Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Hai meiden, er zitten een hoop mooie kaartjes tussen. Wordt bij de meeste nog een paar dagen afwachten of de temperatuur hoog blijft.

@Divi, je maakt het ons wel heel spannend, ziet er erg goed uit, ben zeer benieuwd naar de test van morgen!

@Mss, kom op meid hoop houden, je eisprong is gewoon nog niet geweest en dat is heel normaal bij een cyclus van 31 dagen (zoals ingesteld op je banner) Ga er maar vanuit dat die de 17e, of 18e dag komt, misschien zelfs op cyclusdag 19e. Als ik jou was zou ik hard gaan klussen de komende dagen ;)

Uit de ovulatietesten en mijn temperatuur kwam een duidelijke eisprong op cyclusdag 17, ik zit nu op DPO 4 dus nog niet de moeite om mijn kaartje erop te zetten, wellicht doe ik dat over een paar dagen!

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wanneer ga jij dan testen wieffie? Je banner klopt zeker niet helemaal maar je hebt 'm op je gemiddelde cyclus gezet? Ik dus ook.
    Als ik mijn ei op dag 16 had zou ik vanaf woensdag ongi moeten worden.
    Slopend dit wachten.
    Weet nog niet of ik ga testen, aan de ene kant heb ik zoiets dan ben je maar van die onzekerheid af. Maar ja als ie dan negatief is en je wordt maar niet ongi ga je weer denken dat het te vroeg was etc.
    Pfff.
    Dus ga er maar vanuit dat ik ongi wordt. Denk het wel hoor.
    De temperatuur zegt ook niet alles, dat hebben we hier al zo vaak gezien! ;)
    Oh ben zo benieuwd morgen Divi!

X

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mijn banner klopt idd niet. Ik heb hem aan het begin van mijn cyclus op 50 dagen gezet omdat ik iedere keer rond de 50 dagen zat... Ik ga hem ook niet aanpassen, zou er alleen maar gek van worden...Ook als deze cyclus wat korter zou worden zet ik hem volgende keer ook weer op 50.
    En idd temperatuur zegt niet alles... Voor zaterdag ga ik zeker niet testen. Ik denk ook dat ik voor die tijd al wel ongi ga worden... Ik hou er geen rekening mee dat het raak is, dan kan het alleen maar meevallen!

Zullen we anders samen zaterdag testen als we niet ongi zijn?

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Prima bij deze afgesproken :thumup:
    Ik denk dat ik voor die tijd ook wel ongi ben hoor. En als mijn temp al gaat dalen hoeft het ook niet meer.
    We zullen zien!

X Nikkie

5. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ nina, dank je nina, we kunnen nog klussen tot en met woensdag...daarna gaat mijn mannetje weer weg naar zee :cry:

Maar ik had mij er deze ronde ook niet op ingesteld hoor..we hebben het eigenlijk een beetje losgelaten...Alleen wordt het nu weer spannend rond mijn ei datum. Ik heb mijn banner ingesteld op de langste cycles.

Eerder zat ik altijd tussen de 27 en 29 dagen, sinds vorige maand is dit anders, had ook veel pijntjes vorige maand.

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nou Divi

Je zit al op 15 DPO en dan nog steeds zo hoog!

Ik hou je in de gaten hoor!

Ik denk dat je zwanger bent!

Liefs, paula

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden.....

Daar was ik dan... Eerst even reageren op jullie hoor, dat heb ik beloofd!

@laupio, Aly en hopes
    Jullie hebben een mooi kaartje meiden! Ik blijf voor jullie duimen!
    @Bregt,
    dank je wel meis! Ik duim voor jou voor een super eitje deze maand.
    @Wieffie,
    Jouw kaartje is ook zo mooi! Als je temp hoog blijft meis, wanneer denk je te gaan testen? Dank je wel meis! Zo super hoe je meeleefd!
    hihi... ik begin nu ook wel meer zenuwachtig te worden hoor. Maar ik ga morgenochtend testen als nog steeds mijn temp zo hoog is. Als mijn temp naar beneden gaat weet ik al hoelaat het is......
    @Dieudonnee
    Ik blijf voor je duimen. mooi kaartje hoor tot nu toe.
    @Wens3
    Ik duim voor jou voor een super mooi eitje deze maand!
    @Nikkie,
    Jij gaat ook mooi zeg! Ik ga heel hard voor je duimen. Dank je wel meis!
    @karine,
    Jeetje meis, wat balen zeg! Een hele dikke knuffel. Ik ga heel hard duimen voor een goede ronde.
    @Zico,
    Dank je wel meis! Hoe voel jij je?
    @Hopes,
    hihi sorry meis... Morgenochtend ga ik zeker weten testen. En dan ben ik er morgen rond een uur of 1 's middags..... Dank je wel meis
    @nanda2,
    Laten we het hopen meis... Ik ben zo gespannen hihi....
    @Nina1983,
    dank je wel meis..... Ik blijf heel hard voor je duimen meis. Succes op het wachtbankje....
    @Blondie,
    Dank je wel meis!

hihi...
    Volgens mij heb ik een hele pagina volgetikt hahahah.....
    vandaag toch wat krampjes alsof ik ongi gaat worden.... Ik ben zo benieuwd dat de temperatuur morgen doet. Als ik nog hoog zit dan ga ik zeker weten testen.

