Hoi meiden Zico: ziet er nog spannend uit,ga blazen dat temp morgen weer omhoog is. Aly: je maakt in iedergeval een mooi begin op de wachtbank, zet hem op meid! Laupio: of een hele verlate eisprong. Weet het ook niet meid, duim nog ff voor je verder.... Rensie: minimuts zit er nog altijd in, het rommelt ook nog niet echt! Succes morgen voor je mannetje! Nikkie: duim voor je dat de temp. morgen weer omhoog gaat... Nikitje: denk niet dat je je eitje al gehad hebt meid, nog ff geduld dan maar en lekker door blijven klussen Wieffierecies het kan nog alle kanten op en ik ga blazen, zodat ie omhoog gaat.pppffff... MArieke: ziet er goed uit, maar zijn die open rondjes later of vroege dan normaal getempt? Katootje: fijn je ff te zien meid, K dat het nog altijd niet gelukt is. Hoe gaat het verder meis? Iedereen weer heel veel succes twinny
twinny, de open rondjes zijn vroeger dan normaal getempt geloof ik... ach we zien t wel! ik heb al wel vast een nieuwe lijst gemaakt om te tempen voor volgende maand. misschien heb ik m niet nodig, dat hopen we dan maar liefs m
@ Rensie, ik doe me best Veel succes in het zh he! Ik kan begrijpen da je er zo tegen aan kijkt, maar het is idd makkelijker gezegd dan gedaan. En natuurlijk wil ik het nog steeds graag! Dat is toch logisch?! Ik ben m'n kindje verloren, dus ja natuurlijk zit het in me kop en die moedergevoelens heb ik, wat moet je dan? Maar van me af zetten? Sorry maar dat kan en wil ik niet. Mijn nieuwe vriend heeft met z'n ex teveergeefs geprobeerd om een kindje te krijgen, maar zij kon geen kinderen krijgen vanwege drugs gebruik enzo, en hij is heel blij dat hij mij nu heeft gevonden want ik ben tenminste serieus met m'n toekomst bezig. En waarom zou het niet goed zijn als wij het zouden proberen? Wie geeft er een garantie voor de toekomst? Zelfs al ben je 4 jr bij elkaar.... blijkt wel he. Nee als het goed voelt, moet je er voor gaan. M'n vriendinnen begrijpen me gelukkig wel. No offense
neen nog geen afspraak moet w8ten tot 12 a 14 de dag vanaf 1 ste dag ongi, dan gaan ze het baarmoederslijm nakijken en of ik een eitje heb. Zit precies op een trampoline naar boven, naar beneden..Snap er geen balle van....zo raar ook hoop ik dat ik niet ongi wordt ventje heeft welnesskuur voor m'n verjaardag gepland, samen met sauna
Hallo dames, eerst even mijn eigen kaartje en vraag, dan lees ik daarna jullie berichtjes. Ik heb vanochtend 2x mijn temp opgenomen: 1x om kwart over 6, ik werd wakker van mijn vriend die naar de wc ging en dacht dat het kwart over 7 was. Pas na het tempen had ik door dat ik te vroeg was. Toen heb ik doorgeslapen tot 7 uur en nog een keer getempt om geen open rondje te krijgen. Om 6.15 uur was de temp 36.85 en om 7.00 uur was het 36.78. Nou weet ik dat het bijna niets scheelt, maar toch. Welke zouden jullie aanhouden en waarom? Kaartje: Hè, hè, dag 20 alweer.... maar de laatste dagen duren het langste.
@Dimmel: fijne vakantie @Aly: toch dag 21 geworden, dit keer een vet kruis. Hopelijk met resultaat. Jullie hebben in ieder geval 2x geïnseminderd in de vruchtbare periode als ik het goed zie. @Bengeltje: gek dat je temp 2 dagen achter elkaar omlaag gaat. Als de temp nog verder zakt, weet ik niet of FF dit kruis laat staan. @Laupio: Misschien maakt je lichaam langzaam hcg aan. De ovulatiedag lijkt mij niet twijfelachtig. Jammer dat je test (nog!) niet posi is... Hopelijk komt dat nog. @Nikitje: voor iedere vrouw verschilt de basale lichaamstemperatuur. Niks om je zorgen te maken. Na de eisprong kan jouw temp ook lager zijn dan die van andere vrouwen. Maar voor jou is dat dan toch hoog. Het gaat om de verschillen tussen je eigen temp en vergelijken met anderen heeft niet zoveel zin. @Wieffie: het kan nog alle kanten op hoor. Het zegt nu nog niet zoveel als je temp daalt. @Marieke & Divi: gaat nog goed. Hou vol! @SheDevil: ik begrijp je kinderwens maar al te goed en die van je vriendje ook, maar let wel op dat jullie samen genoeg delen en niet alleen jullie kinderwens. Natuurlijk zegt lang of kort een relatie niet zoveel, maar pas wel op als je je zo snel na een breuk weer in een relatie stort. Ik wens je overigens alle geluk van de wereld toe; jij kent je situatie het beste en uiteindelijk moet je zelf besluiten nemen. @Zico: vreemd kaartje, eerder zo gehad? Wat gebeurt er als je het handmatig vastgezette kruis weer loslaat? Blijft de ovulatiedag dan gelijk? 't Is maar 'n vraagje, hoor. Je hoeft het niet te proberen... Met sauna moet je wel oppassen als je zwanger bent!!!!
