Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Bah, ik moet even gal spugen hoor!
    Ik begin te denken dat er iets niet klopt, dit is pas de tweede cyclus die ik temp na de pil, dus kan het nog allemaal komen door ontpillen, alleen ik d8 dat na je eisprong, waarvan ik ook vrij zeker was( nu niet meer :( ) in ieder geval ongeveer 14-16 dagen de ongie kwam en dat door ontpillen vaak het eitje later kwam.
    Ik ben 26 april gestopt met de pil,
    30 april pilbloeding gehad, 18,19,20 mei spotbloeding(echt enkele druppels)
    dat heb ik als ongie geteld, maar stelde niks voor, daar was ik al onzeker en nu dit weer..............
    Ik wil gewoon nu ongie worden!
    OF EEN POSITIEVE TEST!

2. oke bedankt dames, ik weet nu dus dat je je niet op je kaartje moet vastpinnen. zeker niet de eerste maand. normaal ligt mijn temp ong. tussen de 35.5 en 36.5...dus opzich is die voor mij vrij hoog nu maar ja dat kan dus nog alle kanten op...

hierbij nog een keer mijn kaartje, t zou dus kunnen zijn dat die daling een innesteling is geweest? voor mn 4 dagen dezelfde hogere temp?

ga er niet vanuit hoor maar zou wel leuk zijn natuurlijk :D

liefs marieke

3. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]

Jullie konden nog wel eens gelijk hebben, nu ik de slijmbeschrijvingen weggehaald heb, zet FF t eitje ook op dag 28, zal ik dan die testen voor niks hebben gedaan.........dat is pas stom!
    toch dacht ik echt dat slijm te hebben, maar misschien was het iets anders...

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee hoor, alleen als het de dag erna nog lager is. Echt, één enkele afwijkende temperatuur zegt niet zoveel. Het gaat om het patroon.

5. oke dank je :D naja, afwachten dan maar wat de komende dagen me brengt!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja hoor dat klopt wel, alleen dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik gebruik idd ovutesten maar ook die kunnen een fout resultaat hebben. Zo heb ik in februari 2 x een positieve ovutest gehad, zowel op dag 16 als op 38. Mijn ei was toen op dag 39. Dus een positieve ovutest wil niet altijd een eisprong tot gevolg hebben.

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Laupio,

Ik denk idd dat je pas op dag 28 je ei hebt gehad! Goed nieuws wel dat je iig goed geklusd hebt! Ik heb ook al eens een verschoven ei gehad zonder te klussen en dan weet je dat je mogelijkheid gewoon verkeken is! In dit geval zou je nu een mooie nestelingsdip kunnen hebben en gaan we samen gelijk op! Ik ga voor je duimen! :D

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Balen, Laupio, maar gelukkig wel toevallig geklust op de goede dag!
    Gek trouwens dat je slijmwaarnemingen niet klopten.

9. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    bedankt voor jullie reakties, ik ben eigenlijk erg opgelucht, want een lutheale fase van over de 20 dagen elke maand, dat zou erg zijn, dan moet je elke keer zolang wachten!
    Haha en ik liep al met een inlegkruisje in voor het geval dat, nou maar hopen dat het nu wel klopt dan! :p

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    wieffie, klopt jouw banner dan niet?
    Er staat dat jij nog in de vruchtbare periode zit

11. mama2801

mama2801 Niet meer actief

wat denken jullie ?
    heb ik me ei op dag 25 gehad of dag 32?

ik had vandaag wel een lichte positiefe zwangerschaps test (niet zon vroege)

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben vandaag alweer een jaartje ouder nog 1 jaar en dan ben ik een kwartje hahahaha

Heb van me vriend een zilveren ketting en zilv oorbelletjes gekregen
    Vrijdag komt mijn zus bij ons logeren want zaterdag gaan we met een stel naar de kermis dus dat wordt errug gezellig

En ik heb een vraagje ik ben nou begonnen met de laatste kuur van clomid die moet je eig op dag 3 van je cyclus innemen maar heb het een dag later gedaan zou ik veel problemen krijgen met een ei krijgen

Hoop dat iemand kan reageren op mij vraag

Alvast bedankt

Liefs Tijgertje23

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @mama2801: Als ik je kaartje met je banner vergelijk klopt het niet helemaal.

Als je met 11 DPO al 4.3 weken zwanger bent.

Dan zou je eigenlijk 3.4 weken zwanger moeten zijn.

Want 14 DPO = 4 weken

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @tijgertje, gefeliciteerd met je verjaardag!

Alleen op je vraag kan ik geen antwoord geven. Deze zou je het beste kunnen stellen bij vruchtbaarheidsbehandelingen.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee mijn banner klopt idd niet. Die heb ik op 50 dagen aangehouden i.v.m. de lange cyclussen hiervoor. Ik laat hem maar zo staan om mezelf niet gek te maken ;)

Tijgertje, van harte proficiat meid! Ik hoop dat het niet uit maakt dat je een dagje later met de Clomid bent begonnen!

mama2801, als je nu al een positieve test hebt dan zou je ei wel op dag 25 geweest moeten zijn. Je krijgt geen positieve test op 4 DPO! Dan zouden we allemaal niet zolang hoeven wachten ;)

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ iedereen die op het kaartje (en banner vergelijking) van Mama2801 let!
    Let ook even op de datum boven aan het kaartje. Die loopt nl. tot 14 juni. Maar tis vandaag 20. Dus dan zit ze op 17 dpo. Tenzij haar ei op dag 32 was. Dan zit ze op 10 DPO.

@ Mama2801: kun je even de andere data op je kaartje erbij schrijven, want er ontstaat verwarring als je niet op de data's let.

17. mama2801

het kaartje staat er niet helemaal op want de maand ff was afgelopen dus ik was verder gegaan met een ander kaartje dus wat er na 36.7 kwam is

dag 37: 36.8
    dag 38: 36.9
    dag 39: 36.9
    dag 40: 36.8
    dag 41: 36.8
    dag 42: 36.7

dus dan zou het wel kloppen met dag 32

want moet je na je ei gelijk een stijgende lijn krijgen?
    aangezien ik 2x een dip heb gehad en de laaste denk ik dat het een innestelings dip geweest is...

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Na de maand VIP kun je wel gewoon je kaartje verder aanvullen hoor. Want FF zelf, het kaartje is gratis.

19. mama2801

hoe doe ik dat dan me kaartje gratis verleneg of te wel verder invullen op alleen de kalender?
    snap er niks van probere van alles

20. mama2801

het is gelukt heb me kaartje aangepast het nieuwe kaartje staat erin!

Deel Deze Pagina