hoi damesssssssssssssssss ik zie spannende kaartjes voorbij komen ik heb bij de rondjes in mijn kaartje elke keer om 8 uur gedaan inplaats van 7 uur stom stom maar hier is me kaartje voor vandaag
helaas.. hoe mooi zo'n kaartje ook lijkt, op het 1 stijgende lijn is of met pieken en dalen.. je kunt er echt nog helemaal niets van zeggen. In beide gevallen is de kans nog even groot dat je wel ongi gaat worden, net zoveel als de kans dat je zwanger zou zijn. Het is nog veel te vroeg in je cyclus....
helaas.. hoe mooi zo'n kaartje ook lijkt, of het nou 1 stijgende lijn is of met pieken en dalen.. je kunt er echt nog helemaal niets van zeggen. In beide gevallen is de kans nog even groot dat je wel ongi gaat worden. Het is nog veel te vroeg in je cyclus om hier conclusies uit te trekken.....
helemaal waar,zei al dat ik daar gewoon vanuit ga ,anders word mss te teleurstelling te groot ! en daar ben ik zeer van bewust.
ben erachter waardoor de tempstijging kwam, voel me beroerd! ben snotverkouden! nog steeds bruine spotting dus morgen zal het wel doorbreken...
Krijg morgen uitslag van een onderzoek bij de dermatoloog, daar ben ik nogal zenuwachtig over..... denken jullie dat mijn tempdaling van de afgelopen 2 dagen daar ook mee te maken zou kunnen hebben? Dus: kan door zenuwen/gespannen zijn, je temp raar doen?
@Nikkie: van harte gefeliciteerd! @Wieffie: beterschap! Vandaag is mijn menstruatie in alle hevigheid doorgebroken. Het voordeel daarvan is dat ik weer te genieten ben. Gisteren - gelukkig had ik vrij - barstte ik zowat in tranen uit toen ik een geboortekaartje ontving. En dan is dat nog van 2 hele lieve mensen die het jaren geprobeerd hebben met IVF en alles erbij. En toen spontaan zwanger. Nou jullie begrijpen dat ik het dit stel van harte gun. Prachtig, toch? Toch moest ik huilen.... PMS natuurlijk. Vandaag gaat het stukken beter. Mijn complete kaartje van cyclus 2 zet ik zo in m'n album. Voorlopig verder geen kaartje. Zo interessant is het niet.
Aquilegia balen meis! sterkte en ik duim voor je dat het goed komt allemaal ! ej hebbe jullie dat ook wel is opgemerkt voor of tijdens je zwangerschap,dat je een blauwe ader vanaf je heupbot loopt tot je zij ? ik heb dat nooit gezien ofzo..
@Aquilegia, jeetje meis wat balen zeg! Ik had nog zo gehoopt voor je. Een hele dikke knuffel. Ik duim echt heel hard voor je voor de volgende ronde. liefs Divi
goedemorgen, nikkie, GEFELICITEERD en geniet ervan. wieffie, beterschap. jessica, gefeliciteerd met je ei en nu maar hopen op een bevruchting. blondie, succes op de wachtbank. hopes, beterschap. aquilegia, een dikke knuffel. mijn kaartje als er weer iets te zien is, nog geen ongi, dat zal morgen wel komen.
meiden, mijn temp was iets gezakt vanochtend, ben zo bang dat het niks wordt............ maar had meer dan een half uur te vroeg getempt want moest eerder naar het werk. Ik was 0,2 gezakt, hopelijk morgen een betere temp, baal wel want ik heb steeds een ander tijdstip moeten tempen. Kan date cht zoveel uitmaken?