ja maar dat had dieudonnee ook die mooie stijgende lijn en inene zakt ie op dpo 7, ik zit nu op dpo8 dus het scheelt niet veel! mayb morgen? ik hoop iig van niet! hoort mn temp dan nu eigenlijk al eigenlijk lager te zijn? ( als je nie wanger bent )
ja idd! daarom vroeg ik mij alweer wat nieuwe dingetjes af over mn temp, ik ga er ook niet vanuit,valt het altijd mee einde van de rit. en ja mocht het wel zo zijn dan spring ik een g at in de lucht ik blijf gewoon denken,niks aan het handje, ik voel niks ik voel nik ik voels,doe normaal! haha silly me heur
geen idee,we zien het wel ! over 6 dagen is mijn nod, en wie weet is mn nod wel langer! als 4juli mijn nod is dan heb ik sinds januari eindelijk een keer een syclus van 28 dagen! lansgte is 36, dus ja tot de 36 w8 ik zoiezo als er nog niets is gebeurt.(denk ik )
Nou dames, vanochtend weer getest ook met de midstream van matcare en positief! Ik kan het nog niet geloven! Durf nog niet eens een banner te nemen! Stom he... Maar het is zo onwerkelijk, heb 2 tot 3 dagen voor mijn ei voor het laatst gevreeen.. Dus dames met weinig klussen kan het dus ook! Aly: misschien heeft mijn vriend dan toch superzaad?! We hebben waarschijnlijk ook altijd op de verkeerde dagen geklust. Vaak pas na mijn ei. Ik was altijd onregelmatig en we deden het niet erg vaak zeg maar.. En als ik dan achteraf keek zaten we er bijna altijd naast.. Deze maand verwachtte ik er helemaal niks van, dus vandaar dat het nog tot me door moet dringen. Heb nog geen kaartje. Ik heb al twee nachten 5 tot 6 uurtjes geslapen. Gister was ie 36,8, vanochtend 36,9 maar wel vaak eruit geweest om te plassen etc. De test heb ik zelfs met urine van 2 uren ophouden gedaan, niet eens lang dus. Ben steeds wel misselijk s ochtends en soms ook overdag. Oh meiden ik kan het nog niet geloven! X Nikkie
Dank je wel meiden, het dringt echt nog niet tot me door. Maar ga wel een mooie banner nemen! Nikitje: jouw kaartje ziet er ook goed uit deze maand! Maar idd even afwachten. Ik had er geen idee van dat ik zwanger zou zijn, alleen mijn temp bleef voor mijn doen hoog en ik werd op dag 12 DPO misselijk. En die dip was toch wel een innesteling denk ik. Zal mijn kaartje straks even plaatsen. liefs Nikkie
Nikkie, gefeliciteerd en geniet ervan Dus eigenlijk kan ik er nu nog niet van opaan......of dit een slecht teken is? Kan het ook een innestelingsdip zijn, weet jij dat miss?
volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat kan ja, mischien heb ik het wel fout! nu heb ik een vraagje he,mischien hoort het hier niet thuis,' zalfachtige' (wel doorzichtig & beetje plakkerig ) maar niet veel, afscheiding ... ik heb nu 2 soorten gehad. wat is dit nu voor een soort? mijn troebele urine is er trouwens ook nie meer (had ik 2 dagen heel erg ) en het ruikt ook niet meer sterk, het is weg kom ik net achter ik wou al urine bij ha laten doen als het erger werd,maar het is nu als hoe urine normaal hoort te zijn ,of kan blaasonsteking ook zonder troebel urine?
tjee......ik wou dat ik je antwoord kon geven....geen idee eigenlijk...... ik hoop het zo voor ons beiden.....zou zo leuk zijn..... maar jah....jij zit al in de 6de ronde en ik nog maar in de 2de.....dus ik heb geen recht van spreken
geen recht van spreken? tuurlijk wel ! nie zo gek doen hoor ook jij bent ermee bezig ondanks je 2e ronde het zou idd leuk zijn!
owhkee....een beetje recht van spreken dan ga van zondag op maandag op vakantie....dus de eigenlijk uitslag blijft wel achterwege totdat ik terug ben......tenzij zondag de ongi al komt.....
haha....ja daar d8 ik ook al aan :-D zal eens kijken of ze die daar hebben......weet alleen niet of manlief daar zo blij mee zal zijn....? we gaan naar tsjechie, kamperen! Heb er wel echt zin aan......even geen gedoe en hopelijk wat minder gestress..... gelukkig is de NOD aan het begin van de vakantie.......hoef ik niet te lang te w88......
nikkie; gefeliciteerd. laat het maar rustig op je afkomen, en geniet er lekker van. laupio; balen zeg, dat ff je kruis heeft weggehaald. Ik hoop dat je gauw je ei krijgt, of in ieer geval je kruis weer terug krijgt. nikitje; ik heb ook een goed gevoel bij jou. maar ik wil je niet al te veel hoop geven. ik duim voor je. hier mijn kaartje, mijn ei is in aantocht. ik voel gewoon dat mijn eierstokken aan het werk zijn. vanavond aan de klus, en morgen voor de test. ben er wel een beetje zenuwachtig voor, omdat ie de vorige keer negatief was. maar we wachten rustig af, en zullen ons best doen vanavond!