehad heb ik ga zo naar de gynaecoloog toe ze wilde de kaartjes enzo zien dus ik wacht lekker af hoop eingelijk wel dat het een keer raak is
dank je Divi! jammer dat je temp naar beneden is maar goed t kan nog alle kanten op! dat zie je maar aan mijn kaartje! lijkt wel een jojo hihi zal ook voor jou duimen! liefs marieke