bregt; oh nee! wat balen meid! ik hd echt gedacht dat jij dan zwanger zou zijn. Jeetje, wat een tegenvaller is dat hè. Maar het komt wel goed uit voor je werk natuurlijk. Is het een iets mindere teleurstelling. monica; wanneer ga je weer testen? ik hoop voor je dat het een duidelijk kruis wordt. Ik heb morgen een telefonische afspraak met de gyn. dan eens navragen hoe we dat gaan doen, als ik op de 14e dag moet komen. (zaterdags) ik hoop dat het gewoon doorgaat. En ben benieuwd hoe we dan uit de test komen. Stiekem hoop ik eigenlijk dat ie negatief is, dan gaan ze tenminste actie ondernemen. Laat het morgen wel weten wat de bedoeling is. liefs wies
Hallo allemaal! Ik ben zaterdag middag ongi geworden en zondag ochtend begonnen met tempen. Kunnen jullie me even op weg helpen?? Ik weet niet goed hoe en wat: Ik werk thuis dus hoef gelukkig niet heel vroeg op: ik verwacht elke ochtend tussen 8 en 9 te tempen. Ik temp onder de tong. Namelijk: Zondagochtend (08.10): 36.2 Maandagcohtend (06.40): 35,9 Maandagochtend (09.00): 36,4 Omdat ik vroeg wakker werd heb ik direct getempt omdat ik naar wc moest. Ik wilde verder slapen want kon uitslapen. Om 9 uur stond de wekker dus toen meteen weer even getempt. Ik schrok nogal van het verschil: 0,5 graad! Om 09.40 uur (voordat ik echt mn bed uitging) nog een derde keer: 36.3 Kan ik het best het gemiddelde nemen? Alvast dank voor hulp!
@ go4baby, hoelater je tempt hoe hoger je temp zal zijn. Ik temp nu om 05:30 dan is ie 36.2 als ik om 10:00 m'n bed uit kom en dus temp is het 36.5 Ook is rectaal tempen het beste.
ik ben ent terug van de gynaecoloog ben eingelijk wel opgelucht. ik moet stoppen met temperaturen ze heeft de temperatuur kaartjes bekeken ze denk dus dat ik geen eisprong heb maar ze wilt geen clomid geven omdat meeste mensen er zigniet goed bij voelden de bijwerkingen dus. ik heb 19 maart bloedgeprikt en daaruit blijk dus dat mijn insuline te hoog is. en nu moet ik morgen weer bloedprikken en mocht die weer te hoog zijn krijgik een medicijn dat de insuline op pijl houd en doordat de insuline op pijl blijft krijg ik een eisprong ze heeft me dus uitgelegt dat wilt ze doen ik moet morgen vroeg bloedprikken ncuhter voor insuline en om te kijken of ik ontstekingen heb gehad p me eilijders ofzo en moet volgende week woensdag terug komen. en de uitslag krijg ik dan te horen of we gaan starten met dat ene medcijn of ik krijg andere hormonen . ben eingelijk wel opgelucht dat er nu wat aan gedaan word
Hoi dames deze cyclus sloeg echt nergens op, ik had op dag 11 al mn ei en ben na 20! dagen al weer ongi geworden wat een raar gedoe... Ben dus weer met de nieuwe ronde bezig dwz alweer de 5e...zucht.... @ Corine wat heb je weer een mooi kaartje zeg.. :/ maar wel een hele grote dip. Ik hoop voor je dat je wel een ei heb gehad. Hoe is het verder met je? Hier gaat het wel, zit te wachten op de uitslag van het chromosoom onderzoek, maar dat klote zh belt me elke keer ni nadat ze een telefonische afspraak hebben gemaakt. Steeds bel ik hun en dan sta ik een half uur n de wacht zonder ook maar iemand aan de telefoon te krijgen, word er gek van ik wacht nu al zo lang
hoi najah lees hierboven volgens mij hebben we tegelijk gepost en bij jou klote dat de ziekehuis niet terug belt waarom ga je dan niet langs ? dan moeten ze je wel helpen dan krijg je mischien wel direct antwoord . hoop dat het beter met je gaat . hier gaat het beter zie post voor jou bericht
