aah Hopes, wat balen zeg...Sterkte! [/url][/img] Bij mij veranderd er nog steeds niks, ik heb nog niet 4 dagen achter elkaar dezelfde temp gehad, hoop dat het positief is...
Hier nog geen teken van een eitje.....last van buikspierpijn en gister buikkrampen. Jammer voor deze maand op naar de volgende maand. Tenzij mn ei vanacht nog komt anders gaan we lekker naar de volgende ronde . Het lijkt wel of het hier in de lucht zit...... Mijn viendin heeft een pregnyl spuit gehad voor de eerste x en heeft heeft ook nog geen eitje gezien op haar kaartje, terwijl haar gyn zegt dat ze em wel heeft gehad. @ Divi je zou toch zeggen dat je zwanger bent een echte pink lady @ hopes, jee balen meid..kop op! @ aly er is nog hoop meid En voor de rest van de dames...ook heel veel succes natuurlijk
Oh jee oh jee heb vanochtend getest... en een heel heel licht 2e streepje. Heb zo'n strip gebruikt (die in het pakket met ovulatiestrips zat). Maar nu weet ik dus niet of het vals resultaat is... Mijn vriend zag 'm ook maar hij was niet echt duidelijk dus. Pfff ik vind het zo spannend, straks is het vals alarm dan zou ik echt teleurgesteld zijn! Had gisteravond namelijk weer krampen maar nog steeds geen bloedverlies, wel wittige afscheiding. Mijn temp was wel iets lager maar ik heb ook heel slecht geslapen en wel twee uur eerder getempt dan normaal. Wanneer kan ik weer testen? Morgen of vrijdag? Ik hoop niet dat ik voor die tijd ongi word! Please duim voor me. X Nikkie
dank jullie wel lieve meiden, iedere maand probeer ik mezelf weer te behoeden voor de pijn van de teleurstelling, door gematigd hoopvol en positief te zijn, maar wanneer de zich aankondigen doet het toch zeer, en ben ik er toch iedere keer weer kapot van ... (tja, ik word ook altijd wel wat labiel als ik ongi moet worden hoor...hihihi) ik blijf jullie volgen...x
Ik vind het ineens zo vervelend om nog twee dagen te wachten. En straks is het dus niks, vals alarm. Dan voel ik me echt zo stom. Vandaag is wel mijn NOD trouwens, nu 14 dagen DPO. Pfff zo spannend. Ga straks eerst naar de winkel, een gewone CB halen en die doe ik dan morgen of vrijdag. Weet dat het het beste is om vrijdag te doen. X
Je kan het morgen ook wel doen, maar dan is het t beste om vanaf 8 uur 's avond niet meer te drinken. Zo doet mijn vriendin het ook altijd
Hallo meiden, Ik ben ook gezakt... Vandaag of morgen zal de zich wel melden... Olga, wat leuk dat je ff langs wipt! Jeetje jij bent ook al weer 15 weken onderweg! Gaat alles goed met je? Wies, succes met wachten op je ei! En natuurlijk eel klusplezier! Aly, Ik ga ook heel hard blazen dat je weer omgoog gaat! Dat gaat vast lukken op 11 DPO! Nikitje, zo gaat ie goed meid! Wens, ik hoop dat het je ei was en dat je van FF een mooi kruis krijgt! Hopes, wat k*t meid! Ook een dikke knuffel van mij! Mss, ik hoop dat je niet meer lang op je ei hoeft te wachten! Als je banner klopt dan kan het toch de komende dagen komen? Niet opgeven hoor deze ronde! Nikkie, wauw das een goede indicatie! Ik hoop dat je snel een dikke streep krijgt!
Dames, ik ga straks jullie kaartjes bekijken en alles lezen. Het is hier game over, want ik heb voor de 2e dag achtereen spotting en mijn temp is omlaag. Ik hoop dat vandaag de nog helemaal doorbreken, dan hebben we dat ook weer gehad. Ik was die stomme spotting van vorige maand vergeten en had er dus nog niet op gerekend om het al te zien... Gisteren was mijn temp weer omhoog, dus ik had nog hoop (het open rondje gisteren is eerder getempt, niet later). En toen begon het... Nou ja, wat kan je erover zeggen...
