Hier kan ik dus over mee praten...deze maand hebben we het een beetje laten rusten en dat gaat dus beter....... Mn mannetje en ik hadden de echte behoefte niet meer
Wauw Divi, wat een mooi kaartje! Meiden, ik zal ook blij zijn als de temp omhoog gaat....het spontane is er toch wat af als je denkt rond je ei te kunnen zitten...
Het klussen gaat hier nog wel, hoor dames, het is ook pas de 2e ronde voor dit kindje. Dus wij vinden het nog wel leuk om het te doen. Ook rond eisprong juist extra zin. (Ik kan me wel voorstellen dat dit ook stukken minder wordt als je in ronde 10 zit). Maar ik bedoelde eigenlijk: dat WACHTEN ben ik zó zat! Ik wil nu zwanger zijn en een gezond kindje!
Hoi meiden, ik ben al aan het lezen vanaf bladzij 197 geloof ik, en ik ben nu pas bij 203 hahaha Heb onwijze last van m'n schouder het zit helemaal vast dus ik kan ni zolang achter de pc blijven zitten. Ik lees straks eventjes verder Hier mijn kaartje alvast... Oh ja, ik zag dat er nog wat was gezegd over m'n vriend en mijn/onze kinderwens enzo. Maar het is allemaal ni zo geforceerd als jullie mss denken. We hebben het onwijs leuk samen en hij is super lief voor mij. Dat dit iets serieus is dat weet ik wel zkr en hij trouwens ook. Dit is dus zkr ni puur en alleen om een kindje te verwekken want dan zou ik ook naar de dichtsbijzijnde kroeg kunnen gaan bij wijze van. Nou ik kom vanavond weer even koekeloeren, want heb echt pijn zeg, heb iets verdraaid ofzo. Kan m'n nek ni draaien dus als iemand me roept en ik draai me ineens...AUUU
wij klussen al 11 maanden op de juiste momenten, dan wordt het gewoon minder leuk, erotisch, spontaan enz... niet dat het alleen maar kl*te is hoor! absoluut niet, maar wanneer je rond je iesprong zit en je hebt het een dag niet gedaan denk je al gauw, nou toe dan maar effe..
ik ken het, na anderhalf jaar is het klussen echt een verplichting. mijn man weet ook ongeveer wanneer het de vruchtbare periode is, en laat dat dan gelukkig ook blijken. dan komt het in ieder geval niet van 1 kant af. hij is het nu onderhand ook wel beu, en wilt ook snel vader worden denk ik. deze week weer flink aan de gang in ieder geval. divi; wat een onwijs mooi kaartje zeg. dit moet haast wel raak zijn! ik duim voor je.
Ik kan het me helemaal voorstellen, Hopes. Toen ik zwanger wilde worden van Sterre was dat ook wel een beetje zo, al hebben we toen helemaal niet zoveel geklust. Toen hadden we sowieso minder zin. @SheDevil: beterschap met de schouder!
ja ik heb sleep deviced ( of h oe je dat ook schrijft ) ingevuld ik ga gelijk ff verandere voor de zwangere GEFELICITEERD ! en iedereen veel suc6! ps; ik vanmiddag foliumzuur 0,5mg gehal dbij de drogist, is het raadzaam?
Ik plaats toch nog even m'n kaartje: Nikkitje: foliumzuur is een heel goed idee! Bij 'zwanger worden' kun je meer info vinden over foliumzuur.
divi, spannend, morgen hoog blijven spannend. aquilegia, morgen ook hoog blijven :x dat wachten ook. wieffie, jou kaartje ziet er ook mooi uit bij ons is het klussen met mijn ei ook niet zo leuk, vanwege incemineren, maar ik vind dit fijner dan op de gewone manier, omdat ik veel pijn heb met mijn ei deze dagen voor de nod zijn super erg :x , als je zwanger bent moet je weer op de 12 weken wachten, maar dit wachten is 1000 keer erger. als mijn temp. donderdag en vrijdag niet onder de 36,7 komt dan ga ik zaterdag testen, gaat mijn temp onder de 36,7 dan haal ik vrijdag geen test.
@Divi, Dat is een mooi kaartje! Ik ga zeker morgen even checken of die er nog zo mooi uitziet. SPANNEND! Ik duim voor je @mamavanjordy Gefeliciteerd!
@Nikkie, Aquilegia, Wens3, Wies31, Aly en Nina1983 Dank jullie wel meiden! Ik denk dat ik morgen ga testen. Me borsten doen zo zeer..... Als ik ongi moet worden doen ze altijd wel zeer en zijn ze zo gevoelig, maar dit voelt echt heel anders....... Zodra ik wat weet horen jullie van mij.... Nogmaals dank jullie wel meiden liefs Divi
@Monika, je kaartje ziet er nog echt harstikke mooi uit zeg. Ik blijf heel hard voor je duimen hoor! liefs Divi
even hoor meiden, ik heb nu iets raars linksonder is het heel gevoelig nu, ook als ik erop druk doet het pijn? met hoesten heb ik dat ook wel hoor dat het een beetje pijn doet daar. en trouwens vandaag had ik ook prikkelende steekjes? rechts. en de hele tijd drang hebben om te plassen dan ga ik ook wel maar super veel is het niet, het is of je blaas contenu vol zit! ik heb zeker geen pijn bij het plassen en het ruikt ook niet! en ja ik verlies klein beetje wit ( wat uiteindelijk wat gelig word SORRY ) ( mijn excuus voor mn vraag ,maar ik moest het plots toch vragen ) :bloos: