bedankt dames, ik ga nu ook voor jullie heel hard duimen, weet wat het is, steeds zien dat iemand zwanger is en zelf die steeds op bezoek krijgen..... Ik gun het jullie ook van harte
zico strooi es ff wat hcgtjes! ik ga morgenvroeg testen als mn temp nog t zelfde is en mn ongi weg blijft dus kan de hcgtjes hard gebruiken hihi
zal er in overvloed strooien dat we allemaal zwanger zijn ************************************* Vang ze allemaal maar op
Zico gefeliciteerd . Was je al lang bezig met temperaturen? Ben even benieuwd. Ik ben nu net begonnen met temp. toch proberen mijn eisprong te vinden.
Dit was de 10 de cyclus, dus de hoop niet opgeven als het niet direct lukt he. Ik ben wel op de dag van m'n kruis zwanger geraakt. Dus op eidag. De anderen was telkens de kluskuur de dag voordien en erna, maar blijkbaar was het enkel gelukt bij ons op de dag zelf
Lieve Zico wat een geweldig nieuw! Geniet er maar lekker van... Strooi het HCG dan maar in mijn ogen.. krijg ik straks ook tranen van geluk van het hcg Liefs, Paula
zico van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd het is je gegunt (eingelijk ben ik het wachten ook zal al sinds december 2005 ) maar gun het iedereen
blondie en alle anderen vang ze he de hcgtjes *********** ******************** ******************************* ************************************** ****************************************
Bengeltje, dan ga ik voor u ook heel hard duimen want u tijd is toch ook wel gekomen he. Ik weet hoeveel pijn het bij ons deed telkens die berichten, maar we hebben het deze maand op een laag pitje gezet, kon me nikske meer schelen. Misschien is het daardoor gelukt. Toch deed het pijn te horen van de gynocoloog dat we aan testen moesten beginnen want het lag niet aan m'n man. Voelde me enorm schuldig.
ja hier waren in februari de zaadjes te lui maar hij is sinds dien gestopt met roken dus zal het wel beter moeten worden maar nu twijfelen ze vbij mij of ik wel een eisprong heb mijn laatste kaartje zal ik nu in me album zetten . maar ik hoop en duim voor iedereen en oo voor mezelf. het is idd erg rot de berichtjes dat het weer niet gelukt is maar zo is het leven zeggen ze al maanden hoop ik er niet op en nog lukt het niet we wachten gewoon af meer kunnen we niet doen
Monika, heb je bepaalde gevoelens, voel bijna niets , wat borsten die voller zijn en een misselijk licht gevoel.. Ik ga ook voor u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen
Ben bijna de hele dag door misselijk, zoms ook dat het er uit komt. Heb pijnlijke/jeukende borsten, en een opgeblazen gevoel. Heb ook heel veel puistjes op dit moment. Normaal wel iets puistjes, maar nog nooit ZO erg.
ik hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooop en duiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim voor jullie mee he
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Zico gefeliciteerd! Volgens mij gaan er een hoop meiden volgen hier de komende dagen. Succes met testen meiden! X Neia