Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    spannend nina ;)

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Heb net mijn cervixslijm ingevuld bij FF, overduidelijk een E vanmiddag.
    Dus mijn kruis is nu weer in twijfel getrokken, en gestippeld geworden.

Wies31 heb je denk ik toch nog gelijk! (eisprong vandaag)

Dus... wederom ben ik zeer nieuwsgierig wat mijn temp de komende dagen is. Vinden jullie het ook zo spannend? Het moment dat je mag aflezen? Die van mij is trouwens ineens gestopt met z'n 'piepje ik ben klaar' signaal. Vervelend hoor. Volgende cyclus pak ik een nieuwe, ik heb er nog eentje (nieuwe) liggen die twee cijfers achter de komma kan.

Nina, spannend hoor! Zeker vanwege je spotting!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Had al zo'n vermoeden ;)

Wanneer hoor je de uitslag?

Ik hoop dat het okee is!

Liefs!

4. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Hie ook nog even mijn kaartjes.......

Deze staat op advance.....

5. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    En deze op research

Als ik mijn ongi gevoel mag geloven lijkt het erop dat deze toch echt klopt.

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Over 1 week, vind het lang duren dan.

Hoop ook op een goede uitslag.

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik zie weer spannende kaartjes!

@ blondie , haha las het verkeerd! creamy mag ook :p

@ mss ja als het staat voor ongi, merk ik dat vanzelf wel haha :D en andersom natuurlijk ook.
    ik heb er iig niet veel vertrouwen in

maargoed,kan zijn dat ik vanaf morgen ff minder ben,krijg het druk,maar zal als ik tijd heb online zijn en jullie verder vertellen! :)

wens jullie iig allemaal veel sterkte/geluk en duim nog steeds voor jullie allemaal!

xxx

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hoe moet ik een innesteling zien..is dat veel..of weinig.. kan het 1 klein mini stipje zijn?
    ik weet het is verschillend bij iedereen, sommige hebbe het zelf niet! maar ik zou het graag willen weten, dit omdat ik zomaar spontaan echt een INI MINI stipje vond... en ik keek ik denk heb een wondje..nee ook niet.. het zat precies onder in het midden van mn ondergoed.. verder nog die creamy afscheiding,wat uiteindelijk net zo wit op droogt als je witte ondergoed

kan iemand me meer vertellen ,..

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    als voorbeeld ( wist nie anders :p )
    het ging om ----> . . <--- stipjes 1 ietsje groter als de ander
    sorry voor vage voorbeeld

10. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Nikitje...sorry maar ik geloof niet dat het mogelijk is om nu nog een innesteling te krijgen.........

Tenzij je toch een later ei hebt gehad.....

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik had meer een beetje bruine/roze afscheiding (groot vlekje :oops: ) 3 dagen na mijn ei.

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee daarom vroeg ik het ook, vind het ook gek, en ja kan zijn idd dat ik later mn ei heb gehad?
    nu ben ik helemaal onzeker ervan..

nu las ik net over FF als je kruis gestippeld dat ie het niet zeker weet dat je dan je ei heb..klopt dat?
    bij mij is ie gestippeld.. ik ag toch is kijken wat ik heb ingevuld na de 15e dag ( waar FF mn ei heb ingevuld )

maar vind je het niet gek die stippeljes? ik snap dat ik er niks aan heb maar kunnen stipjes bloed ook een innesteling betekenen..

ik ga even kijken op mn kaartje :S

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik heb ook een stippelkruis maar ik weet het zeker van mijn ei omdat ik bij de Gyn loopt met inwendige echos

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    voor mijn ei was het 2x E en na mijn ei is het 2x W geweest
    nu ga ik aan mezelf twijfele of ik het allemaal wel goed heb ingevuld :D

15. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    kan je het kaartje nog eens plaatsen?

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    mm okey nja, ik dacht namelijk in het begin voordat mn kruis erstond dat ik het de 19e had..mn ei.... dit omdat ik die avond niet kon lopen omdat ik verschrikkelijke pijn had linksonder,wat doorstraalde in mn lies en bovenbeen...dit hield de hele avond aan , met utistralingen in mn onderug.. en echt zeer dat het deed! ik wist niet hoe ik moest zitten die avond... later was het weg..
    en de volgende dag gaf FF die kruis aan.. op de 19e ... een dag late..verschoof mijn kruis 1 dag naar de 20e - dag 15.

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik zal m ff ophalen..

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    En mijn temp begon ook gelijk omhoog te gaan dusja.. beetje onduidelijk nu :rolleyes:

Shot at 2007-07-02

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik vind het een heel mooi en met name positief uitziend kaartje, ik denk zelf dat het dag 15 is, ik zou die gewoon aanhouden, het maakt eigenlijk niet uit, een ei heb je in ieder geval duidelijk gehad, wat gebeurd er als dat egg enzo weghaald?

zelf heb ik op dag 19 mijn ei gehad volgens ff terwijl ik op dag 19 bij de Gyn was en zij zei dat ie waarschijnlijk al gesprongen was.

Ligt misschien er ook net aan rond welk tijdstip je je ei hebt, ik kan me voorstellen dat als je 's avonds laat je ei hebt dat je dan pas tempverhoging in de ochtend hebt en dat dus ff die dag rekent, hihihi snappie?

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik snap het...ik kreeg er die dag rond etenstijd last van uurtje of 6 ... heb er best lang last van gehad

ik zal na het eten ff die E weghalen kijken wat er gebeurt.. op alle dagen waar E staat weghalen? of alleen op de 15e....

Deel Deze Pagina