@Bregt: jammer zeg het zag er zo veelbelovend uit... @Hopes: gefeliciteerd met je ei; je hebt zeker een kans. De dag voor de eisprong schijnt nog beter te zijn dan de dag van de eisprong zelf. Maar beide is nog beter natuurlijk. @Laupio: Wow, dat moet bijna wel raak zijn, 18 dpo en nog zo'n temp en geen menstruatie... spannend zeg! @Marieke: het verschil tussen half 8 en bijv. half 9 is niet zo groot. Maar als je tot 10, 11 uur uitslaapt is-ie wel degelijk hoger, hoor. Is mijn ervaring. Maar dat kan ook per vrouw verschillen. @Bengeltje, het zou m.i. een ei op dag 15 kunnen zijn bij jou. Het lijkt wel een mega-ovulatiedip. Morgen weet je het... ik zou, als ik jou was, morgen nog 1x tempen hoewel je mag stoppen van de gyn. Jammer dat je volgens haar geen eisprong hebt, maar fijn dat ze er wel wat aan gaat doen. Succes verder. @Divi: het kan nog alle kanten op hoor, de temp is nog best hoog. @go4baby: welkom hier. kijk eens op www.fertilityfriend.com voor instructies hoe te tempen. @SheDevil: wat raar, zo'n korte cyclus... Hier geen veranderingen in mijn kaartje. Ik zit op 5 DPO.... dat wachten vind ik nog het ergste. Dan ga ik liever tot actie over.
hoi aquilegia ja misschien idd wel per vrouw verschillend...ik heb vanmorgen om 8 uur dan getempt en om 10 voor 11...dus daar zit best een verschil in.. en toen maar 1 tiende verschil qua temp. ga t morgen nog eens zo doen kijken of t meer verschil is! maar ik ga volgende maand wel op 1 tijdstip tempen voor de zekerheid
dank je ik zal morgen nog eens temperaturen ze zij je mag stoppen ze zegt je word zelf gek anders komt mede doordat ik teveel blaasjes op me eierstokken heb waardoor zij dat dus denkt en ook aan de hand van de kaartjes. ben blij dat ze me nu veder helpt morgen bloedprikken en woensdag hoor ik wat we gaan doen. dan meot ik terug komen. ja dat wachten bij jou is ook erg pff wachten duurt geen uren gene dagen maar jaren voor je gevoel hoop voor jou ook dat het snel lukt en raak is en je mag genieten
@marieke, ja is wel balen hoop dat er deze ronde meer succes is, maar ja me vriend moet ook een onderzoek afwachten vanwege anabolen gebruik, schijnt da da ni echt goed is voor je zaad. Hij is wel heel erg vruchtbaar maar een btje teveel ofzo. @aquilegia, ja vond ik ook al vreemd, maar wel een duidelijke eisprong gehad. Jij al op 5dpo, dan moet je nog wel een weekie wachten erg is dat he pfff... Nou zh eindelijk aan de tel gehad, ze weten nog steeds niks, dat word weer wachten tot 28 juni
wies31,ik hoop voor je dat de afspraak op zaterdag gewoon doorgaat anders ben je 3 mnd verder voordat de samenlevingstest kan gedaan worden, balen ! aquilegia, dat wachten na de ei is altijd het ergst, dat duurt altijd zolang. shedevil, mag ik vragen waarom je nog temp ? vervelend dat het ziekenhuis steeds afbelt, daar word je toch niet goed van. bengeltje, nu maar hopen dat ze je insuline snel op pijl hebben en dat je een mooie eisprong krijgt. go4baby, altijd je eerste temp aanhouden, of op dezelfde tijd temp. als je uit bed bent geweest stijgt je temp.
Dames, bedankt voor jullie meelevende woorden... Ik ga proberen er minder mee bezig te zijn... Hoi SheDevil, zijn jij en je vriend weer bij elkaar, als ik vragen mag? Ik dacht dat je weggegaan was... Wel vervelend dat ze in het ziekenhuis nog steeds geen uitslag hebben. Anabole steroïden zijn niet goed voor het zaad, maar als je stopt met gebruiken zal het zich wel weer herstellen (denk ik).
ja maar ik ben wel door gegaan met tempen want ik ga ni aan de pil. maar ik had tog al verteld dat ik een ander lief vriendje heb
haha nee da klopt maar heb een nieuw vriendje tis echt een schat, hij had mij gevonden, maar da had ik toch verteld hier, even opletten dames