je drukt toch gewoon op enter data en dan invullen en dan save & next? Of snap ik het probleem niet helemaal
ja en dat klopt dus niet! anders kon ik nooit vandaag een positief test hebben gehad ik denk zelf 3juni of 10 juni
ik weet al wat er fout is gegaan ik had de laaste paar dagen die ik nu aangevuld had me afscheiding (sorry voor het woord ) niet ingevuld/ ff geeft toch aan dat ik op 3-6-07 toch me ei heb gehad
tijgertje noàg net op de dag zelf een hele gelukkige verjaardag toegewenst, hopzlijk heb je ervan genoten
Hier mijn nieuwe kaartje. Heb vandaag weer een FM, dus ben benieuwd, hier is natuurlijk nog niet veel aan te zien. Groetjes Cindy
goeiemorgen meiden gisteren gelnagels laten zetten dus is even wennen met typen. maar ben er wel trots op. JIPPIE morgen op VAKANTIE ... mijn temp zakt maar maar hij stijgt niet... @wieffie ik hoop ook dat ik zwanger terug kom maar we wachten af. Liefs Dimmel
Hoi meiden, Even een klein vraagje hier. Mijn temp was gisteren 37,1 en vanmorgen 36.6. Dus ik word of ongi vandaag of misschien een innestelingsdip? Kan dat op dag 9 na je ei? Een innestelingsdip dan. Mijn lut. fase na mijn ei varieert van 12 tot 16 dagen. Maar meestal 14 dagen. Heb ook nog geen spotting gehad van tevoren of buikpijn. Snap er niks van. Gr. Bianca
goedemorgen, marieke, je moet eerst je kaartje afmaken, dan kun je de volgende keer zien hoe je cyclus verloopt[ik hoop voor je dat dat niet nodig is ]. bij elke vrouw is het kaartje weer anders, sommigen hebben een perfect kaartje maar worden toch ongi. laupio, als je bij ff E invult denkt ff dat je je ei hebt gehad, er zijn vrouwen die vaker vruchtbaar slijm per cyclus hebben, maar daar moet je eerst achterkomen. en nu goed geklust. mama2801, je bent te vroeg geweest met het plaatsen van je kaartje bij de zwangeren, waar is je eerdere test gebleven? ik had je al gefeliciteerd, ik vind het wel wat vreemd allemaal, maar maakt niet uit . tijgertje, nog gefeliciteerd met je verjaardag , van clomid heb ik ook geen verstand. cindy, ik hoop dat er mooie eitjes komen, succes vandaag. dimmel, alvast een prettige vakantie gewenst. hier mijn kaartje weer, andere keren ging ik langzaam naar beneden, om 1 uur heb ik het dekbed van met afgeslagen, want het was me veel te warm. vanochtend toen ik wakker werd had ik een koude rug, misschien daalde hij daarom zo snel, maar maakt niet uit, ik heb nog tot volgende week zaterdag.
mamavanjordy, kan gewoon een dipje zijn niets om je zorgen te maken. monika, hoe is het met jou ? ben je ongi geworden, is je kruis weer weg of wacht je nog op je nod :
Goeiemorgen allemaal, Voor vandaag ook mijn kaartje weer. Ik ben "mooi" gelijk gebleven met gisteren. Liefs.
Hoi meiden, Mamavanjordy, het kan idd een innestelingsdip zijn aangezien een innesteling tussen dag 6 en 10 plaats zou vinden! IK hoop het voor je! mama2801, sorry ik had niet goed opgelet! Iig van harte proficiat en geniet van je zwangerschap! Dimmel, veel plezier met pakken Aly, ik hoop voor je dat deze daling met je dekbed te maken heeft! Morgen weer omhoog! Maar het zegt nu nog niet zoveel.. Hier ook mijn kaartje; Ik vind het nu toch wel weer spannend worden... maar goed moet nog wel ff geduld hebben!
[/url][/img] Even testen of het lukt om mijn kaartje erop te krijgen. Veel te zien is er nog niet, heb nog geen eisprong gehad.
Dankje wel iedereen die me gefelichiteerd heeft! Kan het nog steeds niet geloven maar het is echt zo 10 juli me eerste echo
[/url][/img] nou, nu is het niet zo spannend meer he, gewoon afwachten ik haat wachten, ik ben nu al twee keer opnieuw aan het wachten op mijn NOD, hoop wel dat het nu echt wel klopt...
wieffie; ziet er al mooi uit. ik hoop dat je verder stijgt! mama2801 gefeliciteerd! monica hoe staat het met jou, ben je al ongi geworden of heb je ondertussen al een positest in je handen. ben erg benieuwd. hier mijn kaartje. nog niet veel van bijzinders. had vanmorgen 3 kwartier later getempt. wat een verschil zeg. liefs wies