Hier mijn kaartje @ Dimmel maakt niets uit hoor. geniet nog maar even lekker van de filet. Je hebt immers geen bloedband met evt vruchtje. Dat komt veel later pas. @ Friendy kies maar 1 het gaat erom dat je temp rond dag 14 nog hoog is.. @ Bregt ja dat kan best je ei zijn! @ Nikitje ik vrees ook dat dit niet iets goeds voorpeld @ Cindy ik duim voor je! @ wens3 ik zou ook 14 dagen aanhouden! Liefs!
Dimmel, Je moet je geen zorgen maken over wat je nu wel of niet eet, mocht je zwanger zijn heeft het zo vroeg geen negatieve gevolgen voor de vrucht. Roken is owk heel slecht als je zwanger bent, toch zijn er een heleboel mesen die gewoon door blijven roken tijdens de zwangerschap en waarbij het goed gaat Je moet jezelf niet nu in de stress zetten, ik deed het eerder ook en elke keer als ik dan weer ongi werd had ik echt zo iets van nou dan had ik net zo goed dat kunnen doen. Ik heb mijzelf voor genomen om er pas rekening mee te houden als ik ZWANGER bEN! Ik hoop dat je wat hieraan hebt.
goedemorgen dames, even een paar dagen niet geweest... hier mijn kaartje! er zit denk ik wel een eitje aan te komen een dezer dagen! liefs marieke
Hier ook mijn kaartje.......nog steeds geen verandering. Ik laat t kaartje eerst maar op research staan
@ Marieke: Dat ziet er wel goed uit voor een ei-kaartje hihi. Ik loop deze maand gelukkig maar een paar dagen achter jou aan... dus kunnen we weer gezellig samen zenuwachtig zijn enzo. Al moet ik zeggen dat ik even wat rustiger aan doe hier op het forum. Volgens mij was ik er toch weer teveel mee bezig; elke keer kijken of er al wat meer bij geschreven was enzo... Helpt niet echt voor je eigen rust. Nou meid... Succes met klussen he?! Liefs.
hey karine gezellie weer samen! hopelijk dat dan deze maand raak is (zeggen we ook al 3 mnd volgens mij hahaha) ik ben ook niet zoveel meer te vinden hier, vandaag pas weer mn kaartje erop gezet. nu w8 ik verder tot mn ei is geweest dan zal ik m er weer opzetten. gelukkig is mn temp nu wat stabieler, vorige maand was t net een achtbaan haha jij suc6 met klussen... doeidoei xx marieke
Dimmel het is je innesteling waarvoor je gezakt bent, Zie een paar heeeeel mooie kaartjes. Ik ga voor jullie duimen dames.
Hoi meiden, heb vanmorgen getempt: 0,1 gestegen, zat op 37,0, was in ineens zo zenuwachtig dat ik toch al heb getest, aaarrrccchhh negatief maar nog geen ongi te bekennen, heb 19 juni mijn ei gehad, het kan geloof ik wel tot dag 16 na je ei duren voordat je ongi wordt of niet? zit nu op dag 14.....afwachten dus, die temp blijft me wel moed geven..... plaats vanavond mij kaartje wel ff
linda idd spannend...er zijn ook vrouwen die pas na 4 dagen na hun nod positief testen. En al je progesteron gebruikt dan kan het wel 18 dagen duren na je ei.... Spannend hoor!
nou dat geeft gelukkig moed, weet echt niet meer wat ik nu moet denken.... Shot at 2007-07-03 mocht ik niet ongi worden dan test ik ik donderdag 16 dpo want dan ga ik op 's avonds op vakantie en anders weer zondag ofzo?
Linda, ik zie dat je op dag 21 spotting hebt gehad. Je kruis is nog gestippeld weet je zeker dat je ei geweest is op de dag dat ff dit aangeeft. Je temp is nog hoog, en in mijn ogen lijkt het erop dat het 2 dagen later is geweest. Met welke test heb je getest?
Thnx meid dan weet ik dat ook weer...weet dat k natuurlijk niet direct het ergste moet denken maar goed wist dit niet daarom zette ik mezelf in de stress @blondie thnx ben weer wat wijzer geworden
nou ik loop bij de gyn met inwendige echos, en die zag op dag 19 dat ie al gesprongen was of net aan het springen was, dus ik ga ervanuit dat ie het goed zag en tja ik moet nu toch wachten dus we zien wel......
Wie kan mij vertellen waarom ik geen kruis krijg? Kan je geen ei hebben gehad met 0.01 verhoging?....Vraag mij nl af waneer ik nu mijn ongi kan verwachten...moeilijk in te schatten zonder kruis