Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Laupio: heb je niet pas later je ei gehad, bijvoorbeeld op dag 21 of 23? Of heb je ovutesten gebruikt? Ik had vorige maand ook pas zo laat een ei en een cyclus van 36 dagen.
    SheDevil: fijn dat je een nieuw vriendje hebt. Maar probeer je nu nog zwanger te worden? Ik heb ergens het idee dat je het toch nog graag wilt. Logisch natuurlijk. Maar meid als je elkaar net kent zou ik toch nog even wachten. Zwanger worden moet niet een obsessie worden. Je bent nog jong dus je hebt alle tijd. Misschien makkelijk praten. Maar het lijkt me niet juist om uit de ene relatie te stappen en dan maar met een ander een kindje te krijgen. Maar misschien zit ik er naast. Succes.
    Voor de meiden die ongi zijn geworden: balen! Wies en Bregt, het zag er zo goed uit. Ik loop misschien wat achter hoor, kom hier niet dagelijks.

Hier mijn kaartje ff. Een erg rare dip vandaag... Nu moet ik zeggen dat ik dus gister medicijnen heb gekregen voor een schimmelinfectie. Aaargh, dit is de 1e keer dat ik dat heb. Echt niet fijn. Gelukkig helpt de eerste capsule wel gelijk.. Moet er nog twee :( Ik werd echt gek van de jeuk! Deze capsules zijn ook te gebruiken als je zwanger bent maar ik weet voor 99% zeker dat ik dat niet ben. Maar je wilt natuurlijk nooit risico nemen.

groetjes Nikkie

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    mijn kaartje voor vandaag...

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Laupio, je luteale fase duurt volgens mij 10-18 dagen. Dus zou je nu wel zo'n beetje ongi moeten worden. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar dat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt om positief te kunnen testen.
    Ik duim voor je!

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat en boel kaartjes alweer, ik ga het nu goed door krijgen hoe het werkt.
    alleen de temps zelf snap ik nog niet.

iemand idee als je 5 dagen temp 36 is waarvan 1 ( de middelste) 36,1 is? is het erg zo'n hele lage temp? overdag is mijn temp ook 36

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik krijg het gevoel alsof ik mijn eitje al heb gehad vlak na mijn menstruatie, ik weet nog dat ik een topic opende waarom ik zo last last had van mijn buik rond 13 juni, dat ik last bleef houden van ditjes en datjes. op de 13 juni stijgt ie en inene tot an vandaag een vette daling.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik krijg zo mijn nichtje van 2,5 jaar op bezoek en wil nog ff gauw naar de winkel dus mijn berichtje is ff snel nu.. Mijn temp is weer gezakt.

Nou ja kan alle kanten nog op! Straks zal ik meer reageren hoor, al zal dat wel tegen de avond worden... Fijne dag zover!

7. hoihoi
    balen wieffie! fijne dag met je nichtje :D

hier mijn kaartje voor vandaag...blijft nog steeds lekker hoog :D

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oh marieke ! wat spannend !

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    nikitje, je eitje moet nog komen hoor, voor je ei is je temp. gewoon laag, geeft niets.

laupio, raar zo'n lange lf, maar misschien nog te vroeg getest.

hopes, nu omhoog he ! pfffff, ik blaas je wat warme lucht toe.

rensie, succes morgen met de zaadcheck, laten we hopen dat het heel veel miljoenen zijn.

10. ja ik moet zeggen dat ik t ook wel spannend begin te vinden...ik voel namelijk totaal nix! dus denk dat ik ongesteld ga worden, maar zelfs dat voel ik niet dus waarom ik dat denk hihi

wanneer word je ongesteld als je temp daalt trouwens?

stel dat ik morgen een temp van 36,5 heb ofzo word ik dan ook morgen ongesteld? of kan t nog een paar dagen duren?

liefs marieke

11. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    marieke, je banner telt tot 28 dagen, maar je hebt ook wel langere cyclussen gehad. de dag van je nod zal je temperatuur lager zijn, als je zwanger bent blijft hij hoog of gaat hij stijgen, mischien kun je beter je langst cyclus aanhouden.

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    wat een lieve reactie! thanks maar.....
    Ja?, hoe werkt het? moet hij nu nog hoger komen? ik snap het nog allemaal niet, ik dacht dat hij alleen niet onder de lijn mocht komen...

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hopes, ja klopt dat hij niet onder de lijn mag komen, maar 36,5 is nog best laag, zonder zwangerschap kom ik ook niet aan de 37 toe ,ik ben ook niet zo warmbloedig. maar ik denk dat je temp. nog wel gaat stijgen.

14. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    dus aly, als ik het goed begrijp ben ik niet zwanger als hij zo laag blijft? ik ben benieuwd naar wat hij morgen doet....

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hopes, bekijk de temp.kaartjes van de zwangeren maar eens[staat ook in dit topic], met deze temp. heb ik nog geen zwangere gezien, maar het komt wel goed hoor ;)

16. hoi aly, klopt dat ik langere cyclussen heb gehad maar omdat ik de 7e mijn ei heb gehad klopt de 28 dagen cyclus wel...t kan een dag verschillen maar komt wel in die buurt... ik pak altijd de laatste cyclus..als ik de langste pak dan klopt er vaak niet veel van hihi

liefs marieke

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hopes laat je niet gek maken. Je temperatuur zegt op dit moment nog helemaal niets! Al komt hij een enkele keer onder de lijn dan is er nog niets aan de hand. Zoek maar op bij FF. Het enigste waar je "redelijk" zeker van kunt zijn is dat je een ei hebt gehad.
    Ik ben nu an mijn 19e! kaartje bezig waarbij ik twee keer positief heb getest. Dit is helaas niet goed gegaan maar dat doet nu niet ter zake. Zelfs toen ging mijn temperatuur pas stijgen op dag 13/14.

Kijk maar eens bij ff in de kaartjesgalerij.

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @aly jazeker volop klussen haha niet dat we dat hier niet doen hoor hahah ;)

@rensie we gaan naar oostenrijk.

@wieffie balen meid!

@marieke spannend ik duim ook voor jou!

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    Gelukkig :)

20. Divi

Divi Fanatiek lid