Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    oke, je mag van mij ook best temp., maar ik vroeg het mij gewoon af ;) .
    en van die nieuwe vriend dat heb ik gemist, duurt dat onderzoek zolang ? loop je niet bij een gyn. voor de uitslag van de onderzoeken ?

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ja ik moet er gewoon mee bezig blijven anders word ik gek, ik wet ni maar dan lijkt het helemaal alsof ik alles kwijt ben dus daarom ben ik doorgegaan met tempen...

ja dat onderzoek schijnt dus 3 maanden te duren, en ik word er btje gek van dat wachten.. heb ze net gesproken en ze weten nog steeds niets dus...
    ik loop wel bij de gyn hoor

3. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik herken het gevoel heel goed, toen ik na iris haar geboorte stopte met bloeden had ik ook zo iets van nu is de hele zwangerschap voorbij en dat deed zeer.

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ja dat doet het zkr, ik had Valentijn* voor altijd bij me willen dragen, zelfs toen ik wist dat hij overleden was. Toen hij nog in m;n buik zat waren we nog samen 1, toen ik was bevallen voelde ik me zo leeg en alleen. Kon alles aan met die kleine in m'n buik, zo voelde dat echt... dan beval je en dan is het stil... waar eigenlijk een kindje zou moeten huilen he, dat moment zal ik nooit vergeten.

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ja, na 1 dag is alles weg, het vooruitzicht dat je kindje geboren word, je hele toekomst lijkt weg te zijn, nog veel sterkte en ik hoop voor je dat je met je nieuwe vriend een mooie toekomst mag opbouwen en met hem wel over je verdiet kunt praten.

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ja dat voelt echt zo he aly...verdriet word ook ni minder, maar je leert ermee leven...
    ik hoop dat jij wel veel steun hebt aan je vriend/man en ik hoop ook dat ik met deze wat meer geluk heb... :)

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kom ff langs om succes te wensen, ben vandaag een beetje moe, weekend was wel erg druk!

succes

twinny

8. hey she devil...klopt je banner dan wel? nee toch :( of ben je al zon tijd niet op de site geweest dat je alweer zo ver in je cyclus zit?

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    nee ik heb deze keer een hele korte cyclus gehad dus eigenlijk zou ik nu dus ook op dag 22 zitten maar ben al na 20 dagen ongi geworden :S

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    weet eigenlijk ook ni welke dagen ik nu moet aanhouden voor mn ei :S maar goed door blijven tempen dan

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dag dames,

hier nog m'n kaartje van vandaag

12. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hoi Meiden,

Bedankt voor de berichtjes, toch baal ik er stiekem wel van hoor. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik gewoon weer met een lage temp begin ipv een hoge 36,8.

Liefs Bregt

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden!

Hier mijn kaartje voor vandaag, nog niets bijzonders.

Liefs Bregt

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

eerst is mijn temp rond de 36.4 en nu 36.3 maar goed we wachten af is beter dan dat op en neer gaande van mijn vorige cyclus dit is stabieler. VRIJDAG OP VAKANTIE :D :D :D :D

Liefs Dimmel

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen,

dimmel, lekker, bijna op vakantie, dan kun je volop klussen met je eitje ;) .

zico, mooi kaartje hoor, misschien zijn die dipjes wel een goed teken dit keer. heb je al een nieuwe afspraak in het ziekenhuis ?

hier mijn kaartje,

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Hier ook even mijn kaartje.

Liefs

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames hier mijn kaartje voor vandaag al hoef ik niet meer te tempen van de gynaecoloog maar op aanraden van wat meiden hier toch vandaag nog maar getempt

18. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]
    Dag dames!
    Test was gisteren negatief :(
    Maar nog geen :evil: :evil: en temp weer omhoog!
    Ik snap ud nie meer, kan het zijn dat ik een hele lange luteale fase heb?
    Of over een paar dagen weer testen?

19. goedemorgen

zico, kom op meid nu weer omhoog!!!
    Laupio, gewoon even afwachten en als er geen duivels komen, nog een keer testen over een paar dagen. bij mij kwamen ze helaas ook pas na 18 dagen.
    bengeltje, voor de zekerheid lekker doortempen hoor, weeet je tenminste wat er binnen gebeurd
    Karine, gaat goed! doorstijgen!
    Aly, de kop is eraf, nu hooghouden!
    dimmel alvst fijne vakantie, waar ga je heen?
    twinny, hoe is het met jou? komt uk er al aan?
    she devil :D wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!

zelf geen kaartje deze ronde!
    hubbie moet trouwens morgen voor zaadcheck, hij vindt het maar niks :D
    liefs rensie

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey rensie ja dat is wel zo maar ik word er zelf soms gek van als ik zied hoe op en neer hij gaat.

haha arme mannen die ook zaadonderzoek moeten doen mijne vond het niet eens erg om te doen :) hij weet waarvoor hij ut doet he :)

Deel Deze Pagina