Hallo allemaal, ik kom weer eens mijn kaartje plaatsten. Het wordt weer spannend en dan wordt ik weer wat actiever! Hoop dat het deze maand zo mag zijn! Gr Droom
@Dimmel, dat is echt super dat je je eisprong in je vakantie hebt gehad, kom je toch nog uit in juli! Dat wordt nog even spannend. @Wieffie, je kaartje ziet er echt super uit, heb je ondertussen alweer een test gedaan? Zag in je kaartje dat je alleen een negatieve test had op iets van DPO12. Ik duim voor je Ik ga proberen hier mijn kaartje neer te zetten, het is de eerste keer dus hoop dat het meteen in 1 keer lukt....
Ja ik heb gistermorgen nog negatief getest! Ik verwacht ieder moment de ongi hoor. Niet dat ik nu het gevoel heb dat ik ongi ga worden maar meer als ik zie dat ik al op 17 DPO zit. Mijn borsten doen ook vreselijk pijn (heb ik altijd na mijn ei) maar dat gaat ook pas afzakken als ik ongi ben vandaar dat het van mij nu wel mag gaan doorbreken! Jij gaat ook goed hoor! Nog een poosje die hoge temp vasthouden en dan lekker positief testen! Ik ga voor je duimen!
hey bale dat je negatief teste wieffie,hoop dat er nog verandering in komt voor je. ps; weet iemand wat het is als je prikjes/kleine steekjes heb in je buitenste schaamlippen? :s
@wieffie ja was echt een supervakantie....ben blij met mijn kruis dus even afwachten. @nina1983 Ja maar ja wanneer dat is de vraag he dus laat mijn banner gewoon staan hopenlijk veranderd ie in 9mnd
even testen of ie het doet, heb m wat aangepast.nu zie je de aankomende dagen er ook op als het goed is. Shot at 01-07-2007
Nikitje, je hebt een mooi kaartje. Helaas kan alleen een postieve test je het verlossende antwoord geven. Als je de testen van matcare hebt kan je al een postieve test krijgen........
ik heb helemaal geen testjes thuis,haal ik later wel..het is nog paar dagen wachten of langer ....langste & mn laatste syclus was 36, kan dat eigenlijk ondanks mn ei op de 15e dat mn syclus 36 is? of is het dan ook echt na mn eisprong 14 dagen mn menstruatie... hoe gaat dat eigenlijk? merk dat ik nog met veel vragen zit
na je ei duurt het gemiddeld 14 tot 16 dagen dat je menstruatie komt. eerder gebeurt ook wel eens. Nog een paar dagen geduld meid
De testen van matcare zijn het gevoeligst. De] cleurbleu digitaal het duidelijkst Nog een paar dagen meid
jaja ik heb geen andere keuze waar ken ik die krijgen trouwens, gewoon bij een drogist? en zijn die testen duur ?
De digitale best wel ja. En die van matcare zijn goedkoop. Als je ze morgenvroeg besteld heb je ze dinsdag in huis
Spannend hier hoor... Ik temp deze cyclus voor het eerst. FF zegt als testdatum 19 dpo. Is dit standaard, gaat ff dan uit van de mx lf van 18 dagen?
Bedoel je mij wens?.......Mijn mannetje is donderdag vertrokken en woensdag voor het laatst geklust. Deze maand voor het eerst geen ovulatie testen gebruikt. Ik wordt het weekend lekker ongi . Ik hoop op een vakantie baby
meiden, dit zal mijn laatste berichtje zijn voordat ik op vakantie ga....jullie zullen dus pas over ongeveer 3 weken weten wat het uiteindelijk is geworden! Ga nu lekker pitten en dan vannacht rijden! doei doei