[/url][/img] zoooooooo, ik moest echt veel bijlezen, ik ben 1 dagje niet geweest! Wat is het voor veel meiden toch spannend! Ik ben nu toch ook wel weer wat ongeduldig
Wauw Divi, super mooi kaartje heb je zeg! Als dat geen roze wordt....Ik hoop voor je dat het raak is! Hier mijn kaartje nog even voor vandaag, niets bijzonders alleen is mijn temp van vanochtend wel laag... Lager dan normaal in ieder geval. Liefs Bregt
@Nikitje, dat kan van alles zijn. aangezien je ook aan het hoesten bent kunnen het weleens opgezette lymfeklieren zijn. Druk ook eens in je hals en achterkant van je nek, als het daar ook gevoelig is kan het zijn dat de klieren in je liezen iets opgezet zijn, dat het daardoor gevoelig is en je vaker moet plassen. Kan natuurlijk ook iets heel anders zijn..............
Goeiemorgen dames, Ik hoef mijn kaartje weer eventjes niet neer te zetten, ben gisteren ongi geworden. Helaas... Maar dan gaan we gewoon door naar volgende maand! Succes meiden! Liefs.
thnx voor het antwoord ja het is vreemd,maar als ik in mn hals voel of achter in mn nek doet het niet zeer met dit probleem loop ik na mijn menstruatie mee ( na 10 juni ) mijn kaartje voor vanmorge, mijn temp is wat hoger! wat zegt dit ?
goodmorning, joepi, weer iets omhoog, ik begrijp alleen niet waarom ff mijn kruis heeft omgezet in stippellijn? iemand?
Hier weer ff mijn kaartje, ff heeft het kruis weer weggehaald. Ik denk dat ik deze maand een verstoorde cycles heb. Dus stel ik mij maar in op volgende maand.
@ hopes , geloof dat ie dan niet helemaal zeker weet waneer je je eitje heb gehad ( toch zeg ik het goed? ) ik heb dat ook als ik echt de 4e ongi moet worden,is dat sinds januari dat mn syclus 28 is ! ik vind maar gek ? toch hou ik stiekum 35 dagen in mn hoofd, is wel normaal toch?
ik zou je graag antwoorden willen geven lieverd, maar heb er te weinig verstand van. mijn kaartje bij FF en de banner hier lopen wonder boven wonder gelijk...
Aly en hopes, jullie kaartje ziet er goed uit. karine, he meis we duimen voor je in de nieuwe ronde, je kleintje komt heus wel. Al wou ik dat ook nooit geloven.
ik heb niet veel hoop hoor, heb 4 dagen na eisprong afscheiding gehad (zie onder topic zwanger worden "billingsmethode...") we zien wel
Goedemorgen meiden, Hier mijn kaartje! We houden het spannend! Ik heb vannacht gedroomd dat ik s'morgens een negatieve test had en s'midaags een positieve, echt heel vreemd, ik droom bijna nooit Toch heb ik er ondanks mijn hoge temp niet meer zoveel vertrouwen in, mijn PMS klachten beginnen... Aly, je kaartje ziet er nog steeds goed uit hoor! Karine, wat balen meid! Verwen jezelf maar vandaag! Nikitje, je temp loopt mooi omhoog! Helaas zegt het op dit monment van je cyclus nog niet zoveel! Nu gewoon 9 maanden je temp hoog houden! Hopes, Goed kaartje nog steeds hoor! Het stippelkruis kwam idd omdat je Watery hebt ingevuld bij slijm. Mss, je hebt idd nog geen eisprong gehad! Goed klussen en hopelijk komt ie snel! Ik ben echt erg benieuwd naar Divi! Hoop dat ze positief test!
Wiefie, jouw kaartje is nog steeds super, vind ik ook. PMS en zwangerschapskwaaltjes zijn moeilijk te onderscheiden dus geef de moed niet op! Hier nog steeds geen tempstijging. Ik had zo gehoopt dat mijn bloedverlies van zaterdag met de eisprong te maken zou hebben...
@ Wieffie...het ziet er nog steeds spannend uit meid......ga je het weekend testen? @ karine....jee balen meid... @ hopes voor jou wordt het ook spannend meid.. en voor mij....er zijn nog kansen, maar ja mn mannetje vertrekt zo weer naar zee. Helaas voor ons Maar volgende maand heeft ie lekker vakantie en de vorige x was ik zwanger dus wie weet