hey meiden hier mijn kaartje nogmaals, mijn ei is 1 dag verschoven! en ik ben vet happy erom omdat ik juist op die adg geklust heb en 2 dagen ervoor ! zucht :d mjin temp is gelijk gebleven, zit nu op 36,7 nog net als gisteren
Ha meiden Dit is mijn kaartje voor vandaag: Hup weer 0.1 graden omhoog.... Vanmorgen bij het opstaan was ik toch misselijk, ik dacht nu ga ik...... Ik vind het toch zo spannend zeg! Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. @Wieffie en Aly, Meiden jullie kaartjes gaan goed hoor. Ik blijf heel hard voor jullie duimen. @Marieke1610, Meis het is nog steeds echt spannend zeg! Ik blijf voor je duimen dat je ondanks de negatieve test over een paar dagen een super mooie positieve in handen zult hebben.. duimen duimen duimen @Karine, Jeetje meis jij gaat ook al zo mooi.... Ik blijf heel hard voor je duimen hoor! @Nikitje, Ik blijf voor je duimen hoor! liefs Divi
@marieke, Ha meis.... Ik denk dat ik pas gaat testen na mijn NOD en als mijn temp nog hoog is. Een paar maanden geleden had ik een test gedaan en daar stond een heel licht streepje en toen werd ik alsnog ongi, dus ik ben nu een beetje bang eigenlijk om nu al te testen..... Als mijn temp nog hoog is ga ik maandag of dinsdag testen.... dank je wel meis! liefs Divi
spannend joh! ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger ben na mn negatieve test. heb me er alweer bij neergelegd dat ik ongi moet worden...ook al kan t te vroeg zijn geweest...vanmiddag en vanavond lekker feest, en morgen ook 2 verjaardagen dus ik kom t weekend wel door zonder al te veel te hoeven nadenken hihi als ik maandag nog niet ongi ben doe ik dan opnieuw een test... kunnen we samen testen hihi liefs marieke
@marieke, Maar dat is lekker dat je lekker veel dingen gaat doen. Zo hoef je inderdaad niet veel na te denken erover! Spannend hoor! Ik blijf heel hard voor je duimen meis! liefs Divi
@marieke, wat balen meid van die negatieve test Ik hoop dar je idd te vroeg hebt getest en dat ie de volgende keer wel positief is! @Divi, jeetje meid, jij gaat ook weer lekker! Maar als ik me niet vergis heb je meer van deze mooie kaartjes gehad, toch? Ik ga heel erg had duimen dat het raak is! @Aly, jouw kaartje ziet er ook goed uit! @Linda, fijn dat je je kruis hebt! We schuiven wel iets op zodat je gezellig bij ons op de wachtbank kunt! @Karine, bij jou wordt het ook spannend! Ik heb nog weer lekker geslapen en op de juiste tijd was mijn temp idd 36,8! Ik was al bang dat ik vandaag de ongi kon verwachten. Mijn kortste LF was 9 dagen en ik zit vandaag op 9 DPO...
spannend wieffie! ik duim ook voor jou heel hard we maken t met zn alle weer erg spannend... kom op! die 30 kan ook makkelijk naar de 40 zwangere liefs marieke
[/url][/img] Hoi, hier mijn kaartje, en ik ben in een vreselijke jankstemming, ik denk dat ik nu toch echt ongie ga worden en ik hoop hjet ook zo hard, anders twijfel ik echt of mijn lichaam het wel doet, waarschijnlijk ben ik daarom ook zo jankerig, bah, wat een zeikerd ben ik zeg!
Kop op hoor, en je bent zeker geen jankerd! Komt door de hormonen meid! Er is vast niks mis met je Marieke: het kan nog te vroeg zijn. Ik zou dan maandag weer ff testen. Volgens mij verdubbelt het hcg zich per 2 a 3 dagen. Aly, ik heb in je album gekeken maar begrijp ik nu dat je kindje veel te vroeg geboren was? Heeft ze het wel overleefd? Ik kon het er niet uit opmaken, sorry 23 weken is natuurlijk heel erg vroeg. En als je er niet over wilt praten begrijp ik dat wel hoor. Hier niet veel nieuws, temp vandaag nog 37,0 en ik voelde me niet echt lekker. Beetje misselijk vlak na het opstaan. Weet niet waar het nu nog van komt, of van die infectie (nog een beetje last) of van iets anders... of dat ik ongi moet worden. Dat laatste ga ik vanuit. Ik maak me niet meer gek. Ben deze maand er erg rustig onder! Voel me totaal niet zwanger en de kans in zo klein dus daar denk ik maar niet eens over na... Rond woensdag moet ik dan ongi worden, dus ben benieuwd. Hier mijn kaartje nog ff... X
He dames, goedemiddag. Ik zie een paar mooie kaartjes die beloven roze te worden. Ik bengin elke dag toch meer kenmerkjes te krijgen maar nog niet zo erg dat ik het direct zou geweten hebben. Het is wel spannend zo. Moeilijk voor je mondje tegen de rest dicht te houden, doch moest ik daarstraks bij de apotheker zijn normaal neem ik 3 weken voor vakantie wortelolie in en vroeg bij voorzorg of ik het ook mocht nemen als ik zwanger was, groot antwoord neen. Dus moet er al rekening mee houden.
nikkie, ons meisje is overleden na de geboorte , ik kreeg ontsluitingsweeen met 23,4 weken en er is geen reden voor de weeen gevonden. de volgende zwangerschap zal voor ons niet meer zorgeloos verlopen, helaas , angst voor te vroege weeen zal wel blijven, de weenremmers sloegen niet aan. aan 1 kant wil ik graag weer zwanger zijn, maar aan de andere kant zie ik er ook wel heel erg tegen op. het kindje kan het nog zo goed doen in de baarmoeder, maar als je lichaam niet mee werkt wordt het zwanger zijn wel eng.
He meid wat naar zeg! Ja zoiets wens je nooit weer mee te maken! Snap best dat je dan niet zorgeloos zwanger zult zijn straks! Maar het is natuurlijk een erg kleine kans dat het een tweede keer gebeurt, maar natuurlijk zul je altijd angstig zijn. Zoiets verwacht je natuurlijk nooit. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles goed mag gaan. X
alyke, Ik hoop echt dat je me snel mag volgen ook je kaartje ziet er heel mooi uit, die angst zal steeds blijven maar het komt dan allemaal wel goed. Dikke knufkes
Hallo Dames, Een paar dagen niet geweest door de drukte. Hier mijn kaartje. Dan ga ik daarna jullie verhalen lezen en jullie kaartjes bekijken. Mijn kaartje gaat nog goed, maar de vorige keer had ik met 10 dpo ook nog deze temperatuur, dus het zegt helemaal niets.
Ik heb nu al 6 dagen bijna dezelfde temperatuur, als het meezit krijg ik vandaag de testen binnen, dus morgen maar wer testen