Oh jaaa fijneee vakanttiiieee ! en maak je niet druk ! over 3 weken zitte we weer op hetzelfde zowat ! jij heb een mooie vakantie en een zeer leuke afleiding ! geniet ervan en mocht het raak zijn en je vind een i-net cafe let us know! hihi en zoniet volgende maand duimen we weer net zo hard ! ajuus
He meiden, Toch ff melden dat de zich gemeld hebben! Door naar ronde 5. Klein positief puntje is dat deze cyclus iets korter was!
goeiemorgen, hej wieffie vervelend voor je! fijn dat deze syclus korter is voor je en aanhoud. suc6 next round! hier mijn kaartje van vanmorge; half uur a 3 kwartier eerder getempt, ik schrok ineens wakker! ik word trouwens echt gek van die pijn linksonder,zeker als ik erop druk doet het zeer ! als ik na mn nod nog heb, ga ik naar de HA dat ie zo blijft hange he is dat wel goed?
goedemorgen, nikitje, als je temp. zo blijft of gaat stijgen heb je een goede kans, nog 2 daagjes wachten. wieffie, balen dat je ongi is doorgebroken, maar gelukkig is je cyclus wat korter. monika, balen van de negatieve test. mss, de volgende ronde moet het goed komen friendly, ook al zo'n lange cyclus, lastig. wies, succes met klussen en dan op de wachtbank. andere dames op de wachtbank succes met het wachten en de dames die op hun eitje wachten, succes met klussen.
yes! daarom hoop ik dat a.s woensdag echt mn nod is en niet later! beetje onzeker erover,omdat die syclus altijd best lang is geweest maargoed ook omdat ik nie weet wat mn nrormale temp is ,mischien is dit wel mn normale temp stomme gedoe ook ! haha
Goedemorgen! Balen Wieffie van die duivels! Nikitje, spannend nog ff afwachten nu. Hier erg slecht geslapen vannacht, ben vaak wakker geweest omdat ik nogal last van mijn rug had en niet goed wist hoe ik moest liggen. Begin wel een beetje te twijfelen aan de eisprong... temp is niet erg hoog. Kijk het nog ff aan en anders doe ik gewoon of dat kruis er niet staat. Hier is mn kaartje: Liefs Friendly
goedemorgend dames ik wil vandaag mooie kaartjes zien, hebben jullie al iets van twinny gehoord? Sinds ze bevallen is het ik ze niet meer gezien.... Misselijkheid steekt vandaag weer de kop op, ook vannacht zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht geslapen veel bandenpijn gehad . Werd er wakker van, ook veel uit bed om te plassen. Ben gebroken op dit moment.Had zo echt op een bepaald moment zo van dit gaat mis , zoveel pijn aan m'n liezen, maar denk dat het komt omdat we een hele namiddag op een bbq gezeten hebben gisteren en niet veel rondgelopen.
Er zitten echt super mooie kaartjes bij meiden! Leuk hoor! Temp bij mij vanmorgen 37.1 ! Super hoog. Nu maar hopen dat hij er blijft. Blaas Blaas Blaas Blaas! Allemaal hoog blijven! Gr Droom
* wieffie, he balen meid! maar je zag het al aankomen, en nu dus een kortere cyclus weer, lijkt me een goed teken! Hier mijn kaartje voor vandaag. Ik was weer flink gedaald en baalde enorm, maar ik krijg toch een kruis van FF. Maar ik zie nu dat dat komt omdat ik cyclusdag 17 heb 'gediscard' omdat die er zo raar tussen stond. Die dag had ik nl. al even uit bed geweest voordat ik tempte. Als ik hem niet 'discard' dan verdwijnt mijn kruis weer, wat denken jullie? Moet die temp van dag 17 er wel of niet bij? [/url][/img]
neen , laat zomaar. Ik denk dat hij goed staat. Heb net nog iets gekocht, een triptrap kinderstoel voor een kleine 25 euro, kon ik toch niet laten he
Bedoelde je mijn ene temp Zico? En een triptrap voor 25 euro! Wauw, dat is echt een geweldige koop! Die stoelen zijn super vind ik trouwens!
neen , je kaartje die je kruis laat zien zo laten staan, had het bij de laatste tempkaart ook en de gynocoloog was toen zeker van z'n stuk dat het op het diepste indaling zat. heb je al andere kaartjes? Indien ja, op welke dag had je toen je eidag? Bij mij was het steeds dag 14
Sorry, wat bedoel je met 'op het diepste indaling?' De laagste temp? Nee, ik heb nog niet meer kaartjes. Dit is mijn eerste getempte cyclus. Ik heb ook steeds een onregelmatige cyclus. De cycluslengtes die in mijn onderschrift staan, zijn alle cyclussen sinds de bevalling van ons tweede kindje. Door het geven van borstvoeding had ik mijn eerste cyclus pas na 9 maanden en is het ook nog erg onregelmatig.
wens; kan het niet zin dat je vandaag je ei hebt? hoe zit het met je afscheiding, wel wat gemerkt toen, of juist nu? wieffie; jammer zeg van je ongi. maar inderdaad wel een kortere cyclus. succes in devolgende ronde. nikitje; mooi kaartje, als de temp niet zakt heb je een goede kans lijkt me. nog even afwachten. volgens mij gisteren mijn ei gehad, wat ik had gedacht en gehoopt. we hebben niet veel geklust, waren gisteren allebei zo moe, had ook helemaal geen zin om nog over te halen. maar we hebben wel zaterdagnacht nog geklust, en dat is toch de vruchtbaarste dag. we gaan nu lekker op de wachtbank. ppfff, nog 14 dagen. andere meiden op de wachtbank, ook veel succes! liefs wies
Goedemorgen Dames, Hier naderende ongi....heb er weer last van. Ik denk dat ik ook maar es naar de ha ga, want dit is niet leuk. Vorige maand voor mijn ongi ook al zo'n branderig gevoel @ wieffie, jee meid kop op....je cycles is al korter...op naar de volgende maand....dan ben ik er ook weer @ aly...thanks....gaat helemaal goed komen volgende maand @ Nikitje spannend meid...nog een paar daagjes @ zico lief van je meid dat je blijft hangen op ons forumpje @ Wies.......je eitje.....nu kan je ook aftellen @ Droom......ik hoop dat jij ook af kan tellen. En voor iedereen die ik vergeten ben................we worden allemaal ( weer ) mama in 2008!