@Hopes: balen voor jou, oef ronde 12.... zet 'm op! @Aly: geen bloed geeft moed, toch? Je kunt nog terug omhoog! @Nikkie: spannend, maar waarom voor je nod getest? De spanning wordt er niet minder door, eerder meer... @Wieffie: jammer dat je omlaag bent gegaan...
Wieffie, dank je voor de opbeurende woordjes...je bent altijd zo lief . Het kan idd nog steeds, alleen gaat mijn mannetje morgen weer voor 2 weken weg Maar het maakt mij eigenlijk deze maand ook niet zoveel uit. Volgende maand is hij lekker vrij En dan is het onze maand. Mijn cycles was vorige maand ook al wat vreemd. Misschien komt het van de drukte
Wieffie, gelukkig waait het nog wat, die wind mag jouw temp omhoog blazen, hopelijk is het een eenmalige dip. Mss, volgens mij kan je ei ook nog komen elk moment, of is die al geweest maar krijg je je kruis nog te zien, je hebt immers al een lichte verhoging, of heb je anders altijd een grotere stijging? Aquilegia: he meid wat balen, laat de duivels dan maar snel komen dan kun je weer opnieuw beginnen he. Nog een vraagje, zodra je opstaat gaat je temp omhoog, toch?
aquilegia,meid wat erg dat je weer ongi bent, alweer de tweede keer, als je zolang zwanger bent geweest wil je zo graag een tweede kans, hoeveelste ronde was je zwanger van sterre ? wieffie, balen. nikitje, iedereen heeft een andere temp. hopes, balen die stomme ongi. nikkie, mannetje toch superzaad ? mijn lf is altijd 13 dagen, nu is mijn cyclus in de war, want anders heb ik mijn ei altijd op dag 14, maar ik denk niet dat mijn lf nu langer zal zijn, als je naar mijn vorige temp kaart kijkt[zwanger][staat in mijn album] is mijn temp gewoon te laag.
Het is vandaag mijn NOD! Mijn banner staat op mijn gemiddelde cyclus vandaar.... En ja het blijft zo wel spannend maar ik heb dus niet voor mijn NOD getest.. Wat denken jullie morgenochtend weer testen of vrijdag pas weer? Ik denk dat ik geen oog dicht doe zo. X
@ wens3, mijn temp gaat altijd 0.2 omhoog na mijn ei. FF gaf mij eerst een stippelkruis en die haalde hij later weer weg. Het kan nog wel komen, dat weet ik aan vorige maand. Toen gebruikte ik ovulatie testen, dat heb ik deze maand niet gedaan. Maar ik heb geen slijm gehad en nu wordt het alweer net zo als ik ongi moet worden. Beetje plakkerig ( sorry voor de details ). Ik had vorige maand ook heel veel buikpijn, iets wat ik nooit heb. Misschien is mijn cycles een beetje in de war. Als ik deze maand weer heel erge ongi pijn heb ga ik even lang de ha. Het is altijd weer spannend rond deze tijd, mijn mannetje vroeg ook al naar mijn temp vanmorgen.
Zo, toch even mijn kaartje showen Nikkie, heel begrijpelijk dat je wilt weten waar je aan toe bent. Maar als je nu weer test en je hebt een vage of helemaal geen streep voel je je wsch. nog vervelender. Wacht in ieder geval tot morgenochtend of vrijdagochtend, maar bedenk wel, hoe langer je wacht, hoe duidelijker het resultaat en hoe beter je je voelt na afloop van de test. Sterkte!
Even kijken of Divi al getest heeft, maar nee.... Nikkie, hoop dat je streep morgen duidelijk te zien is! Wieffie, balen van je daling zeg! Met mij gaat het inmiddels wel weer goed. Ben van week 8 tot en met 13 behoorlijk ziek geweest. Was drie kilo afgevallen, maar nu ik weer lekker eet, is dat er alweer bij hoor. Mijn buikje begint nu een heel klein beetje te komen. Kindje komt als het goed is net boven mijn schaambot uit, dus moet in de komende weken wel zichtbaar worden. Zijn Roses, Rensie, Monika, Diddl en Katootje nog steeds actief in dit topic? (sorry als ik er een paar vergeten ben...) Ben benieuwd hoe het met ze gaat. Voor iedereen veel succes en ik kom nog wel even kijken vandaag voor Divi... Groetjes Olga