Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Je hebt verder een heel mooi kaartje nikitje....misschien is het een adertje geweest. Dat is natuurlijk ook mogelijk, verder geen krampen ofzo?

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hier even mijn kwaaltjes na mijn ei:

llereerst had ik na mn nod na wat daagjes meteen al linksonderpijn
    met ei ik denkzelf op de 19e FF geef eisprong op 20 aan, had ik veel last kon amper lopen,hetleek of mn spieren in mn liezen te kort waren,heel strak gevoel, straalde uit in bovenbeen/linksonder buik & onderrug met uitstralingen,wist niet hoe te zitten.

@ mss jawel juist wel...ik heb soms kleine steekjes gehad rechts onder mn navel ( ik d8 eergister en die dag ervoor als ik ff goed moet terug denken )en ook wel rechtsonder af en toe zeurig gevoel, lijkt op ongigevoel maar dat heb ik zeker al 1,5 week ofzo....en ja linksonder pijn al ruim 2 /2,5 week,ECHT heel gevoelig , ZEKER als ik erop druk,doet best zeer :(, heb het nu nog..je zou zegge blaasonsteking, absoluut geen pijn bij het plassen, wel iets meer als normaal dat ik moet plassen, paar dagen terug was het nog troebel en rook het heel sterk! nu is het alweer weg... heb vaak last van mn maag...niet zuur ofzo ook niet zuur opboeren..wel contenu leeg gevoel...
    ehm afgelope weekend was ik erg futloos..had overal spierpijn ..klein beetje oksel+buitekant borsten ...en spierpijn in mn schouderbladen/ribben/benen/pijn in mn onderug..ook al denk nu 1,5 week

nouja ga zo maar door :S

ik dacht een griepje opgelopen te hebben, vandaag voel ik me zeker beter..maar dat vele plassen. en linksonder is er dus nog...en afscheiding.. het is soms wit met stukjes wat plakt maar soms ook doorzichtig,wat uiteindelijk wit word.
    nou ja voorderest af en toe hoofdpijn gehad,bonkend gevoel
    nouja..ik kan me even niks bedenken VERDER :D haha heel lijst, maar mischien krijgen jullie een idee hierbij of heb je hetzelf ook gehad voor je ongio f zwangerschap.

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    beide zonder EGGWHITE en nog is die kruis !

Shot at 2007-07-02

heb even nagekeken net tijdens het plassen voor een nog duidelijk info,
    nu is mijn urine gewoon water/geelachtig zoals het hoort te zijn? het ruikt eigenlijk nog best wel.,maar echt niet zo erg meer als dat het toen troebel was.
    wat ik van de week ook aangaf, soort luchtbel gevoel uit je vagina alsof er iets uitloopt, ik ben echt bang dat het van binnen niet zo goed is..al die dingetjes..ga je toch bij nadenken op gegeven moment.
    huisarts kan ik op dit moment niet naar toe,zeker als het gaat om inwendige onderzoekjes..door een oneerlijke rotperiode moet ik eerst even iets afhandelen voordat ik een onderzoek doe via de huisarts...vandaar dat ik heir ook ontzettend veel vraag. :(

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedeavond dames, hier mijn kaartje nog even voor vandaag. Heb ff een dipje in de temp vandaag. Eitje misschien? We wachten af.

Liefs Bregt

5. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    ik denk dat je moet gaan klussen bregt ;)

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Ja jee nikitje...de verschijnselen die je noemt lijken op een zwangerschap, maar het kan ook je ongi zijn. Als ik jou was zou ik er toch even een testje wagen. Misschien beter voor je gemoedsrust. Dan heb je iets meer zekerheid. Sterkte ;)

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bregt; liggen we ongeveer weer gelijk. ik zou wel klussen vanavond, anders loop je 'm misschien mis. zou zonde zijn hè. alles nog goed met je nieuwe baan?
    nikitje; het kan haast niet anders dat je je ei op dag 15 hebt gehad. afwachten is de enige oplossing. en laat je niet gek maken hè, je lichaam maakt je al gek genoeg.

liefs wies

8. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden! Hier mijn kaartje weer voor vandaag. En we zijn weer gestegen.
    @ Wies, ja we lopen weer kop aan kop :) . Ben maar weer uit gegaan van een lange cyclus en zo te zien krijg ik daar ook geen ongelijk in.

