Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja hoor duidelijk een streep! Ik denk dat je gewoon zwanger bent! Alvast proficiat! Wanneer is je NOD?

Roses, lijkt er idd op dat je je ei hebt gehad! Hopelijk blijft je temp de komende dagen hoog! :D

Vraagtekentje, je kaartje blijft idd mooi! Hopelijk gaat het 2 mooie strepen geven! :D

Ook nog ff mijn kaartje, weer 0,1 omhoog...

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    lastig he divi die cyclus na een miskraam dan weet je niet hoe hij is regelmatig en hoeveel dagen zit je maar op je temperatuurkaartje te kijken zou het ei komen of niet grrr zo frustrerend gelukkig is mijn eerste cyclus maar 32 dagen geweest na buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam (zaten er 2 in) nu zit ik weer op dag 14 dus spannend even afwachten

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik ben een beetje dom :oops: hoe sla ik mijn kaartje op de computer op?

4. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Je bent niet dom!
    Ik ga met het pijltje op het kaartje staan, dan verschijnt er links boven op de afbeelding een balkje, klik je op het plaatje vd diskette (vlgs mij de meest linkse) en krijg je een venstertje, kun je kiezen waar je de afbeelding op wilt slaan. Meestal geeft de computer zelf de map "mijn afbeeldingen" aan. Geef het kaartje een naam en dan op opslaan drukken! En zo staat ie in je comp.

Kan ook op de afbeelding drukken met je rechtermuisknop en dan op "afbeelding opslaan" drukken. Alleen bij mij pakt ie dan steeds het verkeerde plaatje daar....
    Als het niet lukt gewoon weer roepen! haha :D Succes!

5. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Roses, die pijn herken ik, bij mij is dat meestal mn ei! Duss, ziet er goed uit toch? Aan het klussen kan het niet liggen ;)
    @ Zico en Wieffie en Berna, * duimduim* voor omhoog !
    @ Salapio, streep is streep toch? Ik wens je snel een heeeeel duidelijke 2de streep!

@ Rensie, thnx, ik ga even kijken of ik kruis kan manipuleren haha (kon dat met je echte ei ook maar!) Heeeeeel erg ontzettend veel sterkte met de zenuwen voor de gyn. Ik wens je veel succes...

Hier zijn de zenuwen ongewoon :( Ben ik vanaf morgen nog extra vrij ook, kan ik er de hele dag aan denken :( . Kan nooit goed voor me zijn! Maar wel lekker rustig aan doen :D

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hier mijn kaartje, snap niets van mijn temp. wat vinden jullie ervan? (is wel pas mijn 1e keer daarom vraag ik jullie mening)

7. Hoi Dimmel, kan er nog geen ei in ontdekken, even kijken wat hij de komende dagen doet, als hij flink door omhoog schiet dan is je ei geweest...
    succes liefs rensie

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik begin nu toch langzamerhand wel een beetje zenuwachtig te worden. Mijn temp is al 3 dagen hetzelfde, krampjes in mijn baarmoeder en verschrikkelijk zere borsten (wat ik al heb vanaf dag 5 dpo) Wat denken jullie?

@Vraagtekentjes,
    Dank je wel meis!
    @Zico,
    ik duim voor je dat je snel je eisprong krijgt meid
    @Roses,
    Jaaaaaa, eindelijk! Ik ga heel hard voor je duimen meis!
    @Daantje,
    dank je meis!
    @Rensie,
    Succes vanmiddag bij de gyn
    @Salapio,
    Ik zie op de foto ook een lichte streep, misschien dat je over een paar dagen nog even moet testen, dan is de test veel duidelijker.
    @Lammetjes,
    ik hoop dat jou cyclus weer goed op gang is dat en dat je heel snel je eisprong krijgt. Het is heel vervelend ja dat je cyclus niet op orde is na een miskraam of bbz. Je hoort er verschillende verhalen over. Ik ga voor je duimen meid.

liefs Divi

9. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi divi

spannend hoor jouw kaartje wanneer is je nod dag.
    duim voor je

gr patricia

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoi Patricia,

Mijn NOD dag is over 2 dagen. Ik zit nu op dag 12 dpo en bij mijn vorige cyclus werd ik op dag 15 ongesteld.
    Dank je meis, voor het duimen!

liefs Divi

11. Divi,
    ik duim voor je meid! wat denk je zelf?
    alles lijkt dan ineens een symptoom he, over een paar daagjes weet je meer, beter niet testen voor nod, waord je alleen maar onzeker van...

succes
    rensie

12. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    jeetje 2 dagen nog dan wordt het echt spannend voor je divi

hier weer even mijn kaartje niet echt bijzonder nog we wachten op het eitje

gr patricia

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Divi, idd een spannend kaartje! Trouwens wat ik me afvraag is waarom bij jou de horizontale lijn zo hoog staat?

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Rensie,
    Meid ik durf het echt niet te zeggen. Mijn lichaam kan mij erg goed voor de gek houden.
    Nee ik ga echt niet testen hihi. Ik ga het volhouden ook al wil ik het graag weten. Misschien wordt het wachten wel beloond.

@Pipi,
    Spannend he, nog 2 daagjes, misschien weten we dan meer.

@Wieffie,
    Ik zou het echt niet weten waarom die horizontale lijn zo hoog staat. Ik zal het eens aan de ervaren temp meiden vragen.

Meiden weten jullie misschien waarom de horizontale rode lijn zo hoog staat?????? Nu Wieffie dat vraagt aan mij, ben ik ook wel erg benieuwd, maar ik kan er geen antwoord op geven.

liefs Divi

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    rensie
    ja ze doet raar deze keer m'n tempkaartje, hopelijk gaat ze nu naar boven
    salapio ik denk dat je zwanger bent, het is deze maand precies een vruchtbare maand.
    Divi je kaartje is zo mooi deze keer
    Dimmel soms kan een kaartje rare kuren hebben, heb er nu ook 1
    Vraagtekentjes wat een mooi kaartje
    wieffie op naar je eitje
    pipi24 nu vlug naar de klusperiode

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Zico,
    Dank je wel meis

liefs Divi

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Divi: spannend meid.

@Dimmel: zie album voor mijn kaartje. Ook met pieken en dalen. En ws zwanger :), niet dat ik er wat van begrijp hoor ....

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @salapio oh dan ben ik eens benieuwd...gefeliciteerd meid!

19. Hoi meiden,

net terug van de gyn...
    was echt nerveus, moest best lang wachten omdat het in de O.K. uitliep.
    uiteindelijk naarbinnen bij de arts-assistente. moest vanalles vertellen over mijn cyclus. over eventuele ziektes die in mijn familie en die van hubbie voorkwamen. ze vond ook dat er geen touw aan mijn kaartjes vast te knopen was. ze wilde nu kijken, maar overlegde eerst met gyn. die gaf aan dat dat nu op dag 56 geen nut had, wat ze gaan doen is dat ik op dag 3 van mijn cyclus bloed moet laten prikken, voor TSH, FSH, LH, prolactine en chlamydia(standaard is de laatste), moet nog even googlen om te zien wat het allemaal inhoudt :) . daarna moet ik op dag 10-11-12 (1 van de 3) een inwendige echo om te zien of er een ei aan hte rijpen is en daarna op dag 21 weer bloedprikken om mijn progesteron te meten. en aan de hand daarvan kijken ze weer verder...

nu maar hopen dat deze cyclus snel klaar is en dat ik nietweer tot dag 72 moet wachten, anders schiet het nog niet op...

liefs rensie

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte Rensie, ik zal voor je duimen ...

Deel Deze Pagina