Ja, Aly, ik mis het zwanger zijn en ik heb het gevoel dat ik al zóóó lang wacht... Bij Sterre hebben we geen rondes geteld, maar het duurde 11 maanden ofzo dus ook ongeveer 11 rondes. Toen klusten we wel veel minder vaak en ik temperatuurde ook niet. Hooguit deden we het een keertje extra rond dag 14. Dus ik heb wel hoop dat het deze keer sneller kan lukken, omdat we nu gerichter en vaker klussen.
Oh sorry Nikkie, ik dacht dat het nog voor je nod was. Ik hoop dat je snel posi test. Je had toch een lichte streep? Dat geeft veel hoop!
Hey olga, Wat lief dat je naar me vraagt Ik ben hier niet echt actief meer, lees af en toe wel mee, maar reageren niet meer. Heb een beetje afstand genomen Ik zie dat jij alweer ruim 15 weken zwanger bent! Wat gaat de tijd snel zeg! Hoe voel je je?
Ik lees ook nog wel mee, maar heb ook een stapje terug genomen. Helaas nog steeds zonder resultaat. Alles goed met jou Olga?
Ha meiden, Ten eerste wil ik even zeggen: Meiden wat zijn jullie toch lief allemaal stuk voor stuk. Ik vind het zo lief van jullie hoe jullie meeleven! Jullie zijn echt toppertjes! Dank jullie wel meiden...... Hier komt mijn kaartje: Ik heb vanmorgen getest en ik ben zwanger! Ik kan het nog niet helemaal geloven hoor. Ik ben best wel heel erg onzeker, maar we blijven positief hoor! @Hopes, Meis wat balen zeg! Een hele dikke knuffel! Ik ga voor je duimen voor een hele goede ronde meis! @Laupio, Je gaat nog steeds goed meis! Ziet er goed uit. Als je temp zo blijft, wanneer ga je testen? Ik ga heel hard voor je duimen. @Nikkie, jeetje meis! Jij maakt het ook spannend hoor. Ik zou over 2 of 3 dagen nog een keer testen, maar zeggen altijd 2 streepjes is ......... Ik ga heel hard voor je duimen! @Mss, Ik duim voor jou dat je eitje snel komt hoor! @Wieffie en Aquilegia, Ik ga voor jullie blazen hoor, jullie temp moet omhoog! phhhhhfffffffffffffffffffffffff. Ik blijf voor jullie duimen @Olga, echt lief van je meis dat je even komt kijken..... @Roses, Hoe is het met jou meis? Tijd niet gezien in deze topic. liefs Divi
Van harte gefeliciteerd, Divi! Echt fantastisch voor je. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je over 36 weken een gezond kindje in je armen houdt! Bedankt voor het blazen, maar dat heeft echt geen zin meer. Het is precies zo als vorige maand.
@Evi27 dank je wel meis! @Aquilegia, dank je wel meis! Het is allemaal nog niet zo erg tot me doorgedrongen. Ik ben best nog wel onzeker, zeker wat we vorig jaar hebben gemaakt. Maar we blijven positief dat is het belangrijkste. Jeetje balen meis! Een hele dikke knuffel! Ik ga heel hard voor je duimen voor de volgende ronde meis! @Afina80 Dank je wel meis! @Blondie, Dank je wel meis! Je had wel gelijk he haha haha...... @Nikitje, dank je wel meis! liefs Divi
DIVI een dikke proficiat en welkom als maartmama, we hebben een forumtopic bij bevallingsdatum Kom er eens kijken keigoei nieuws
@Zico, Linda en Wens3 Dank jullie wel meiden! Zico ik kom gauw eens even kijken hoor in de maart 2008 topic. liefs Divi
Oh wauw Divi, ik moet ff een traantje weg pinken... zullen de hormoontjes voor de ongi wel zijn Van harte proficiat meid! Ik hoop dat je nu kan gaan genieten van een super zwangerschap en dat je in maart 2008 bevalt een mooi wondertje! Heel veel geluk gewenst!
wat een heerlijk nieuws Divi, ik zit ook te janken, maar ben labiel door ongi en alles, heb zelf ruzie op mijn werk gemaakt oeps.. meis geniet ervan! ik ben super blij voor je!
Divi wat super zeg! Gefeliciteerd! Hopelijk tot ziens bij de maart mama's! Ik juich nog niet hoor het streepje was erg licht. Normaal nog niet 1x een streepje gehad maar goed. Morgenochtend nog maar eens testen. Wieffie: sorry dat ik al eerder heb getest, dacht dat ik toch niet zwanger was. Nu weet ik dus nog niets zeker. X Nikkie