Toch maar even snel mijn kaartje plaatsen, kan er echt geen pijl op trekken, baal wel van die daling, nouja morgen ff afwachten of het doorzet :
wieffie, je kaartje ziet er wel mooi uit hoor, je zit al 15 dpo ik ben ook wat gestegen, volgens mij moest ik dalen
hopes;balen meid, succes in de volgende ronde. wieffie; bedankt, het heeft geholpen. De test was positief. ze zag 1 dode zaadcel, en 10 levende. de rest was waarschijnlijk al naar boven! Dus hopen dat ze raak zwemmen. het ws toch al helder slijm, dus waarschijnlijk morgen mijn ei al dacht ze. Nog even aan de klus vanavond. Volgende maand hsg onderzoek en behandeling. Ze zei dat er na zo'n behandeling vaak mensen snel spontaan zwanger raken. Dus daar gaan we maar voor! Ik ga gauw, want moet om half 11 gaan werken. liefs wies
Goed zo wies! Dat is positief nieuws! Je zult zien dat je nu snel zwanger zult worden! Als het deze ronde niet lukt is de kans na een HSG veel groter! Kijk maar naar Divi! Ik ga voor je duimen!
Hier mijn kaartje: @ wieffie! wat leuk dat je er aan dacht.. ik heb gewacht met mijn kaartje na de eisprong nu kan het evt weer interessant worden Jouw kaartje ziet er goed uit hoor! als je vandaag niet ongesteld wordt, ga je morgen dan testen? of hou je 7-7-7 aan @ Aly jouw kaartje gaat ook mooi! Duim duim duim @ Wies wat een goed nieuws! Hele geruststelling lijkt me! @Hopes wat jammer dikke knuffel voor jou hoor! En ook alle anderen veel succes! Liefs, Paula
Iedereen bedankt voor de meelevende woorden! Erg lief van jullie @Hopes: balen, meid! @Linda: het kan echt nog alle kanten op hoor. Het gaat om het einde van je luteale fase, de laatste paar dagen. Die paar dipjes zeggen nu nog niet zoveel. @Wies: dat is goed nieuws! Fijn voor jullie!
Hier mijn kaartje, FF had mijn dag van de eisprong op dag 19 gezet, maar dat klopt echt niet. Heb watery veranderd in creamy, en nu staat ie weer goed. Temp is 0.1 gezakt, maar het is nog erg vroeg, dus die zal nog wel op en neer gaan.
dank jullie wel! heb trouwens al mijn moed bij elkaar geschraapt en een afspraak bij de huisarts gemaakt voor maandag.............
yep, me to.... ben zo vreselijk ziek van mijn menstruatie, lig 's ochtend gewoon te kotsen en kan niets anders dan op de vloer gaan liggen en de hete douche aanzetten.... slik me gek aan de speciale menstruatiepilletjes en ibuprofen....
Hopes: tsjee wat naar zeg. Hebben ze al eens gekeken naar endometriose? Dat komt ook wel voor maar veel vrouwen weten hier niet van. Zou toch ff langs je HA gaan idd. Aquilegia: balen zeg. Voor jullie allebei een dikke knuf. Heb zo moeite om me te concentreren dus nog niet alles gelezen. Ik heb trouwens last van een prikkelbare darm. Had juist voor mijn NOD last van een actievere stoelgang ipv verstopping. Niet normaal. Nou ik hoop dat er de komende dagen meer meiden positief testen. Hou het in de gaten! liefs Nikkie
Ik ga er niet vanuit dat het nodig is maar mocht ik morgen nog niet ongi zijn zal ik er waarschijnlijk wel een test tegen aan gooien. Mijn vader is morgen jarig dus misschien een kleine borrel drinken als ik weet dat ik niet zwanger ben!
He meiden, dacht dat het tempen me met beide benen op de grond zou zetten. Ik heb nog niet eens een ei opgespoord en waan me nu al zwanger. Heb zo'n opgezette buik en krampen. Zal wel gewoon een virusje zijn, kids zijn ook halfjes, haha, hoe graag wil je je zwanger voelen
bedankt meiden voor jullie reactie! wieffie; spannend zeg, kom morgen even kijken wat het brengt. hopes; succes bij ha, hoop dat ie je verder helpt. wens; op en gegeven moment wil je je gewoon zwanger denken en voelen, ik ken het. maar op een dag is het echt waar! heb mijn kaartje niet geplaatst. heb zo weinig geslapen vannacht, dat het toch een open rondje is. morgen weer. liefs wies
testje aly, je hebt veel kans op een positieve test , ik duim voor ons testmeiden hier. Kom gezellig naar de maartmama's
Hopes: balen meid, veel succes in de volgende ronde. Wieffie: Hier nog steeds geen bloed te zien. Wel sinds gisteren vreselijk aan de diarree. Gisteravond 3 x in 15 minuten. Was niet goed. Vanmorgen weer. Gelijk naar de apotheek geweest. Pff wat een opluchting voor mijn darmen was dat. Maar daardoor was mijn temp ook een beetje laag. Weet nog niet of ik nog een keer ga testen. Wil eigenlijk eerst weer even de temp aankijken....blijft nog steeds regelmatig gelukkig.