Nikkie: ik heb op 13 DPO getest. Dank je wel voor de felicitatie. Hoop dat je temp nu 9 maanden lang hoog blijft.
Dank je wel meid, maar denk dat het er niet inzit met zo weinig klussen deze maand. Ik heb daarna twee weken last gehad van een schimmelinfectie...vandaar.. Maar goed zeg nooit nooit Ga er niet vanuit dat voelt een stuk rustiger. Volgens mij heb je bloedverlies (als dat er is) tijdens de eisprong. Maar het komt niet zo vaak voor geloof ik. Net zoals niet iedereen bloedverlies bij de innesteling heeft. Vaker niet dan wel. Heb je nu bloedverlies dan? Je zit rond je eisprong denk ik? X Nikkie
Ik heb laatst wel bloedverlies rond een positieve ovutest gehad. Op de dag van de positieve test had ik bloedverlies en de 2 dagen erna. Helaas kelderde mijn temp en denk ik niet dat ik een eisprong heb gehad. Misschien heb je toch iets aan deze info. Zie ook mijn kaartje februari (dag 16)
Ik heb de vraag ook al even in een apart onderwerp gesteld. Ik had zaterdag (dag 13) wat bloedverlies (slijmerig). Mijn temp is nog niet omhoog.... Mijn vorige cylus had ik op dag 18 van de 35 bruin slijm verlies, dat was de eerste keer dat ik zoiets heb gehad.
thanks wiefie, maar ik probeer mezelf te behoeden voor een te grote teleurstelling, heb er al 10 gehad dus je wordt dan wat negatiever... ach, als morgen mijn temp weer wat hoger is krijg ik misschien weer wat hoop... maar denk het niet, voel met net als de afgelopen 10 maanden....
hallo meiden Ff een korte vandaag van ons.... Nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd..... Meiden op de wachtbank, heel veel succes..... Meiden die ongi zijn geworden, wat ontzettend balen..... ik duim voor jullie allemaal...... twinny
Wanneer gaat je temp omhoog? Stel ik heb gister een eisprong gehad, moet de temp vandaag dan omhoog gaan, of pas morgen of zo? Weet namelijk niet zeker of ik een eisprong heb gehad, wel veel krampen gisteren! Groetjes Cindy
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Karine, Meis je kaartje ziet er goed uit hoor, ik blijf voor je duimen @Nikitje, Mooi kaartje meis, ik blijf voor je duimen @MamavanJordy, Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er van liefs Divi
Jeetje Divi, idd deze ziet er toch anders uit dan de 2 kaartjes die je in je album hebt staan! Ik denk dat we weer een winnaar hebben! Wanneer ga je testen?
goerden middag ikben hier 2 dagen neit geweest dus erg veel om bij te lezen heb niet alles gelezen maar MamavanJordy vanharte gefeliciteerd met je zwangerschap de rest wens ik veel sucses en hier mijn kaartje vandaar ook 1 uur telaat getempt als normaal vandaar dat rondje
@Nanda2, dank je wel meis! @Wieffie, Ik denk dat als mijn temperatuur woensdag nog zo is dat ik dan ga testen. Mijn luteale fases van mijn vorige cyclussen die verschillen nogal. Bij de eerste cyclus toen ik ging tempen was de LF 14 dagen, de tweede cyclus was deze 15 dagen, en mijn vorige cyclus was deze 16 dagen. Ik denk dat ik pas morgen of woensdag ga testen. Ben zo bang voor de teleurstelling. Ik heb nu ook verschrikkelijke zere borsten. Ze voelen anders dan dat ik ongi moet worden..... Spannend he? liefs Divi
Zal voor je duimen Divi, ziet er goed uit! Hier af en toe wat krampjes, dacht sowieso al dat ik ongi ga worden. Ben benieuwd of mijn temp ook nog daalt.. verwacht pas rond woensdag mijn ongi dus het kan nog komen. En niet elke cyclus is gelijk natuurlijk. X Nikkie
@Divi: spannend, hoor, mooi kaartje. En heel anders dan die andere 2 in je album inderdaad. Mijn temp was op 1 honderste graad na precies hetzelfde als gisteren. Ik hou mezelf maar voor dat het nog alle kanten op kan. Ik had niet zo goed geslapen vanwege muggen en ook omdat ik zo hoopte dat mijn temp weer hoger zou zijn... Tsja dan krijg je dat. Het ene moment denk ik: "ik ben vast zwanger" en het andere moment heb ik helemaal geen hoop meer. We willen allebei zó graag weer een zwangerschap, ik heb helemaal geen geduld meer om ronde na ronde na ronde te klussen.... Zo even stoom afblazen hoor.
@AQUILEGIA: yep, dat gevoel is herkenbaar hoor, geduld is hier ook ver te zoeken, en het klussen wordt ook echt een verplichting als ik niet uitkijk...