Goedemorgen meiden, Thx allemaal voor het blazen, heeft echt flink geholpen Marieke, spannend meid! Hopelijk weer een hoge temp vandaag! Wanneer ga je testen? Divi, jij gaat ook nog steeds lekker meid! Mooi hoog houden die temp! Twinny, lief hoor dat je ons nog alle dagen een hart onder de riem komt steken! Jeetje al 38 weken! Dat gaat snel zeg! Nog ff en je hebt he beebje in je armen! Ik ga iig ook voor je duimen dat je een redelijk makkelijke bevalling gaat krijgen en een super kraamtijd! Aquilegia, we lopen bijna gelijk! Jouw temp is ook mooi hoog hoor! Linda, welkom terug! Hopelijk gaat je ei een deze dagen springen! Veel klusplezier! Wies,wat fijn dat ze je toch deze ronde wel gaan helpen! Hoef je niet nog langer onnodig te wachten! Dimmel, lekker genieten meid, eerst de voorpret en dan over 2 daagjes lekker bijkomen! Hopelijk werkt die rust zo goed dat je mooi zwanger terug komt! Aly, ik ga duimen dat je gelijk krijgt! Eerst die mooie dip en dan 9 maanden hoog! Karine, die daling zegt idd nog niet veel, ik ga ook voor je blazen en dan ga je net als ik weer omhoog! Zico, ik ga de komende dagen ook heel hard voor jou duimen! Wanneer ga je testen? Laupio, wel raar zo'n lange LF... Zou je je ei niet veel later kunnen hebben gehad zoals op dag 28 bijvoorbeeld? Dan zou vandaag een mooie innestelingsdip kunnen zijn?? Ben je al lang van de pil af? En was je cyclus hiervoor regelmatig?
wieffie weet nog niet wanneer ik ga testen, heb geen test in huis. Ga eerst al nog 3 dagen afwachten, tussen vandaag en zaterdag moet de komen
goede morgen meiden Linda: ga voor je duimen hoor. Klus ze! Wies: heel veel succes eind van deze week... Aly: ziet er goed uit, houden zo meid.... KArine: ik ga blazen dat de temp. morgen weer omhoog schiet....ppppffff... Zico: toch ziet het er niet slecht uit, duim ook voor jou hoor... Laupio: tis inderdaad een groot verschil! Ff afwachten en kijken wat ie morgen doet, want in 5 min. zit over het algemeen niet zo'n verschil! Wieffie: mooie stijging Iedereen weer heel veel succes vandaag....... twinny
@Zico: als je gyn dat zegt dan zou ik daarop afgaan. Hij/zij heeft meestal meer informatie, zoals een inwendige ech ofzo. @Linda: hallo, welkom hier. Nu snel een eisprong... @Wies: succes met de samenlevingstest. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen... @Laupio: klopt wel hoor. Zodra je gaat bewegen (rondlopen) gaat je temp echt omhoog. Daarom moet je ook liggend in bed meten, anders is de meting onbetrouwbaar. Jammer dat de duivels eraan komen, ik kan me voorstellen dat je daar niet meer echt op gerekend had... Toch gek, zo'n lange luteale fase, maar ik denk dat de dag van je eisprong wel klopt. @Aly: bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagje. Zo even wijzigen in FF. @Wieffie: ja, we lopen bijna gelijk. Als de temp gaat dalen voor de menstruatie gebeurt dat pas later, toch? Jouw temp wordt ook steeds hoger. Mijn kaartje: Ik heb voor de temp van gisteren toch maar die van 7 uur aangehouden.
