Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    en toch gebeurt het stiekum,maar doe me best! elke keer den kje volgens mij is het nu wel..dan denk je..ik verbeeld het me,en dan komt er gelijk weer achteraan wrom je die dingetjes dan toch weer heb. ik heb opzich nie veek klachten, buiten lage r ugpijn om, en ja of het mn eierstokken zjin of blaasonsteking is geen idee,het is zeurend/soms beetje stekend,wat ik al zei urine is dus niet meer sterk of troebel
    en daar in het midden waar ook je maag begint is ook empty gevoel,ook als je net gegeten heb en dan komt die kleine druk weer onderin.
    gister d8 ik wat spanning te hebben in de zij,beetje stijfjes,omdat ik een vast gevoel heb in mn boverug en lage rug pijn heb.
    ik heb geen pijn in mn borsten,totaal niet!
    ik heb wel een rotperiode op het moment,zitten even nie lekker in ons velletje,dus mayb al die probs daar door,maar dat komt snel goed!

ik focus me niet al te veel op,want anders....

heel veel klus plezier en duim voor je ! :)

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    wat is dit nu weer?

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    een dip mischien ? geen idee

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    gaaf ! lekker zonnuh :D ik wil ook als ik eraan denk
    echt veel plezier en geniet ervan, en hoop dat je tijdens je vakantie goed nieuws heb!

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Nikkie. Gefeliciteerd, geniet ervan.

@Hopes. Meid het wordt nog spannend voor jou!
    1dag voor je NOD een stijging!

@All, succes en sterkte allemaal.

Hier vandaag weer een stijging en FF heeft een kruis gezet, heb dus echt een eisprong gehad, maandag bloed prikken.

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Mooie Cindy!

Hopes, ik ben ook benieuwd, morgen maar weer een hoge dan he?

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hier dus mijn kaartje, maar de laatste twee dagen is wat vertekend door sleep deprived (heel erg slecht geslapen)...
    Zo zie je maar weer er is geen standaard kaartje. Maar die dip op dag 6 DPO was wel positief... Maar het kan ook later zijn, zie het bij sommigen ook op dag 10 DPO.
    Over afscheiding weet ik ook niet veel. Maandag had ik een soort egg-white en nu is het vrij droog en wat room-wit.
    Normaal is het veel vochtiger voor mijn ongi zeg maar :oops:

Vind het zelf trouwens helemaal niet een mooi kaartje ofzo (dat einde..) maar het is het resultaat wat telt.
    Hopes: misschien toch nog goed nieuws?

X Nikkie

8. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    kan me niet voorstellen dat het goed nieuws is, heb al twee dagen wat bruinverlies...

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hopes, sommigen worden met een hoge temp. ongi, bij anderen gaat hij eerst omlaag, even afwachten[misschien bliijft hij wel hoog zonder ongi] :D

laupio, misschien is je lichaam nog aan het ontpillen?

wies, succes met klussen ;)

linda, spannend !

mss, ik duim voor je dat je eitje snel komt, waar in friesland woon je ?

nikkie,GEFELICITEERD en geniet ervan, het besef van het zwanger zijn kan nog wel lang duren[of je moet heel misselijk worden], toen ik zwanger was had ik ook heel vaak...oja, ik ben zwanger :)

dieudonnee, elk kaartje verloopt anders[elke vrouw heeft een ander verloop van temperatuur]. deze kaartjes zijn puur alleen om je eitje te vinden, meer niet, als na je nod de temp. hoog blijft en je ongi blijft weg kun je zwanger zijn.

10. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    aly, heb je een pbtje gestuurd ;)

Hey meiden als ik ff op research zet krijg ik wel een stippellijn :( .

Ik kan mij niet meer voorstellen dat er nog een eitje komt. Ik heb al dikke drap :oops: sorry. Waarschijnlijk is het eitje niet goed gesprongen, vandaar dat ik geen goeie tempstijging heb gehad :( .

Maar geen probleem.....we gaan gewoon vrolijk verder :D

11. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    zo ziet ie er uit als ie op research staat :(

12. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mss, ik denk niet dat je je eitje op dag 10 hebt gehad, zal nog wel komen ,misschien heb je wel een korte lf.

13. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Aly, ik denk zelf ook van niet. Maar normaal heb ik altijd rekbaar slijm voor de tijd, maar nu wel waterig met een beetje slijm. Als mijn eitje nog komt dan is het onmogelijk om deze maand nog zwanger te raken. Mijn mannetje gaat vanmiddag weer voor 2 weken naar zee :cry: . Ik heb deze ronde ook nergens op gerekend, heb afgeteld tot de vakantie periode. Dan is er eens geen druk met tijden enzo.

En mijn lf is altijd tussen de 13 en 15 dagen. Vreemde maand deze maand.

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Ik ben blij dat je je nu weer gelukkig voelt meis! Leuk he al die kleertjes kopen en al die baby spulletjes? Over een paar weken weet je wat het is. Leuk zeg!
    Ja ik zit er samen met Zico, maar heb me nog niet aangemeld bij de maart 2008 mama's. Maar dat komt wel!
    70 zwangere meiden? zoooooooooooo dat is veel zeg? Maar wel gezellig vind je niet?

liefs Divi

@Mss en Bregt, Aly, Laupio en Poohbear
    dank jullie wel meiden!

@Nikitje,
    je gaat mooi meis! Ik ga heel hard voor je duimen hoor!

@Nikkie,
    Meis van harte gefeliciteerd! Gaaf zeg.
    Geniet ervan he meis....
    Ik kan het ook nog niet helemaaal geloven. Voel je je goed?

@Hopes
    Dat wordt nog even spannend voor je meis!
    Ik ga heel hard voor je duimen hoor!

@Laupio,
    jeetje meid wat balen dat FF je kruis heeft weggehaald! Heel veel succes meis

Voor de andere meiden, ik wens jullie ook veel succes en kom zeker nog even kijken en schrijven hoor iedere dag bij jullie. Ben zo benieuwd!

liefs Divi

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden bedankt hoor voor de felicitaties! Het moet echt nog tot me doordringen!

Divi: ja voel me verder wel goed maar nu na twee slechte nachten erg brak. Maar dat komt meer door het slaapgebrek. Verder af en toe misselijk, vooral voor het opstaan en als ik weinig heb gegeten.
    Wat steken in mijn onderbuik maar verder niks. Ja erg dromerig en afwezig. Een geheugen als een zeef!

Hoop dat hier straks nog meer goed nieuws is. Zal voor jullie duimen!

liefs

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Allereerst, Nikkie van harte proficiat meid! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat jij ook in maart een wolk van een baby in je armen mag sluiten!

Ik ben vandaag behoorlijk ziek en heb daarbij ook erg veel pijn... :( Mijn ongi is er nog niet maar die verwacht ik natuurlijk ook ieder moment. Ik plaats nu dan ook alleen ff mijn kaartje en kruip dan weer mijn bedje in! In leef wel met jullie mee en ga heel hard voor jullie allemaal duimen maar reageer later vandaag of morgen weer...

17. Grace490

Grace490 Lid

7 mei 2007
    26
    0
    0
    Heb je nog niet positief getest? Dan zou ik dat (nog) maar eens snel proberen! Ik zie duidelijk een innestelingsdip op dag tien, en je temperatuur blijft lang genoeg hoog voor een heel waarschijnlijke zwangerschap. Succes!

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi Wieffie, ik blijf voor je duimen hoor! Gun het je zo, iedereen trouwens... Oh jee daar komt het sentimentele al.
    Nee hoor valt mee :D Bij mij lijkt het wel andersom. Ben veel rustiger als anders. Normaal echt een tranendal als ik ongi moet worden of al ben... Bij wijze van dan.
    Nu ben ik best wel in een goed humeur en niet snel emotioneel. Kan nog komen hoor...
    Alleen die eetlust zeg, tsjee ik hoop niet dat het zo blijft. Maar we weten waar het voor is ;)
    Blijf het hier ook in de gaten houden. Omdat ik zo slecht geslapen had en me dus zo brak voel heb ik nog maar weinig gelezen.
    Wens jullie allemaal veel succes en hopelijk tot ziens bij de maart mama's.
    Heb me wel alvast aangemeld. Nu jij nog Divi ;)

liefs Nikkie

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Jahjah vandaag heeft ff min ei gevonden. Ben super blij aangezien ik hiervoor nog maar 2 eisprongen heb gehad sinds januari. Hier dan mijn kaartje:

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames niet te snel wanhopen he, ik had een kaartje deze maand, erger dan mont everest en niet stabiel, van hoog naar laag. Nu is die toch positief , we hadden het totaal niet verwacht

Deel Deze Pagina