goedemorgen, divi,GEFELICITEERD en geniet ervan nikkie, jij hebt vandaag ook vast een mooi streepje. wieffie, balen van de negetieve test, maar ja dat wist je eigenlijk ook wel, dat hij negatief zou zijn, even een baaldag en dan vol goede moed naar de volgende ronde. clomidmeiden, ik hoop voor jullie dat de clomid zijn werk doet. bengeltje, ik hoop dat als de inculine op pijl is dat je een mooi eitje vind[en de zaadjes ook natuurlijk]. meiden die op hun eitje wachten, succes met het klussen. meiden op de wachtbank, ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor jullie. mijn kaartje,mijn lichaam houd een lf van 13 dagen aan, morgen zal hij wel naar 36,5 gaan[mijn man hoop nog dat hij morgen weer stijgt, maar daar geloof ik niet in]
[/url][/img] ik dacht vanmorgen, mooi laat maar komen die , maare FF heeft ineens mijn kruis weggehaald, ik ben nu echt boos aan het worden hoor, dit kan toch niet....ik ben 26 april gestopt met de pil en nog niet 1 eitje... En ik geloof het ook niet, want ik had de laatste twee weken veel meer afscheiding dan daarvoor en ik voel me ook anders, maare wat nu? :x
Hoi meiden, Mijn temp was weer 0,1 gestegen, zit nu op 37,0 houden zo! Kan even geen kaartje plaatsen, komt morgen of zaterdag weer!
ej verdorie, balen dat ie die kruis weg heb gehaald, ook niet echt een zekerheid zo voor je! :hugs: komop he!
goedemorgen dames..... shit zeg...me temp is weer met 0,1 gedaald.... dat zal wel niet meer veel goeds in het vooruitzicht zijn....
dieudonnee die FF doet soms echt raar,begrijp er soms nog niet veel van,maar wie weet stijgt ie nog wel, dat kan toch? zal voor je duimen!
Goedemorgen Dames, Hier is nog niks aan de hand..geen ei jammer genoeg @ Nikitje....ik denk dat je zwanger bent....... @ Aly, meid het kan nog allemaal @ Laupio jee, vreemd he ff, ik snap er deze maand ook niks meer van. Ik heb mijn gedachten al bij volgende maand........ En voor de rest voor de meiden , veel succes uiteraard. Ik lees vanmiddag wel even verder
ja, dat hoop ik.....zit nog well in de dagen dat de innesteling zou kunnen zijn....duurt de innesteling 1 dag of meer? Hoe ziet jouw kaartje eruit dan? Ben wel benieuwd, we lopen wel aardig gelijk
dieudonnee mjn kaartje nogmaals; @ mss, denk je? hoezo denk je dat nu al ? is dit dan geen normale temp rond deze dagen? :bloos: maar t kan ook nog andere kant opgaan he? ( heb er nog nie veel verstand van ) Ps; ikhoop dat ik ''sommige'' dingen NIET bedenk!
ik denk dat ik ga stoppen met tempen, het heeft geen enkele zin zo, ik ben er teveel mee bezig en een vierde keer naar mijn nod aftellen, vind ik te frustrerend, als ik over een half jaar ofzo nog niet zwanger ben, dan probeeer ik het wel weer denk ik.
@ nikitje...als je temp zo mooi blijft hangen, dan geef ik em roze Tenzij hij ineens naar beneden gaat ....Maar het lijkt erop dat hij moi stabiel gaat blijven.
niet stoppen laupio ,geef de moed niet op ( ook heb je die wel ) komop jij bent ook nog aan de beurt.was het maar voor het zeggen! begrijp je teleurstelling wel hoor meid,maar dit is wat ik er van vind dikke knuffl!
hier ook nog geen ei, snap mijn lichaam echt niet. als ik niet zou tempen zou ik echt denken dat ik mijn ei al heb gehad maar nee ik zit weer op 36,1, laagste temp ooit
nikitje, niet te blij worden hoor, je moet nog 6 dagen en dan kan er nog veel gebeuren, even afwachten tot je nod. laupio, succes met het zwanger worden. dieudonnee, ook nog even op je nod wachten, het is nog te vroeg om wat over je kaartje te zeggen.