Aly, nee dit is mijn 2e maand dat ik het zo bijhoudt. Heb meestal niet zo'n dip maar dat kan door de infectie komen, waarschijnlijk was mijn temp daarom eerst zo hoog.. Vandaag was ie 36,7 dus 0,1 hoger. Verwacht ook niks van deze maand dus dat valt mee. Ben alleen erg benieuwd hoelang mijn LF is... dat heb ik vorige maand niet kunnen ontdekken. Deze maand ovutesten gebruikt dus nu kan ik het redelijk goed bepalen... Wieffie: super, je temp is weer omhoog gegaan! Laupio: balen zeg! Bij mij betekent een geleidelijke daling echt dat ik ongi ga worden. Op zich ook wel fijn dan weet je al waar je aan toe bent. Vorige maand zakt ie van 37,0 naar 36,9 (twee dagen) en daarna 36,8 (ook twee dagen) en toen naar 36,6 en die dag werd ik ongi. Maar in ieder geval denk ik niet dat ik nu al ongi word.. Pas ergens begin volgende week. We zien het wel. Ik heb het kaartje van mijn vorige cyclus trouwens in mijn album geplaatst.. Het kruis klopt echter niet, ik heb waarschijnlijk pas tussen dag 21 en 23 mijn ei gehad! Lang leve de ovutesten die ik deze maand gebruik. Denk toch niet dat ik een LF van 20 dagen heb... liefs Nikkie
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Wieffie, dank je wel meis! Jij gaat ook mooi he?Ik blijf voor je duimen @Aquilegia, Ik blijf ook voor jou duimen meis! Je gaat mooi! dank je wel! @Aly, Jij gaat ook mooi hoor! Ik ga heel hard duimen hoor! liefs Divi
mijn kaartje voor vandaag, blijft lekker gelijk. het open rondje vandaag kan nu kloppen omdat ik nu vroeger getemt heb, 1 uur vroeger. liefs marieke
Spannend, Marieke, 13 DPO tel ik geloof ik. Weet je hoelang je luteale fase normaal is? Ziet er mooi uit. @Divi, ik duim ook voor jou hoor! Jouw kaartje gaat goed tot nu toe...
@aquilegia: de afgelopen 2 keer had ik een luteale fase van 14 dagen dus dan klopt t wel want morgen is mijn nod. dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden...naja liever niet natuurlijk hihi @wieffie: ik zit te twijfelen of t weekend testen of maandag. ik hoop dat ik t kan uitstellen tot maandag. als ik dan gewoon geen test koop moet ik wel wachten hahaha en jij? liefs marieke
goedenmiddag dames ik blijf toch maar hier mijn kaartjes plaatsen hier van vandaag weer gezakt pfff de rest heeel veel sucses
goedenmiddag dames ik blijf toch maar hier mijn kaartjes plaatsen hier van vandaag weer gezakt pfff de rest heeel veel sucses oeps 2 keer de ging wat mis
Ja das wel een goeie! Gewoon geen test in huis hebben! Ik heb al groot inkopen gedaan via matcare en ik ben inmiddels weer voorzien van 15 testen! Ik hoop dat ik kan wachten tot 07-07-2007 maar dat zal wel niet... zwak he..? Die E staat voor Eggwhite ofwel vruchtbaar slijm. Je kunt je slijmwaarnemingen invullen in het rijtje onder je temp. ook kun je hier invullen of je geklust hebt en of je ongi bent of spotting hebt.
Als je een LF van 14 dagen hebt, is overmorgen je NOD. Morgen is dan je 14e dag en overmorgen begint je cyclus weer met dag 1 als je ongesteld wordt (Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit he! )
Dank je wel! Mijn vorige kaartjes zien er ook ongeveer zo uit dus helaas zegt het helemaal niks. Het enige wat duidelijk is geworden is dat ik een eisprong heb en dat ik een LF van 12 dagen heb (gemiddeld). We wachten zaterdag dus maar weer af.
zooo dan wieffie jij hebt veel testen hihi hopelijk houd je t vol! daam: ooo oke dus eigelijk zou ik dan volgens mijn lutuele fasen vrijdag pas ongi worden? maar ja de maanden ervoor verschilde mijn lutuele fasen enorm dus kan je toch niet echt van opaan toch? mijn banner staat op 28...zondag is t dag 31...dat is mijn langste cyclus dus als ik dan niet ongi ben....dan ga ik pas testen hihi
even een vraagje over t kaartje he: stel ik word morgen ongesteld, en dat geef ik dus aan met L M of H...krijg ik dan automatisch een nieuw kaartje en begint FF dan uit zichzelf een nieuwe cyclus of moet ik dat zelf weer opnieuw aanmaken? sorry misschien een domme vraag hoor maar is mn eerste maand tempen pas dus weet nog niet alles liefs m