Hallo De eerste keer hier..... Ben benieuwd wat jullie van mijn tempkaartje vinden.... Ik lijk wat misselijk 's ochtends en had gister en eergister een onwijze hoofdpijn, maar ik reken maar nergens op!
Hier mijn kaartje, volgesmij is mijn eisprong geweest, kleine verhoging. Nou hopen dat de temp aan de hogere kant blijft. Ik heb hier al een paar mooie kaartjes gezien, spannend zeg! Groetjes Cindy
Hier mijn kaartje, hoop zo dat ; ie omhoog gaat. Mijn cervixslijm is weer erg moeilijk te beoordelen deze keer Weet niet zo goed het verschil tussen plakkerig en rekbaar. En moet het echt doorzichtig zijn voor vruchtbaar slijm, of mag het ook wittig of gelig...
Hier mijn kaartje nog ff voor vandaag. Was vanochtend, net als gistermiddag, zo beroerd als een kat... Nu nog steeds bij vlagen. Denk dat het toeval is en een virusje. Ik voel me verder niet zwanger en ik had gisteravond weer heftige ongikrampen. Morgen is mijn NOD pas. Maar kan ook later zijn natuurlijk. Vind het alleen flauw dat ik nu net misselijk moet zijn. Gister had ik wat egg-white afscheiding, kan dat vlak voor je NOD of moet ik maar denken dat mijn ei later is geweest dan mijn positieve test? Wieffie: ziet er goed uit hoor, je bent immer weer wat gestegen! Ben ook erg benieuwd Divi, gun het je zo! Hopes: misschien was je ei toch iets later? Dag 19 bijvoorbeeld... X Nikkie
Nikki ik vind je kaartje er anders toch wel erg goed uit zien, het zou zo maar eens kunnen hoor. Succes.
Cindy: dank je meid. Denk ook dat je ei is geweest, zo rond dag 14 (mooi op schema!). Zico: oke ik ben benieuwd. Durf me gewoon niet weer gek te laten maken. En dat doe ik ook niet. Ga zeker nog niet testen morgen, heb trouwens niet meer testen in huis. Misschien heb ik me ook wel vergist in de dag van mijn ei. Na dat verhaal van Wieffie begin ik weer te twijfelen. Ik wacht het gewoon maar ff af. Voor mijn gevoel kan ik nooit zwanger zijn. Dan zou ik wel wat voelen denk ik? Heb niet echt zere borsten ofzo, alleen gister even heel erg. Ik wacht dus maar rustig af. Want op zich ben ik dat wel deze ronde. Had me gewoon voorgenomen om me niet meer gek te laten maken door het een of ander. Omdat ik al een paar keer teleurgesteld ben. Gelukkig ben ik al twee keer tante dat is ook leuk! Afgelopen vrijdag was mijn broer hier nog met de kleine, zo'n lief ventje. En ik heb nog een nichtje. Allebei erg leuk. Natuurlijk als ik dat zie denk ik ook dat wil ik ook wel! Maar we moeten nu eenmaal geduld hebben. X
Zico hoe gaat het met jou verder?! Vind het zo leuk voor je. Heb je verder ergens last van of geniet je lekker van een klachtenloze zwangerschap! Divi: ik duim voor je hoor. Hoop dat je positief nieuws hebt! X
Nikki, mijn ei is niet op dag 14 geweest maar op dag 18. Ben voor FM bij de gyn geweest, en op dag 17 stond hij op springen.. Groetjes Cindy
Oke sorry , zo kun je zien dat ik er weinig verstand van heb en had de rest niet meegekregen. Lees soms niet alles. X
hier mijn kaartje FF heeft nu ineens mijn eisprong verplaats naar dag 22 zal je zien dat ik niet geklust heb
Wat een rare verschuiving bengeltje... Ik snap niet echt waarom ff hem zo verplaatst... Ik weet het nog niet, denk zaterdag als het dan nog nodig is... Mocht ie dan negatief zijn dan pas 07-07-07 weer, mijn oorspronkelijke NOD. dieudonnee, mooi kaartje hoor! Hoop dat je temp nu 9 maanden zo hoog blijft! Cindy, zou goed kunnen dat je dag 18 je ei hebt gehad! De 6 dagen voor deze stijging zijn lager! Nu nog 2 dagen een hoge temp en je kruis komt eraan! Wens, ik hoop dat je ei snel springt en dat je een mooi kruis krijgt! Mijn slijm was de afgelopen keer echt dik en zeker niet doorzichtig hoor, waren meer klonten heel jakkie, maar ik heb wel een eisprong gehad. Nikkie, we lopen mooi gelijk! Wanneer ga jij testen? Je kaartje ziet er ook nog super uit hoor! Ik heb nu ook heel veel room witte afscheiding... bedoel je dat of dat je er draden van kan trekken? Want dat is slijm dat je bij je ei zou verwachten... Je moet door mij niet twijfelen! Ik denk dat je kruis wel goed staat hoor! Kop op meid, je kaartje is prima en je kans is niet verkeken! DIVI WAAR BEN JE? Ik krijg nu wel bijna blauwe duimen van het duimen Hoezo nieuwsgierig
Ik voelde toen niet zoveel , nu begint het stilaan. Heb misselijke vlagen en gevoel. Buikje is dikker aan het worden, begin het te merken aan m'n broeken. OOk op m'n werk vroegen of ik bijgekomen was omdat m'n broeken zo knellen, doch ben ik nog niet bijgekomen.
Lieve meiden, Hartstikke bedankt voor de opbeurende woorden. @ Zico: I know... Onze tijd komt ook nog wel. Maar dat wachten is altijd zo vermoeiend vervelend! Nu beginnen mijn rondes ook al aardig op te lopen, maar we gaan dus gewoon vrolijk door naar de volgende ronde... Op naar Juli! @ Divi: Hoe is het meid? Kaartje ziet er zo goed uit... Ik ben ook wel erg benieuwd naar jou! @ Wieffie: Voor jou ook erg spannend! Ik duim voor je. @ Bengeltje: Vervelend dat FF zo "raar" doet.. Denk je op tijd te klussen! Hoop dat het alsnog goed uitkomt voor je. @ Nikkie: Je hoeft niet per se ergens last van te hebben... Hoop ook voor jou dat het raak is. Ook voor iedereen die ik nu vergeten ben: Succes! Liefs.
Ha meiden, Wat lief dat jullie zo meeleven ! Traantjes springen in mijn ogen, zo lief vind ik het...... Ehhhh ik heb nog niet getest, maar aan mijn kaartje te zien........... Maar morgenochtend ga ik zeker testen! Hier komt mijn kaartje hoor... Meiden sorry ik heb nu even geen tijd om op jullie te reageren, vanavond na mijn werk kom ik terug hoor..... Nogmaals dank jullie wel liefs Divi
spannend divi, ziet er positief uit, maar wat laat je ons toch in spanning zitten meid! zit morgenochtend aan de pc gekluisterd!
Nou idd zeg, dat moet gewoon een dikke plus worden morgen (of 2 strepen, of een dikke stip ) Jeetje, wat knap dat je het nog steeds kunt volhouden niet te testen... ik zou het volgens mij in mijn broek doen van de zenuwen Ik zal nog wel ff volhouden met duimen