Zelf zie ik het kaartje! jij ook? Ik zie het wel heel klein, kan dus wel een maatje groter uploaden volgende keer
Hey meiden Ik denk dat het niks wordt want moet de 21ste ongi worden of heb ik nog hoop wat denken jullie? Ik heb zoveel last van de obstipatie o o o en me maag is helemaal opgezet (foto bespaar ik voor jullie) Maar hier is mijn kaartje
Tijgertje, dit kan ook een hele mooie innestel dip zijn! Dat gebeurt tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong. Ik hoop het voor je.
weekendje weg was heerlijk! Zeker met dit weer temp vandaag 36,8 ik denk donderdag mijn ei gehad te hebben dus nog anderhalve week in spanning. Voel niet zoveel behalve steken helemaal onderin bijna bij mijn schaambot zeg maar dus wel spannend! Kaartje plaats ik wel als ik mijn kruis van ff krijg
Goedemorgen allemaal! @ iedereen, bedankt voor het duimen en de support @ Roses, Bloemetje en Wieffie, al zeker weten dat er een ei is geweest? @ Divi en Tijgertje, ik duim hard voor jullie! Vraagje, ik zie jullie wel eens schrijven dat je het kruis van FF zelf ergens anders neerzet, hoe doe ik dat? FF zette mijn kruis vandaag bij afgelopen donderdag omdat temp nog steeds hoog is (door de dip) maar ik denk zelf zeker te weten dat mn ei die vrijdag of zaterdag geweest is waar kruis eerst stond. Of staat want heb mn temp vandaag als discarded ingevuld en dan zet ie m terug op vrijdag... Nog steeds zere (.)(.) maar verder geen aankondiging. Is meestal wel het geval als ei toen echt is geweest (waar ik zo goed als zeker van ben want voel m overduidelijk en zou kloppen met tekenen&cyclus). Wel heb ik sinds 3 dagen dat ik óveral luchtjes ruik waar ik knettergek van word! haha... Misschien toch maar een test vrijdag, kweet het niet meer, ik raak héle maal in de war ! Komt ie: Fijne dag (kom zo weer ff spieken haha)
Nou meiden kijk eens! 3 tiende gestegen. Dat moet mijn eitje toch wel geweest zijn he Ik had gister ook een drukkend gevoel/pijn in mn linker lies ongeveer. Herkennen jullie dit als het voelen van de eisprong? Ik heb het nog nooit gevoeld namelijk En ik heb ook weer gevoelige borsten dus mn eitje is geweest (denk ik) En ook nog goed geklust, dus daar zal het ook niet aan liggen @bloemetje, ik zie je kaartje ook hoor! Mooi geleidelijk zeg! Ziet er verder heel netjes uit, nu wachten op je eitje! @tijgertje, kan nog alle kanten op meis @zico, ik hoop op stijgen voor je! @vraagtekentjes, hij is geweest Jouw kaartje is ook heel mooi hoor!
Hallo meiden, Ben weer even terug van weggeweest. Heb wel zo nu en dan toch de verhalen gevolgd - olga van harte - super! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik wens alle klussers en wachters heel veel succes . De reden dat ik nu toch weer actief op het forum ben is vanwege een positief testje ... denk ik ... heeeeeeeeeel vaag. Of ben ik nu echt serieus gek aan het worden. En ondanks mijn belofte aan mezelf, mn lief én de dokter om te stoppen met tempen heb ik dat de afgelopen dagen toch gedaaan. Temp blijft constan hoog (voor mij dan) op 36,4 en vanochtend zelfs 36,5 ...
goedemorgen dames, @roses, goed getimed meid! nu doorgaan omhoog! @tijgertje, innesteling zou natuurlijkkunnen hoop, hoop! @ zico ik snap geen jota van jouw kaartje hoor! @vraagtekentje, hoe je je ruis verzet staat ergens in de zijbalk ban ff, heb het nog nooit gedaan, ben altijd al blij als hij me er een geeft @bloemetje, zie je kaartje goed hoor, zelf heb ik ook altijd die maat, andere pakt die niet van mij bij mij nog steeds geen ei, maar daar kijkt niemand meer raar van op toch zou nu alweer 2 normale rondes kunnen hebben in deze tijd vanmiddag naar de gyn, ben best nerveus.... erg benieuwd wat ze gaat zeggen, neem mijn kaartjes maar mee en wie weet... nu mijn kaartje nog [/url][/img]
ik zie het streepje ook, wel heel vaag, maar een streep is een streep, toch! over een paar dagen nog eens testen... hoe snel kwam de streep? rensie