Jeetje monika, ik hoop echt voor je dat je zwanger test! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen... Ik hoop dat de middelen vand e apotheek goed zijn werk doen en dat je ej snel wat beter voelt! Helaas kan ik daar maar al te goed over meepraten Mijn buik doet nog steeds pijn al is het vandaag een beetje beter te dragen. Ik heb nu mijn schoonzusje (9 jaar) te logeren en we zijn vanavond naar Shrek geweest. Voor we naar de film gingen had ik een paar druppels bruine zooi dus ik dacht ja hoor daar gaan we... Dus tampon in en gaan. Kom net thuis, helemaal niets meer... Nou als het vanavond of morgenvroeg nog niet is doorgebroken moet ik maar weer een test om me weer met beide benen op de grond te houden... Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.
goedemorgen, voor mij is het over, nog geen ongi krampen, maar ik veeg wel bloed af. ik ga er vanuit dat dit de eerste dag is, gister middag af en toe een drupje roze, mijn temp. was vandaag 36,5, anders begin ik de cyclus met 36,8, deze cyclus blijft raar.
balen aly! veel s6 in de volgende ronde. mijn kaartje, en gauw gaan werken! [img=http://img401.imageshack.us/img401/9592/kaartjejunijl5.th.png]
goedemorgen dames! Vanmorgen weer mijn kaartje.....weer een tiende gedaald......maar ja we zien wel! Fijne dag vandaag
Hoi meiden, Ik wilde me even snel melden, mijn temp was 0,4 gestegen wow 37.2 later heb ik nog een keer gemeten (stom) 0,2 gestegen 37,0 nouja ik ben in ieder geval blij, ik heb nog hoop!
Goedemorgen meiden! Aly, balen meid. Hier mijn kaartje voor vandaag, nog geen ei te bespeuren. Het lijkt wel een achtbaan. Liefs Bregt
goeiemorgen,mijn temp was vanmorgen 36,8 net als gistermorgen.wat betekent dit? is het normale temp of kan het nog steeds een dip zijn? ik zit op dpo 10 kan even mn kaartje nie plaatse
Hallo meiden, Aangezien ik mijn schoonzusje te logeren heb maar ff kort vandaag; Zoals verwacht was de test weer negatief! Ik hoop dat vandaag de doorbreekt zodat ik door kan na de 5e lange ronde! Aly, kl*te meid! Verwen jezelf maar een beetje vandaag! Ik duim voor je dat je meer geluk hebt volgende ronde!
wieffie , jammer dat de test negatief is en dat je cyclus zolang is. ik heb woensdag al mijn dip dag gehad, dus ik voel me nu wel goed, alleen de ongi breekt nog niet goed door wies , succes met klussen dieudonnee, mooi kaartje, spannend nog een paar dagen tot je nod. linda, bij jou word het ook spannend, nog even wachten. mss , dank je. bregt, ik hoop dat je eitje snel komt.
Goedemorgen meiden, Ik heb gister gereageerd op jullie, zie ik me bericht nergens meer staan............. Raar zeg! @Aly Balen meis! Een hele dikke knuffel. Ik blijf heel hard voor je duimen! @dieudonnee Je gaat nog goed hoor meis, ik blijf voor je duimen spannend! @Wieffie, Balen zeg dat je test negatief was, misschien toch iets te vroeg.... Ik blijf heel hard voor je duimen! @Bregt, Ik ga heel hard duimen voor een mooi eitje meis, dat je eitje maar vlug mag komen! @Monika, Hoe is het met jou meis? liefs Divi
* Bregt, als je de open rondjes niet meetelt valt het nog wel wat mee toch? * Wieffie, hoop dat dan je ongi maar snel mag komen. Iig is deze cyclus dan weer korter dan de vorige en hopelijk zet deze trend zich voort (maar niet te lang he ) * Aly, he jammer meid! Hier nog geen ei, maar als mijn cyclus even lang is als de vorige, dan komt 'ie pas over 2 dagen. Gisteren een heel klein beetje waterig slijmverlies, en vandaag een droge sliert weet niet wat dat was
Hier is mijn temp gestegen naar 36.7. Linda spannend. En voor degene waar de temp laag is en de duivels zijn gekomen, sterkte!
@divi, gisteren had ik een temp van 36.52, vanmorgen was ie ineens 36.76, dik 2 tiende gestegen dus.....mijn man zegt morgen weer testen, dus dat doe ik dan....pfff hoop op duidelijkheid
Hoi meiden, Ik volg jullie al een tijdje (als een maand of 2), maar heb nog niet actief meegeschreven omdat ik nog geen eisprong gehad heb sinds ik met de pil gestopt ben in januari. Ik ben friendly, 24 jaar en dus in januari met de pil gestopt. Heb wel een aantal keer spotting gehad, maar volgens de huisrats was dit niet als menstruatie te rekenen ook al duurde het de laatste keer echt een aantal dagen. In voorbereiding op de huisarts ben ik in mei begonnen met tempen. Eind vorige week mocht ik dan eindelijk naar de huisarts om te bespreken hoe het nu verder moet. De conclusie was een echo en een bloedonderzoek. Mochten beide goed zijn dan gaat ze verder niks doen en is het afwachten. Is er wel wat aan de hand dan wordt ik doorgestuurd naar de gyn. Heb het bloedonderzoek van de week gehad en de echo gisteren. Nu vul ik mn temp vandaag in en krijg ik zomaar een voorlopig kruis! Als ik morgen 36.3 of hoger houd dan blijft ie nog staan ook. Aangezien ik nog maar 1 x 36.2 gehad heb krijg ik waarempel hoop dat ik een eisprong gehad heb. Verder niet op de afscheiding e.d. gelet. Nou hier komt dan mijn eerste kaartje... [/url] Shot at 2007-06-30[/img] Liefs Friendly