Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zie weer een aantal mooie kaartjes voorbij komen! Divi en vraagtekentjes zijn de volgende? ;)

@berna hoe was je weekendje weg?

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hahahaha, lol. Dan zou zwanger worden toch bija een eitje zijn he!
    Maar in die periode zou je vruchtbare periode moeten liggen ;)

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Zico,
    dank je wel meis.

@Roses,
    meid ik hoop het zo. Ik ben ook zo benieuwd pffff. Ik hoop zo voor jou dat je eitje eens springt. Ik had twee dagen een positieve ovu test en de 3e dag was ie negatief, dus ik hoop voor jou dat je eitje heel snel komt meid!

liefs Divi

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @divi ja van mij mag hij nu wel komen hoor! ik wacht al bijna 4 weken op mijn eitje....
    Ik snap die meiden met een hele lange cyclus echt dondersgoed dat het frustrerend moet zijn.. pfff...

5. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    @roses, ik zit precies op dezelfde dag van mn cyclus als jij en zit net als jij op mn ei te wachten! Gek word ik er van dus ik moest even reageren op je! :D Vond het wel grappig.

Liefs Bloemetje

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hey dat is inderdaad wel heel toevallig! :D Gebruik je ook ovulatietesten?

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Rensie en Berna, bedankt meiden!

Rensie, wat een rot cyclus heb je toch! Sorry hoor, maar dat mag toch wel even gezegt worden...

Berna, ik denk dat je wel een lekker weekend hebt gehad met die zon!I Is je ei geweest? Hoe is het nu met je temp dan?

Roses, nog steeds geen ei? Nu ja, de ovutesten zijn positief, dus hij is er echt bijna.....

Zico, is jou ei al gelanceerd?

Wieffie, succes met geduldig wachten op je ei.

Vraagtekentjes, succes met de zenuwen....ik hoop dat je temp hoog blijft.

Divi, je gaat lekker he!

Mirre, hoe gaat het met je? Alvast veel succes voor komende woensdag als ik je niet meer spreek.

Indigo, jij veel plezier morgen bij de verloskundige!

Liefs Olga

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he olga, hopelijk is ze losgeschoten da ei en komt ze onderweg de zwemmers tegen met hun tomtom. Als ze dan nog eens vriendelijk wil zijn en haar laten bevruchten dan zouden we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel content zijn

9. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Nope, die werken niet goed bij mij (ben aan de clomid dus ik denk dat het daar aan ligt), ik kreeg wel een mooie smile maar pas een week later mn ei. Vorige maand had ik een cyclus van 30 dagen en hoopte dat nu weer te hebben maar helaas nu alweer dag 25 en nog geen ei! Dus meid ik weet hoe je je voelt!

Ik hoop dat je ei heeeel snel komt!

10. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    O en ik wil je niet ontmoedigen hoor, bij bijna iedereen werken die ovulatietesten gewoon dus jouw ei komt er gewoon nu aan!

Dacht opeens dat het misschien een beetje lullig overkwam.

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    dank je wel meis!

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Spannend jou kaartje divi ik ga heel hard voor je duimen en nu maar hopennnnnnnnnnnnn dat het werkt!

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Vraagtekentjes nog een paar dagen en dan weet je meer erg he dat wachten soms word ik er zo moe van maar als je dan allemaal dingetjes gaat voelen krijg je zoveel hoop en dan is het ook wel errug spannend !

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @bloemetje, oh nee hoor het kwam helemaal niet lullig over ;) Ik snap je wel! Ik heb het zelf met de strips van matcare. Die kleuren bij mij nauwelijks!
    Maar ik heb de gewone van CB gebruikt en die gaf nu echt VET positief aan. Het streepje was veel donkerder dan de controle. En dat had ik de 2 weken er voor nog niet zo duidelijk gezien.
    En op dat moment gaven de digitale van CB ook positief aan, dus dat zit denk ik wel goed ;)
    Heb jij ook een tempkaartje?

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Inderdaad, ik kan je heel goed begrijpen meis! Het is echt niet leuk om een lange cyclus te hebben, en zeker niet omdat je zo graag iets wilt, dan duurt wachten zoooo lang. En omdat je denkt van hé als het goed is verwacht ik zeer spoedig mijn eitje en dan komt je eitje maar niet. Ik geloof echt dat het heel frusterend voor je meis! Zelf heb ik het gehad na mijn tweede miskraam, ik werd echt een half jaar niet ongesteld (ik had dus ook geen eisprong), meis ik was zo onzeker, bang en gefrustreerd. Toen werd ik eindelijk ongesteld na een half jaar en toen had ik ook een cyclus van zowat 50 dagen terwijl ik dat nog nooit heb gehad.
    Ook is het voor jou niet leuk omdat je mannetje erg onregelmatig werkt. Ik begrijp je helemaal meis.
    Ik hoop nu, nadat je 2 positieve ovulatietesten hebt gehad, dat je zeer spoedig je eisprong krijgt meis, ik denk dat je eitje niet lang op zich laat wachten. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen meis!

liefs Divi

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Lammetje,
    dank je wel meis!

liefs Divi

17. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    @roses, fijn dat je het snapt! :)

Ik hou mn temp wel bij op een kaartje, zal het even proberen hierop te zetten maar ben bang dat het niet lukt, ben zo'n kluns daarin.

Als ik het zo lees kan het niet anders dan dat jouw er ei er zeker aankomt!

En dan maar duimen he!

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @divi, wow thanks voor je lieve berichtje! Doet me goed :D

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @bloemetje, zo moeilijk is het niet hoor! Kijk maar even op de eerste pagina van dit topic, staat een duidelijke uitleg. Succes!

20. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    oke eerste poging...[​IMG]

Deel Deze Pagina