@Wieffie en Hopes, Ik moet nu zelf ook even een traantje wegpinken hoor...... Wat lief zeg! Harstikke dank jullie wel meiden...... Wat lief dat jullie zo meeleven! Maar wieffie, jouw kaartje zag er toch ook heel mooi uit gister, zover ik me kan herrinneren? Ik hoop dat de traantjes komen van de hormoontjes van het zwanger zijn meis! Ik blijf hard voor je duimen hoor! @Nikkie, Ik hoop je te zien bij de maart mama's! Ze zeggen altijd een tweede streep is zwanger. Heb je geen foto die je kan laten zien? Ik hoop voor jullie dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen zult hebben! En een ander merk test? liefs Divi
Nee kreeg m niet scherp op de foto het is zo'n striptest van matcare van deze site, er zaten twee bij mijn ovulatietests (een zwanger worden set). Ik doe gewoon morgenochtend nog een keer zo'n strip dan kan ik vrijdag altijd een kruidvat of CB doen. Welk merk heb jij gebruikt Divi? Ben zo blij voor je! En nu maar genieten he liefs Nikkie
Divi het is echt raak, van harte meid! En Nikkie, een streepje is een streepje, ik ga voor je duimen dat de streep morgen nog veel duidelijker is
Ben je mal... je moet gewoon testen wanneer jij dat wilt hoor! Ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent hoor! Gaan jullie maar lekker naar de maart mama's! Ik hoop volgende maand na te komen en naar de april mama's te gaan...! Lief hoor Divi, maar ik heb de hoop opgegeven, ik heb al flink ongi-krampen en bij 36.5 werd ik de afgelopen keren ongi dus dat zal nu ook wel... Daarbij heb ik nu ook veel last van mijn darmen (door mijn ziekte) dus ik denk dat ik het niet zo erg vind om ff een maandje te wachten...
meiden,wat betekent blauwe aders op je borsten die BEST duidelijk blauw te zien zijn, zie ze doorlopen naar mn tepels toe?
@Nikkie, Ik had eerst de test gedaan die ook uit de zwanger worden set komt die ik via deze site heb besteld. Die met de paarse dop toevallig? Ik denk namelijk dat wij dezelfde testen hebben gebruikt. Daarmee testte ik positief. Het lijntje was niet zo donker als de controle streep maar het was wel een duidelijk zichtbaar lijntje. Omdat ik het uit eigen wil nog niet geloofde heb ik de Clearblue Digitaal er achter aan gedaan en deze gaf na ongeveer 2 minuten het woord zwanger aan. Ik ga heel hard voor je duimen meis! Dat je over een paar dagen een mooie positieve test mag hebben. dank je wel meis! @Marieke, Nina1983 en Stientje Dank jullie wel meiden! @Wieffie, Oh echt dus bij deze temperatuur werd je vorige cyclus ongesteld? Jeetje jammer zeg! Een dikke knuffel. Ik blijf voor je duimen en hoop dat de volgende ronde jullie geluksronde wordt meis! liefs Divi
Divi, gefeliciteerd, kon niet anders met zo'n mooie tempkaart. Probeer er van te genieten, en deze x gaat het vast wel goed. Zie dat je ook Clomid, gebruikt.
@Cindy31, Hartstikke bedankt meis! Ik hoop dat het deze keer goed mag blijven gaan. ja klopt ik heb nu 3 maanden clomid gebruikt, ik had het voor 4 maanden meegekregen. Dit omdat mijn cyclus zo lang was. Nu heb ik bij mijn vorige cyclussen mijn eitje gehad op dag 17 en 18. Deze cyclus had ik mijn eitje op dag 18. Slik jij nu ook Clomid? liefs Divi
Ik slik inderdaad Clomid. De 1ste ronde had ik op dag 18 een eisprong, en ik was ook direct zwanger, is heelaas fout gegaan. Ik slik Clomid omdat ik PCO heb, veel eiblaasjes die niet echt groeien, en een lange cyclus. Deze cyclus heb ik waarschijnlijk ook op dag 18 mijn eisprong gehad. Had je voor je miskramen nog geen Clomid?
divi gefeliciteerdddd hoi meiden ik kom net van de gyneacoloog af mijn insuline was weer eens veelste hoog nu heb ik medicijnen ervoor gehad metformine HCI van de gyneaecoloog die moet ik 6 week slikken en dan terug komen over 5 weken bloedprikken dan kijken hoe het nu zit komende week 1 tablet per dag en volgende week 2 keer per dag. en ja ik moet afvallen alleen dat wist ik al langer dan vandaag ben er druk mee bezig maar niets helpt elke keer beginnen ze erover word er scheit ziek van doe zo me best he maar niets helpt zelf bij dietiste werkt niets ik van gewoon in 1 maand maar 1 kilo af ofzo en dan eet ik gezonder dan 5 maand trug . mja ik geef de moed niet op . door dat me insuline te hoog is heeft dat invloed op me eisprong dus dan moet me eisprong goed worden hopen we me insuline was 41 hoort onder de 25 te zijn nog beter onder de 15 najah sorry voor me geklaag moest het even kwijt alle andere dames ik duim voor jullie
Hé Bengeltje, je mag best klagen hoor. Het zit je ook allemaal niet mee. Misschien kun je makkelijker afvallen als je insuline op het juiste niveau zit... Als je al vaak gelijnd hebt, gaat je lichaam op de "spaarstand". Het verbruikt minder. Je kunt daarom beter proberen meer te sporten/bewegen (dagelijks wandelen en/of fietsen is ook goed) dan nog minder te eten. Je hebt ook speciale begeleidingsprogramma's op sportscholen waar ze je echt goed helpen. Niet meteen te zwaar gaan sporten, gewoon vaker bewegen. Probeer vooral veel vezels te eten: volkorenproducten, groente, fruit etc. Maar misschien doe je dat allemaal al. Veel sterkte en hopelijk zit het je snel mee!
@Cindy, Nee voor mijn miskramen heb ik geen Clomid geslikt. Voor mijn miskramen was namelijk mijn cyclus goed en nadat ik mijn tweede miskraam had gekregen was pijn cyclus echt een puinhoop. Ik werd een half jaar niet ongesteld. 31 Januari werd ik pas weer ongesteld na een half jaar. Pas in maart ben ik begonnen met Clomid. Nu heb ik 6 juni een HSG onderzoek gehad en daarvoor ook Clomid geslikt..... Zoo meis dat is beter zeg dat je nu ook waarschijnlijk je eitje op dag 18 heb gehad. Moet je nagaan wat Clomid allemaal kan doen he? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen meis! @Bengeltje, dank je wel meis!
Las op het bevallingsforum dat Twinny is bevallen! Een dochter, Zoë. Met een (geplande?) keizersnee. In ieder geval super voor haar. Zal haar even een pb sturen! X Nikkie
@ Divi: Wat ontzettend gaaf meis! Van harte gefeliciteerd! jeetje: Wat onwijs top! Ben ontzettend blij voor je! Geniet ervan! Liefs.