hallo dames! helaas...de zijn gister ook op t feest van mn pa gekomen... had ze niet uitgenodigd maar toch gekomen. ga dus door naar juli! maar blijf jullie hier wel volgen hoor! divi en wieffie....spannende kaartjes! ga voor jullie duimen! liefs marieke
Moguh dames! Ik lees mee hoor, maar omdat ik op dag 119 zit zonder enig resultaat, heb ik niet veel behoefte mn temp kaartje elke dag te showen. Mag wel door naar de gyn, maar ga eerst 3 weken op vakantie in juli! He Monica ,da's vervelend! Had goede hoop voor je, maar ja het kan nog wel he?
Misschien in dagje of 2 nog es testen Monika ? Kan nog steeds hé want 22DPO is al best lang ! NOrmaal kan je vanaf 18D al posi testen... niet opgeven... komt in orde denk ik
Hallo Dames, Nou mijn temp is wat gezakt precies op dezelfde dpo als de vorige cylclus. Ik hoopte juist dat hij op dit punt ging afwijken, maar nee. Wat denken jullie, is er nog hoop? De groene lijn is mijn huidige cylclus en de blauwe de vorige. @Divi: ik hoop ook voor jou! @Monika: jammer dat de test negatief is, maar zonder bloed is er nog hoop. Misschien niet genoeg hcg? 22 dpo is wel lang, misschien even naar de huisarts voor een bloedtest? @Marieke, jammer! Succes in de volgende ronde.
Jeetje, wat balen meid! En je kaartje zag er zo goed uit! Was het feest wel leuk? Sterkte voor de tractor meis. Liefs.
Hoi, Hoe kom ik aan zo'n temperatuurkaartje? Ik ben niet zo'n held op de computer maar waarschijnlijk is het erg makkelijk.... Wil graag jullie advies over mijn temperatuur en cyclus, ben beetje wanhopig aan het worden terwijl de wens zo groot is. maar ik zal zeker niet de enige zijn. Groetjes
Hallo Popsel, Je kunt je kaartje aanmaken op www.fertilityfriend.com Daar kun je ook info vinden over hoe je moet temperaturen en slijm waarnemen. Ik vond de gratis e-mailcursus heel goed om op weg te komen. (Als je niet zo goed Engels leest kun je op www.vruchtbaarheid.org ook informatie vinden over hoe je moet temperaturen en hoe je het slijm kunt waarnemen.) Je kunt ook ovulatietests doen, maar het hoeft niet. Al die gegevens voer je in op de site en dan ontstaat er zo'n kaartje. Hoe je dat hier kan laten zien staat op pagina 1 van dit topic. En als je je kaartje plaats is er altijd wel iemand met een tip of een bemoedigend woord. De basis is dat je dagelijks voor het opstaan, voor je gaat bewegen, je temperatuur opneemt. Je noteert je temperatuur en de tijd dat je hem opnam. Probeer steeds op het zelfde tijdstip te tempen. Heb je nog vragen, dan horen we het wel. Veel succes!
Goedemiddag allemaal! Ik heb mijn eerste week tempen erop zitten en ik heb een soort regelmaat ontdekt! Mijn kaartje staat in MIJN ALBUM. (hier krijgen ziet er te ingewikkeld uit, misschien een volgende keer als ik verder in cyclus ben). Als ik 's ochtends vroeg (tussen 6.25 en 6.55) wakker wordt omdat ik naar de wc moet is mn tem altijd 35.9. Als ik daarna verder slaap en wakker wordt (om 8, 9 of 10 uur) is die rond 36.3/4. Als ik 'ochtends vroeg niet wakker wordt maar pas rond 9 uur dan is het rond 36.2. Ik heb dus eigenlijk een beetje een regelmaat in mijn temperatuur ontdekt. Vinden jullie dat ik dan eigenlijk uitkan gaan van mijn BBT op 39,5 voor de eisprong? (ik ben heel benieuwd hoe hoog mijn temp dan gaat stijgen!) Nou, tot de volgende keer!
aquilegia, toen ik zwanger was daalde de temp.[bij jou 14dpo] niet zoveel als de keer dat ik ongi werd en daarna steeg mijn temp. weer. monika, balen, maar misschien nog te vroeg of je ei is later geweest. marieke, jammer , misschien de volgende ronde meer geluk.
Monika, de moed nog niet opgeven he, geen bloed geeft moed. Aly ik ga heel hard voor je blazen je moet terug omhoog ppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
@divi spannend kaartje meid. ik duim heelhard voor ook al zie ik het pas zaterdag avond wat het is geworden
ik schreef de 2e keer 39,5 ik bedoelde 35,9 (dat heb ik elke keer tussen 6.30 en 7.00 uur 's ochtends! Ik had het idee dat ik daarmee al een 'trend' had ontdenkt (beginners enthousiasme!) Maar ik ga echt niet elke ochtend zo vroeg de wekker zetten. Ik sta meestal op tussen 8 en 10 ( ik werk aan huis, en soms tot 's avonds laat dus...) Nou, ik plaats over een week nog wel weer eens een kaartje. Dan heb ik mn ei als het goed is net of net gehad! fijne avond allemaal!
kwam weer is even kijken hoe het met de temp meiden gaat en wat zie ik ZICO VAN HARTE MEID geniet ervan de rest allemaal weer veel s6 met opsporen van het eitje en op de wachtbank nartuurlijk ook weer veel s6 en hopen op nog meer roze deze maand met mij gaat het nog steeds erg goed gelukkig nog steeds niet misselijk alleen erg zere (.) (.) en erg moe maar goed als het hier bij blijft horen jullie mij niet klagen. liefs patricia