Dat ik deze ronde geen kans heb gehad dat weet ik, maar het twijfelen over mn ongi datum verschrikkelijk
@mss wat niet kan is nog nooit gebeurd Maar kan het niet zijn dat je eisprong nog moet komen? of gisteren je eisprong was? Je hebt niet veel in gevuld als vruchtbaarheidstekenen , alleen 2 x een W Liefs, Paula
Ja dat is het em nou juist, daarna alleen maar creamy en sticky. Pff, ik heb er echt spijt van dat ik geen ovutesten heb gebruikt En toch heb ik nu wel ongi pijn? Heb nog even gecheckt en het is weer sticky.....en weer hetzelfde gevoel als vorige maand voor mn ongi. Dat branderige gevoel, daarom wil ik niet zoveel meer van onder controleren........Voelt niet fijn
mss, je had vanmorgen toch wel een kruis? heb je de methode aangepast? wat gebeurt er als je het cervixslijm weghaalt, misschien krijg je morgen dan een kruis op dag 18?
Nou ik heb een test gekocht... Moet 5 juli naar gyn en ga 's ochtends testen. Mss leuk nieuws voor de gyn! Liefs!
@ wens3, ja als ik em research zet krijg ik wel een kruis. En op advance niet Ik heb de w-tjes weggehaald en dan zegt ie op research nog steeds hetzelfde en op advance niks Vreemd..... Paula .......je gaat donderdag testen? Spannend...heb je er een goed gevoel over?
bregt; het lijkt dat je gisteren je ei hebt gehad. dan heb je toch een normale duur van een cyclus. ongeveer 30 dagen. maar je hebt niet geklust zag ik, dus ik hoop dat je of vergeten bent een kruisje te zetten of dat je ei nog moet komen. nikitje; jammer meid, van die lage temp. dimmel; lijkt wel een innestelingsdip. mss; ik hoop dat het gauw duidelijk voor je wordt wanneer je ongi wordt. Ik krijg zelf morgen mijn kruis denk ik. verder nog niet spannend natuurlijk.
spannend wies....zie dat je wel geklust hebt. Ik wacht het nog even af en als er volgende week nog geen duidelijkheid is, ga ik even een receptje halen bij de ha. Bedankt voor jullie steun meiden
ja, niet heel veel geklust, maar wel de dag voor mijn ei, de vruchtbaarste dag. het kan zomaar raak zijn, we hebben maar 1 zwemmer nodig! ik hoop van wel, dan ben ik de hsg voor. ik hoorde dat dat niet echt een fijne ervaring is. maar ja, wat nodig is, is nodig. mss; heb je een regelmatige cyclus normaal geproken? als het echt dag 22 is voor je, zul je misschien niet veel merken van een naderende ongi. maar inderdaad, als het vaag blijft, kunt je beter even naar de ha gaan.
Hey hoi wens 3, Ja ik zit echt op dag 22 en ik heb nu al een ongi gevoel. Ik dacht eerst dat ik het op dag 18 zou worden, toen had ik wat bruinverlies. Mijn cycles was steeeds heel mooi, vorige maand had ik voor mijn doen een laat ei op dag 17 dus was mn cycles ook iets langer. Ik heb een lf van 14 dagen gemiddeld. Ik heb het zelfde gevoel als vorige maand voor mn ongi. Ik wacht het nog wel even af, het is gewoon irritant, loop steeds te broekloeren op de wc.
mmm, maar dan zou je toch wel heel vroeg ongi worden toch? met een hele korte cyclus. dat zou betekenen dat je al veel eerder je ei hebt gehad, of kan dat niet? en misschien nog net in je klusperiode, dat zou mooi zijn, dan maak je een kans om toch zwanger te zijn!
dat goeie gevoel heb ik al na mijn 2e miskraam laten varen. Denk niet dat ik zwanger ben, maar het zou wel goed uitkomen net voor de gynaecoloog aan.... Kans is ook groot dat ik geen 2e streepje krijg omdat ik eigenlijk 3 dagen te vroeg ga testen.... Maar ja we zien wel! Liefs!
goeiemorgen meiden nou ben ik in oostenrijk geweest gaat mijn temp ook bergen bouwen...vind dat mijn temp maar akelig laag blijft maar we zullen zien... Liefs Dimmel
@wens , ach meid we zien wel. Volgens mij komt het wel vaker voor een kortere cycles. @ Paula, ik hoop dat je goed nieuws krijgt @ Dimmel, meid je temp s nog steeds 0,5 hoger meid Hier is mn temp gezakt naar 36.7
Temp weer gestegen, dus ei is echt geweest. Kaartje is niet echt interessant op 4DPO. *mss nog steeds geen kruis gekregen?
goedmorgend dames, ik loop nog steeds met een ongigevoel rond hoor Maak me soms wel zorgen omdat ik nog niet zo ziek ben zoals ik bij de vorige 2 kids was. Hopelijk komt dat dan voel ik me geruster, heb het ervoor over als ik eerlijk mag zeggen. Ik ga voor jullie eens HCGKES sturen. Ik heb ook de bergen gedaan de laatste cyclus en die hebben het toen gehaald. Nou dames hier heb je ze *************************************************** ********************************************************** ************************************************************* Ik hoop dat er nog maartmama's bijkomen, we zijn met 17 op dit moment