ik weet het als hij nog vedeer zakt ff me lijn weg haald maar ag volgende week word er toch actie onder nomen dus neem het nu lekker met een korreltje zout dat hele ff
Gelukkig, Bengeltje, dat er actie ondernomen wordt. Als je temp nog verder zakt, krijgt je gyn wel gelijk. Hopelijk kunnen ze je helpen. Veel succes en sterkte ermee.
ja ben gister naar de gynaecoloog geweest zoals ik heb verteld op pagina 193 dus vandaag geprikt en woensdag 27ste uitslagen en wat we veder gaan doen en welke medicijnen ik krijg
Ik begrijp het aan de ene kant ook wel en natuurlijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Maar de kans is er gewoon dat idd jullie kinderwens het enige is wat jullie bindt. Maar hey wie zegt dat het niet goed kan gaan... Alleen ken je elkaar misschien nog niet zolang en dan is het toch ook fijn om elkaar eerst te leren kennen en lekker te genieten van het samenzijn en je verliefdheid etc. Maar het is jouw leven en je moet natuurlijk doen waar jij je prettig bij voelt. Een kindje willen moet alleen niet ten koste gaan van alles. En natuurlijk begrijp ik je kl***gevoel na het verloop van je andere zwangerschap. Omdat je al een keer hebt ervaren hoe het is verlang je er natuurlijk nog meer naar denk ik. Het had nooit zo mogen aflopen! Maar goed genoeg hierover. Ik wens je geluk toe en succes met zwanger worden. Twinnie: ja hoop het ook. Maar ja eigenlijk maakt het niks uit, je bent zwanger of je bent het niet. En er is maar een zeer kleine kans deze maand. Zou die daling van de schimmelinfectie komen ofzo? Gister mijn eerste capsule "gehad". Niet echt bevorderend voor je seksleven dit ghehehe Vorige week al niet door het omstandigheden, in het weekend begon die vervelende infectie dus en nu dit. Tsja het leven is soms hard groetjes Nikkie
HIJ BLIJFT VERSPRINGEN MAAR DE GYNOCOLOOG ZEI DAT IK ZEKER MOCHT ZIJN DAT DIT DE JUISTE GEGEVENS WAREN WAAR IK ME OP MOCHT BASEREN. DAAROM HRB IK ZE VAST GEZET
Hoi meiden, ik meld me sinds lange tijd weer aan, weet dat mijn eisprong in zicht is dus duimen voor de komende dagen!
wieffie en nikkie; ppppffffffff, omhoog die temp! zico; ik moet ook wachten op de 13e dag voor onderzoek. wens je veel succes alvast! lapia; blijft spannend zeg, hoo snel op een positest dimmel; fijne vakantie, neem een beetje meer zon mee terug! linda; ik hoop voor je dat je ei snel komt, klus ze! Ik heb vandaag de gyn gebeld. moet toch vrijdgs komen (weer 13e dag). dan weten we zeker dat we hem niet missen. Dan zullen ze ook kijken of het nog een keer herhaald moet worden dat zelfde wekend. er zit gelukkig wel een gyn dan. Dus kan deze cylus echt erachter komen of de samenlevingstest negatief uitpakt. Van de ene kant hoop ik het, dan wordt er actie ondernomen. Maar aan de andere kant is het ook wel fijn om te horen dat alles goed is. Beetje dubbel. we wachten af. liefs wies
Goeiemorgen meiden mijn temp is weer gezakt met 0.1. nog 2x slapen en dan gaan we eindelijk al kan ik me niet voorstellen dat ik daar al ben want ben er nog nooit geweest en lijkt me zo vet daar he...we gaan ook 1 dag naar de ijsgrotten daar is het dan 0graden maar ga je in de winter is het daar -12... @wies thnx meid ik zal kijken of ik de zon mee kan nemen al schijnt hier toch vaak de zon de afgelopen dagen! Liefs Dimmel
goedemorgen, twinny, het schiet lekker op met jou, 38 weken, nog max. 4 weken en jullie kunnen jullie kleintje bewonderen zico , ik hoop voor je dat je vrijdag nog niet ongi bent, mischien krijg je nog wel een mooier kado, maarja dat is afwachten. aquilegia, ik denk dat je het beste gewoon 7 uur kunt aanhouden, maar net wat je zegt het maakt niet zoveel uit. nikkie,er mag best wel eens een dip in je temperatuur zitten, is dit je eerste temp.kaart ? linda, ik hoop voor je dat de clomid zijn werk doet en dat er een mooi eitje springt met een mooi eindresultaat wies31, gelukkig deze ronde uitslag, dan kunnen jullie weer verder. mijn kaartje, ik zal de komende 4/5 dagen wel zakken met de temp. en dan weer stijgen[ik hoop voor 9 mnd]
ja aly, we hopen het ook. het zou een mooi verjaardagsgeschenk zijn. we verjaren week op week. S'morgens doen m'n borsten het pijnste en zijn wel wat opgezwollen, maar dat heb ik meer gehad, dus ga me geen blazen wijs maken. wies jij ook veel succes he
[/url][/img] Nou, ik denk dat het afgelopen is, nog geen , maar temperatuur wel erg veel omlaag! Ik meette stiekum 5 minuten later( na wat rondlopen) nog een keer, toen 37,1. Ik weet dat dat geen geldige meting is, maar is wel veel verschil, of is dat normaal?