Liefs Bregt

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    morning, nou hij is gezakt hoor 36,6 ! maja opzich nog hoog vind ik , nu maar eens zien of mijn NOD daadwerkelijk wel morgen is , ik heb er geen vertrouwen in.mjn gevoel zegt dat ik even g0ed een langere syclus krijg
    dit zal denk wel het teken zijn dat het negatief is :(

Shot at 2007-07-02

10. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Nikitje....ik denk dat je morgen je :evil: krijgt.

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja denk het ook ,maar aan de andere kant denk ik ook weer niet. heel stom

maargoed als wel zo is,gaan we gewoon vrolijk verder! en beginne we v an voor af aan , en ga ik hard nadenken waar ik dan last van heb?
    die klachten zijn er nog! :( word er s!pjes van..

het kan zijn dat ik vanaf vanadag afgeslote worden ,stappen over naar een andere provider.en datd uurt weer wat dagen voor we weer aangesloten zijn,ik hoop echt dat het niet lang duurt.
    dan weetje als ik er ff niet ben,ik kom terug :p

12. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Ik zal het in de gaten houden meid ;)

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    okay :) nou meiden ik ga werken!
    knuf

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Nikitje, jammer van je lage temp.

Hier vandaag een kruis gekregen, niet meer gestippeld. verschoven van vrijdag naar zaterda. en ook als ik mijn temp van 27 juni wel of niet discard maakt niet meer uit. Ook heb ik vandaag sleepdeprived ingevuld (slecht geslapen, twee keer eruit geweest) maakt niet uit voor het kruis.
    Wat zal ik voor NOD nemen, 14 dagen na ei of is 18 verstandiger?

15. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Ik zou 14 dagen tot 16 dagen nemen.

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi meiden!

Ff een vraagje. Ik temp normaal rond 8 uur. Nu werd ik vanochtend om 7 uur weer wakker met enorme rugpijn. Aangezien ik dan verwacht niet meer te slapen ff getempt: 36.3. Maar nu wil het volgende, ik ben toch weer in slaap gevallen en werd om even voor negen weer wakker. Heb weer getempt (stom eigenlijk, ik weet dat je dat niet moet doen! Rugpijn over en temp 36.9!
    Beide tempmomenten zitten dus evenver van mn usual tempmoment in, maar verschillen zo veel. Ik zit nu op dag 9 DPO. Wat zal ik doen?

Liefs Friendly

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eerst een nieuwe banner nemen! :) :)

En dan je eerste temp invullen met de tijd erbij, dan krijg je een open rondje. Je was op dat tijdsstip na een lange tijd slaap wakker geworden, dus die temp is nauwkeuriger.

18. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    als ik jou was zou ik die van 7 uur aan houden, maar volgnes mij maakt het niet zo veel uit hoor
    als je zwanger bent, veranderd die temp niks en als je niet zwanger bent veranderd die temp ook niks.

of je neemt degene die jou het mooiste lijkt

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen dames

heb een hele grote stomme fout gemaakt heb gisterenavond 2 toastjes gehad met filet american :x kan mezelf wel iets aan doen...nadat ik het tweede toastje op had ben ik tegen mezelf beginnen te schelden en heb verder alleen nog maar toastjes met kaas of ham gegeten....
    vandaag is mijn temp weer gezakt...

Liefs Dimmel

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dimmel, maak je geen zorgen om de filet... het is beter dat je het niet neemt, maar echt schadelijk si het niet hoor in deze fase...

Ik denk dat ik even afwacht wat de temp morgen is, en aan de hand daarvan kijk ik wel welke tijd er beter bij past. Het maakt voor FF idd niets uit welke tijd ik in vul. Dus vandaag voor mij ff geen kaartje.

Liefs Friendly

Deel Deze Pagina