Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    jullie lope idd gelijk op, dat is toevaliig! en ik 1 dag later! :D

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    blazen meiden!

ppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0

pfff fff ff ffff ff f :p

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    linda, nikitje en dieudonnee, spannende week voor jullie.

monika, al getest :D

zico, dank je, ben je al misselijk of heb je al andere kwaaltjes ?

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden

I'm back en heb mijn eitje gehad volgens mijn temp maar heb niets gevoeld dus nog even afwachten. Was een supervakantie zodra ik wat foto's in mijn album plaats zal ik waarschuwen.
    Hoop dat mijn eitje toch is geweest. nog zwangeren? hopenlijk heel veeell

Shot at 2007-07-01

Liefs Dimmel

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    @ Linda en Nikitje, pffffffffffffffffff

Hier mijn kaartje. Het zou kunnen dat ik mijn ei heb gehad. Noge ven afwachten. Heb een open rondje omdat ik een half uur/3 kwartier later tempte dan normaal, zou toch niet zoveel verschil moeten maken? Maar ik houd ook nog een slag om de arm omdat mijn zoontje vrijdag 39 graden had, daar zou ik nog een staartje van mee kunnen hebben gepikt. We'll see..

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Linda, dat ziet er goed uit. Zal voor je duimen!
    Nikitje, ik hoop dat het van een eventuele zwangerschap komt.
    Aly: balen dat je ongi bent geworden!

Zelf vind ik het nog steeds een onwerkelijk idee dat ik zwanger ben, maar wel heel mooi natuurlijk! Ben alleen steeds erg vroeg wakker... normaal ben ik echt een avondmens... gisteravond kon ik om half elf mijn ogen niet meer open houden. Had dan ook al nachten slecht geslapen.
    Maar ben zo blij natuurlijk!
    Hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn meiden!

liefs Nikkie

8. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dit is mijn kaartje van vandaag, weer omhoog gegaan!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    de ene keer heel misselijk en de andere keer niet. Heeeeeeeeeeeeel moe. Moet op tijd eten tegen misselijkheid

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Blondie, wat lief dat je na me vraagt... Ik had gisteren een verjaardag dus mocht vandaag wat langer blijven liggen.. was mijn wekker vergeten vandaar dat open rondje. Ik snap er niet veel meer van... vandaag 17 DPO hoge temp maar niet zwanger? Nou ja hier iig mijn kaartje...

Dimmel, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! En je ei is al geweest! Dat gaat goed meid!

Er zijn echt weer wat spannende kaartjes zeg! Dieudonnee, Linda, nog ff een paar dagen hoog houden die temp ( daarna natuurlijk nog eens 9 maanden) ;)

Nikitje, ik ga voor je blazen maar je temp is nog steeds mooi hoog hoor!

Wens3, nu nog 2 dagen hoge temp en je krijgt je kruis! Ik ga voor je duimen hoor!

Cindy31, spannende week voor je! Ik duim dat je temp mooi hoog blijft!

Zico en Nikkie, leuk zeg dat jullie hier nog steeds meelezen! Nu vooral gaan genieten hoor! Hebben jullie al iets gekocht?

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    jeetje al jullie berichtjes doen me wel goed, ik ben zoooo bang dat ik mezelf allemaal dingen verzin en dat ze er ook echt zijn ( zijn ze ook )

en ik zie ook mooie kaartjes !

wat ik mij afvraag he, ik zie kaartjes ,en de gene die niet zwanger zijn uiteinelijk zie ik zeg maar rond mijn dpo ( 10 ) rond de 36,2 en 36,5 zitten en soms lager...en dan heb ik vergelijkt met kaartjes van dames die wel zwanger bleken te zijn ook op dpo(10) en daar zie je de temps net als bij mij en jullie....

maargoed even het volgende, steekjes ietsje schuin rechts onder je navel + bij je heupbotje..wat zit daar dan?
    ik vraag me ook af, waar nou precies je baarmoeder begint en eindigt. ik vind het rare vraag maar dat vraag ik me nu al enigszin een tijdje af.

