Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hee pipi, wat leuk dat je evn wat laat horen!

Fijn dat het zo goed gaat!

Houden zo!

Liefs, Paula

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Divi en Monika ik duim voor jullie, vind het er wel heel positief uitzien!

Hier mijn kaartje, houden zo zeg ik tegen mijn temp:

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
  4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames ik duim voor jullie, ik had zo'n raar kaartje en dacht er echt niet aan zwanger te zijn.

De test was duidelijk.

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen,

dames op de wachtbank, mooie kaartjes hoor, alleen nu nog wachten op onze nod. :D

meiden die op hun ei wachten, succes met klussen :D

hier mijn kaartje,

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Voor vandaag ook weer even mijn kaartje.

Liefs.

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    aly, je bent terug omhoog aan het gaan, mooi kaartje, hopelijk mag je me volgen.

karin je hebt ook een mooi kaartje, gelooft iets mooi te worden, vrij stabiel ook he

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    goeiemorgen ! :)

alle kaartjes zien er keurig uit
    de mijne van vanmorge,laatse 2 dagen heb ik een kwartier eerder getempt ( 07:30 ipv 07:45 )
    vandaar dat open rondje? ( toch?)

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    voor mij denk ik game-over......

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik wil iedereen zeggen dat ik duim voor jullie.
    ook al hoef ik hier niet meer te zijn om te tempen ik blijf toch meekijken omdat ik toch elke keer hoop dat er veel damens zwanger zijn.

zico meid gefeliciteerd he...

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    dankje !
    jij van harte gefeliciteerd!

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    vanaf dpo 5 kan een innesteling ontstaan toch ?
    zijn er mensen die voor de innesteling al klachten hadden? ( sorry als ik dat hier vraag maar moet het weten! )

13. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier dan ook weer eens een kaartje van mij....al snap ik niet wat er nu weer aan de hand is :(

Ik heb mijn ei al op dag 11.. :confused: ..maar ik heb nog steeds ei pijn? Misschien haalt ff de lijn nog weg?!?

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier mijn kaartje voor vandaag!

[​IMG]`

Jongens, wat gaan we hier allemaal goed met elkaar! :eek: Er moeten echt een heleboel van ons zwanger zijn!

Hairdresser, jeetje meid al 15 weken! Gaat hard met de tijd! Leuk dat je hier ff komt kijken en thx voor het meeleven!!

Marieke, wat onwijs balen dat na zo'n mooi kaartje datn toch die verrotte :evil: weer komt! Ik ga heel hard voor je duimen dat volgende ronde raak is!

Poohbear, jeetje meid zo'n lange cyclus, das ook niks :( Ik wens je alvast een fijne vakantie en ik hoop dat je met wat hulp van de gyn wel snel zwanger wordt!

Aquilegia, ik hoop dat je vandaag van je patroon af gaat wijken en mooi omhoog gaat!

Zico, ben je al een beetje aan het wennen? En genieten natuurlijk!

Pipi, leuk dat je ons ook in de gaten houd! Ik hoop dat we je allemaal snel mogen volgen! Super dat het zo goed met je gaat!

Linda, fijn dat je je kruis hebt! Nu hopen dat je over een poosje mooi positief test!

Aly, jij gaat ook super zeg! Morgen weer verder omhoog!

Karine ook mooi stabiel!

Nikitje, ik heb vandaag 20 minuten eerder ingevuld maar krijg wel een dicht rondje, heb je misschien sleep diprived aangeklikt?

Hopes, ik ga blazen hoor! Geen bloed geeft moed!

Mss, das wel wat vroeg idd je ei op dag 11 :( Ik denk dat FF hem nog wel gaat verplaatsen. ff afwachten nog!

15. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ wieffie, ik hoop het........bij jou wordt het nu ook spannend hé?

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vandaag mijn temp iets lager dan gisteren, maar wel hoger dan de dagen daarvoor.

Ik plaats later vandaag mijn kaartje want heb nu ff geen tijd.

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen,

mss, ik denk ook dat je kruis misschien nog wordt verschoven, hij is nu ook nog gestippeld....

nikitje, ik heb dat ook niet bij een kwartier tijdsverschil dat het rondje open wordt...

Ik heb ook zo'n zin om mijn kaartje te plaatsen, maar heb nog geen ei dus nog even wachten. Hopen dat die snel komt (maar dan wel op het goede moment natuurlijk, na een klussessie ;) )

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Oja nog een vraagje, weet iemand dat?

Als je bloedverlies hebt door je eisprong, krijg je dit dan voor, tijdens of na je eisprong?

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik wilde mijn zwangeren tempkaartje bij de kaartjes zetten. Maar waar deed ik dat ook alweer? Manlief heeft mijn favo lijst een keer opgeruimd en nu ben ik veel van mijn dingen kwijt. Je moest je kaartje dan in een bepaald programma kopieren en plakken maar ben die naam kwijt.

Jaja ben zwanger!

Gr. Bianca

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Mama van Jordy, je kan je plaatje via imageshack.us uploaden en hier plaatsen! Gefeliciteerd! Ik weet dat je een mooie innestelingsdip had.
    Op hoeveel dagen DPO heb je getest?
    Hier niet veel bijzonders. Had gister ontzettende krampen. Ben benieuwd wanneer ik ongi word, mijn temp is nog wel hoog...
    Hoop toch niet echt dat ik 20 dagen DPO heb! Pfff mag ik toch niet hopen. Dan zou ik weer op 36 dagen zitten :confused:
    Ik heb op dag 15 een positieve ovutest gehad dus laten we zeggen dag 16 mijn eisprong. Ik verwacht dus ongeveer woensdag ongi te worden.
    Mijn temp kan dus nog dalen en misschien wijkt het deze keer af en blijft ie nu hoog tot mijn ongi... (had ik niet moeten roepen dat de mijne daalde voor ongi haha)

groetjes Nikkie

Deel Deze Pagina