Nogmaals meiden, jullie zijn toppers. Echt heel lief hoe jullie meeleven!

liefs Divi

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he divi, wanneer ga je testen meid, met mij gaat het goed maar ben zo snel moeeeeeeeeeeeeee.

We moeten hier echt moeite doen om te zwijgen, we gaan proberen maar of het gaat lukken :( Dat weten we nog nie.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi hoi, ik ben een oud-tempster en kom af en toe wel eens stiekem spieken bij jullie.

Nu zag ik dat Zico zwanger is; joepie! En ik zag het mooie kaartje van Divi en wilde even laten weten dat ik ook mee-zenuw voor morgen... Ik hoop dat je temp hoog blijft en je morgen lekker positief test.

Voor alle andere tempers en meiden met spannende kaartjes heel veel succes!

Olga

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oh Divi ik ben zoooooo benieuwd! Het kan gewoon niet anders denk! Ik duim voor je!

Hier niet veel bijzonders maar wel: veel witte afscheiding, zere tepels en chagi.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dank je olga, het was effe schrikken, nu zijn we er al een beetje van bekomen. Je zit zolang te wachten en plots is het zover en wil je het niet geloven

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou divi, als jij niet zwanger bent, stop ik met tempen, want dit is echt een positief kaartje!
    hier mijn kaartje, niets bijzonders, heb een onregelmatig weekend gehad, dus niet getempt, maar had weinig veranderd denk ik. Ik wacht rustig op mijn ei, en maar flink aan de klus. Ben wel erg benieuwd naar de test vrijdag. En op wat de gevolgen zijn natuurlijk.

liefs wies

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Meis wat leuk dat je even langskomt zeg! Hoe is het met jou? Dat is een tijd geleden? gaat alles goed met de zwangerschap?

dank je wel meis!

@Linda,
    Dat wat jij hebt zijn ook zwangerschapssymptomen he? Dan wordt het voor jou ook spannend... Ik ga voor je duimen hoor...

dank je wel meis!

@wies31,
    hihi hihi dank je wel meis haha haha. Ik hoop dat je gelijk hebt meis! dank je wel meis.
    Ik hoop voor jou dat je je eitje snel krijgt. En ik wil je alvast heel veel succes wensen voor a.s. vrijdag voor de test. Ik ga voor je duimen en steek een kaarsje aan voor jullie. Alvast heel veel succes meid. Ik denk aan je.

liefs Divi

14. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen,

hopes, mooi kaartje, ik duim voor je dat je temp hoog blijft.

wieffie, ik blijf voor je duimen hoor.

dieudonne, welkom en succes op de wachtbank, het is nog te vroeg om er iets over te zeggen, je nod afwachten zou ik zeggen, je hebt in ieder geval je eitje gehad.

zico,gewoon kleding aantrekken die je nog wel lekker zitten.

divi, spannend hoor!

hier mijn kaartje, nou ik geloof er niet meer in, ik zal vrijdag wel ongi worden.

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    @divi echt spannend hoor ,ziet er echt posi uit !:D

hooi !
    hier mijn kaartje nog even van vanmorge ! is het normaal dat rond deze tijd omhoog schiet?

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    aly je bent nog maar 11 dpo ik ga hard blazen ppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhh terug omhoog jij

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Vandaag een tempstijging. Ben benieuwd of die 'echt' is. Ik was nl. eventjes uit bed geweest om mijn zoontje uit bed te halen. Vergeten te tempen daarvoor, hoop niet dat 'ie 'valshoog' is. Als ie zo blijft dan zet FF mijn ei op gisteren, en dan hebben we redelijk juist geklust (zondagavond), en dat zou ook mijn spotting van zaterdag kunnen verklaren (Wat ik begreep na googlen is dat je een eisprongbloeiding kunt hebben voor de eisprong door de hormoonschommeling).

Divi.... en?

18. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    helaas, game over..... gisteravond tijdens de 10 minuten oudergesprekken kreeg ik erg buikpijn en had ik ietswat spotting (heel klein veegje bloed vermengt met slijm) dat heb ik iedere cycles, en dan word ik 2 dagen daarna echt ongesteld...

mijn temperatuur bevestigde vanmorgen mijn vermoedens...

even een traantje weggepinkt, maar mezelf bij elkaar geschraapt en vol goed moed over twee dagen naar ronde 12 alweer.

19. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Aly, we zitten hetzelfde..... ik ga vrijdag ook ongesteld worden

Divi, waar ben je?

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007