nog minder eten ik eet bijna niets lol nee ik eet wat ik mag eten zelfs nog te weinig omdat ik al vol zit maar bewegen daar ben ik beperkt in omdat ik me leven lang al rug klachten daarbij mocht ik bijna niets doen op de sportschool heb toen ook een eigen begeleider enzo gehad wij zwemmen 1 keer per week en ik fiets na winkels/stad enzo doe er echt alles aan maar ben ma 1 kilo afgevallen ik eet volkoren produckten en heb vezel zakjes voor me darme omdat ik moeilijk af kan komen. ook 2 stukken fruit perdag eet ik en daarom word ik er zo moe van ik doe de dingen die ik moet en hoort te doen en daarom baal ik zo erg maar ik hou moed en gaan gewoon veder
divi: JJJUUUUUUUUHHHHHHHH! ik was al zo benieuwd. Maar het kon natuurlijk niet anders met zo´n mooi kaartje. Gefeliciteerd meid, en geniet er met volle teugen van!
Dank je wel Wies31.... Het was eigenlijk geen verassing meer haha haha..... Nogmaals bedankt meis! liefs Divi
Nog even mijn kaartej voor vandaag: Vanaf nu ga ik op het tijdstip letten dus maar echt ook in het weekend de wekker, nu wordt het weer spannend!
hoi meiden, ik leef nog hoor! heb mijn laatste bloedcheck gehad en morgen of overmorgen de uitslag en dan aan de provera en de clomid, althans ik krijg clomifeencitraat, is dat hetzelfde? divi, gefeliciteerd meid! ooh wat leuk voor twinny! liefs rensie ga nog teruglezen hoor!
Hee rensie, lang niet gezien, je bent dus door alle onderzoeken heen! ben benieuwd naar de uitslag. hoop dat de clomid bij jou snel aanslaat, kijk naar mij na de 2e ronde mijn eerste eisprong!
divi gefeliciteerd! rensie wat fijn dat je de onderzoeken heb gehad nu door met de provera en de clomid en dan op naar een mooi ei!
@Rensie, Dank je wel meis! Clomifeencitraat is hetzelfde als Clomid. Ik heb dat ook namelijk als kuur gehad. Ik wil je heel veel succes wensen met de uitslag meis! @Lot23, dank je wel meis! liefs Divi
Divi, super meid. Gefeliciteerd en nu maar gaan genieten. Hoewel...ik snap heel goed dat je het nog amper beseft hoor. Zelfs nu nog vraag ik me weleens af of het echt zo is... Bij mij was het ook na clomid en HSG raak. Die HSG doet toch bij velen van ons een wondertje verrichten. Jammer genoeg niet bij iedereen.... O ja, Evi, Lot en Linda herken ik ook nog van een paar maandjes terug. Jullie ook het allerbeste meiden, dat het maar snel raak mag zijn! Liefs Olga
Olga, Dank je! Dat hopen wij natuurlijk ook! Geniet van je zwangerschap! en straks als je het gaat voelen wordt het misschien meer werkelijk! Liefs Evi
@Olga, dank je wel meis! Dat geloof ik best hoor dat je zo af en toe nog denkt! Ja nu je het zegt, jij had ook een HSG onderzoek gehad en je slikte ook Clomid. De gyn zei toen tegen mij dat 40% van de vrouwen die een HSG onderzoek hebben gehad dat ze zwanger raken! Hoe gaat het nu met jou? Voel je je goed? Nogmaals harstikke bedankt meis! liefs Divi
Lieve meiden, Voor mijn gemoedsrust heb ik er net maar ff een testje tegenaan gegooid maar zoals verwacht hartstikke negatief... Ik ben klaar voor de ongi....
Wieffie sterkte, maar wel met goede moed naar de volgende ronde he! Divi, ik voel me nu weer goed gelukkig. Ben nu ook helemaal in de spulletjes kopen fase belandt en zoek het hele internet af naar leuke kamertjes. Wij willen graag weten wat het wordt, dus over een paar weekjes kan ik de blauwe en/of roze rekken leeg gaan plunderen! Jij veel plezier bij de maart mama's. Leuk dat je er samen met Zico zit he. Ik zit ook met een paar van de temptopic bij december. We hebben alleen zoveel dec. mama's dat het zowat allemaal niet bij te houden is. (ik geloof wel 70) Olga
Even een (domme) vraag! Waarom stijgt je temp eigenlijk na een eisprong? Komt dit doordat je na een eisprong progesteron aanmaakt? En als je geen of geen goede eisprong hebt, dus ook niet veel progesteron aanmaakt, gaat je temp dan ook niet omhoog?
Als de eicel gesprongen is, gaat de follikel (het eiblaasje dat scheurt als het ei springt) progesteron aanmaken. Dit hormoon zorgt dat je temperatuur stijgt. Daarom weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad na een temperatuurverhoging (koorts en andere verstoringen buiten beschouwing gelaten natuurlijk). Als je cycli hebt waar je geen temperatuurverhoging uit kan halen, heb je waarschijnlijk/mogelijk geen eisprong. Dan is het tijd om naar de huisarts te gaan (als je 2-3 cycli zonder eisprong hebt gehad).
ja daarom hoop ik dat dus ook dat de medicijnen zijn werk doen we wachten weer netjes af tot 8 augustus
Goedemorgen meiden, @ divi: Van harte gefeliciteerd meid! Super! Hier mijn kaartje voor vandaag, valt nog niet zo veel over te vertellen. Ben wel benieuwd wanneer ik deze keer mijn ei heb, vorige cyclus was hij bijna een week eerder... We wachten rustig af. Liefs Bregt