@Zico: van harte gefeliciteerd, meisje! Het is je van harte gegund. Ik wens je een fijne zwangerschap toe en ik hoop dat je over ongeveer 36 weken een gezond kindje in je armen houdt... @Nikkitje & Linda: mooi kruis... @Divi: spannend, hoor, je kaartje gaat erg mooi... @Laupio: balen, zeg.... @iedereen die ik vergeten ben: sorry! Beetje druk geweest met vanalles.
Balen Daam Ik hoop dat de komende ronde jouw ronde gaat worden! Verwen jezelf maar een beetje... Monika, ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen een mooie positieve test krijgt! Aquilegia, mooi kaatje hoor! Mooi vasthouden die hoge temp...
Monika, ik ga voor je duimen, moet morgen werken maar om 14.15 u kom ik hier kijken wat je resultaat is. Ik hoop het voor je
goedemorgen, marike en monica, we wachten in spanning af [-o< daam, balen meid, succes de volgende ronde. laupio, moed houden, je nod is er nog niet, het kan nog alle kanten op. dames op de wachtbank het word spannend volgende week [-o< hier mijn kaartje,
Hoi meiden, Hier ook mijn kaartje, Aly, ik ga heel hard voor je blazen zodat je morgen weer omhoog gaat!
Goedemorgen lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Ik begin het nu nog spannder te vinden zeg. Ben toch ook wel een beetje zenuwachtig aan het worden. De vorige cyclussen had ik Lutheale Fase van: 14, 15, en 16 dagen. Dus ik wacht nog even met testen. Ik heb niet gereageerd gisteren omdat ik het zo druk heb gehad. Vandaar dat ik dat nu alsnog even doet. @Wieffie, Dank je wel meis! Ja ik heb iedere maand wel mooie kaartjes, maar dit heb ik nog nooit gehad de afgelopen 4 cyclussen. De laatste 2 dagen van mijn cyclus gaat mijn temp dan ook naar beneden en dan wordt ik ongi. Jouw kaartje ziet er ook erg mooi uit meis, ik blijf ook voor jou heel hard duimen! @Blondie, dank je wel meis! laten we het hopen dat me temp nog lang heel hoog blijft hihi.... @Nikkie, Jij gaat ook nog steeds mooi meis! Ik blijf heel hard voor je duimen hoor! @Aquilegia, Jouw kaartje ziet er ook spannend uit zeg! Ik blijf voor je duimen. Dank je wel meis! @Monika, Meis heb je al getest? Duimen duimen duimen @Daam, Jeetje meid wat balen zeg! Ik ga alvast voor je duimen voor een hele goede ronde meis! Een hele dikke knuffel. @Aly, Je gaat nog steeds mooi meis, ik blijf voor je duimen! Liefs Divi
Monica, en.....? Ik had gisteren wat bloederig slijmverlies. Als dit van mijn ei zou zijn, wanneer moet mijn temp dan omhoog gaan?
Goedemorgen meiden, Wauw wat veel spannende kaartjes zeg! En Monica...heb je al getest? @Zico: Meid van harte met jullie zwangerschap! Geniet ervan! Hier mijn temp kaartje, waar nog niet zoveel op te ontdekken valt! Liefs Bregt
Goeiemorgen. Het wordt ontzettend spannend met al deze kaartjes zeg! Voor vandaag ook weer even mijn kaartje. Liefs.