Meiden IK blaas en duim en brand kaarsje voor iedereen! :)

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@dieudonnee
    Zo meis je gaat mooi zeg! Ik blijf heel hard duimen voor je. Spannend hoor.

@Nikitje,
    Misschien zit er inderdaad wel een griepje in je lichaam. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Je kaartje ziet er mooi uit hoor meis. Dus ik blijf heel hard voor je duimen.

@Linda,
    Voor jou wordt het ook spannend je kaartje ziet er mooi uit zeg! Ik blijf hard voor je duimen

@Monika,
    Heb je al getest meis?

@Dimmel,
    Mooi kruis hoor! Je hebt nu een kortere cyclus. Succes op de wachtbank meis, ik blijf voor je duimen.

@Wieffie,
    Meis je hebt een erg mooi kaartje zeg! Ik hoop voor jullie dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

liefs Divi

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo ben ik weer. De temp is wel gezakt naar 36.6, maar dat betekent nog niks. Zit nu pas op 7 DPO en heb geen idee hoe lang mijn LF zal zijn als de eisprong idd op deze dag geweest is.
    Hier is mijn kaartje in ieder geval...

Nu ff een rondje...
    Divi, Zico en Nikkie: van harte met jullie zwangerschap!
    Linda, Nikitje Dieudonnee en Wieffie: Jullie gaan goed zeg! Nog een paar dagen en jullie weten het!
    Monika: spannend bij jou... weet je al meer?
    Aly: jammer, veel succes in de volgende ronde!
    Wens3: je eitje is idd vast net geweest...
    Cindy, Dimmel Blondie & Corina: wij lopen ongeveer gelijk, nog ff geduld dus en veel blazen...

Geloof dat ik iedereen gehad heb.. wat zijn er veel meiden zeg! ocht ik wel iemand vergeten zijn.., sorry!

Liefs Friendly

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb getest, maar weer negatief....FF heeft het denk ik echt verkeerd gehad.

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Jammer Monika. Zo spannend en dan weer negatief... FF wist ook niet zeker of je ei daar geweest was, maar ja, hij denkt nog steeds van wel. Erg vreemd. Je zou haast denken dat er nog geen ei geweest is dan.

Liefs Friendly

16. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier dan ook mijn spek en bonen kaartje.....

Heb ongi pijn en veel afscheiding, dus waarschijnlijk toch een eitje gehad die te vroeg is gesprongen ofzo.......

Pff, ik heb zin in vakantie :(

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wens; dat lijkt op een eisprong inderdaad, hopen dat ie de komende dagen hoog blijft
    wieffie; kan nog steeds natuurlijk, je kaartje ziet er goed uit.
    monica; jammer zeg, maar het kan nog steeds, over 3 dagen maar weer een testje wagen. al wel ongipijn?
    hier mijn kaartje, nog geen ei te bespeuren, en nog niets gevoeld, wel afscheiding (eiwit), dus ik hoop dat mijn temp morgen omhoog gaat. vandaag nog`even klussen, en dan is dat weer perfect geweest.[​IMG]

18. Jacquelientje

31 mei 2007
    19
    0
    0
    Inkoopster

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ! ook nieuw voor me, beetje spierpijn/beurs achtig als iker op druk ook..niet heel erg..maar heb ik dus nooit. het straalt door naar mn oksel zeg maar.

edit:

had zojuist een echte kriebel binnenin mn buik in het midden onderaan,,straalde naar beneden naar mn vagina achter het bot haha,zo gek gevoel ? :( kon nie terug kriebele :)

oja kom er net achter dat ik jeuk had op mn rug ging ik kijken ( mischien verbeeld ik het me allemaal wel zo erg in ) maar ik krabte dus op mn rug,ging kijke, zie ik allemaal witte ( pigment?) ronde vlekjes op mn bovenrug :S wat is dit nu weer,volgens mij word ik gewoon ziek ofzo :(

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja een kinderstoel voor in de wagen in zebra print.
    Voor de rest wacht ik effe ivm het weten van geslacht voor aanschaffen van nieuwe kleedjes. Zou wel willen hoor ; maar kan me redelijk goed inhouden.

Deel Deze Pagina