Hier mijn kaartje van vanmorgen..... Ik heb vanmorgen met mn mannetje afgesproken dat ik volgende week naar de ha ga met mijn kaartjes....... Misschien beter voor de gemoedsrust. De pms klachten worden ook erger.
Hoi! Het is voor sommigen wel spannend hier zeg... Ik heb de hoop op mn ei een beetje opgegeven. Bij de vroege temp van gisteren verdwijnt mn kruis, omdat ik vandaag ook maar 36.5 heb. Heb voor gisteren gemiddeld, 36.6 om acht uur, gelijk aan de vorige twee dagen. De temp moet morgen dus echt gaan stijgen, maar heb er weinig vertrouwen meer in.... Liefs Friendly
Dank je Friendly, mijn man wordt dit jaar ook 40 mede daarom en de lage tempstijging na mijn ei heeft ons daartoe gebracht. Ik schrok er eigenlijk wel van toen hij idt vanmorgen voorstelde. We hadden afgsproken alles zonder medische hulp te doen. Misschien is het ook wel een kleinigheid.......dus we wachten het wel af volgende week. Ben bekend bij de gyn dus dat scheelt alweer
Ja dat verwacht je niet zo snel he... Bij ons kwam het ook van zijn kant, ik bleef steeds uitstellen, iedere keer was er wel iets waar ik op wilde wachten om naar de huisarts te gaan. Gelukkig morgen de uitslagen van bloedonderzoek en echo, aan de ene kant hoop ik dat ze wat vinden, dan kunnen we in elk geval verder en geholpen worden. Aan de andere kant heb ik in mn leven al wel genoeg gehad in de medische hoek dus ik zit er helemaal niet om te springen om zelfs dit daar te 'regelen'. Spannend in elk geval. Gaan jullie samen? Liefs Friendly
wies, netjes kaartje, mooi cycluslengte en goed geklust mss, heb je wel het gevoel dat je ongi komt dan? misschien een korte cyclus zonder eisprong deze keer, hoe waren je vorige?
wies, succes op de wachtbank. blondie, mooi kaartje tot nu toe, nu maar hopen dat je donderdag positief test, met een gevoelige test moet het kunnen. mss, mischien wel een goed idee naar de gyn, 0,1 graad stijgen na je ei is wel heel weinig, maar misschien is het wel goed. dimmel, je temp is nog wel laag, maar na dag 20 toch een hele mooie stijging zico, misschien heb je op je oude dag wel nog een makkelijke zwangerschap friendly, succes morgen.
@ friendly, ik ga volgende week eerst zelf en daarna gaan we met zn 2en. Mijn man zit nog op zee vandaar.... @ wens, mijn cycles was eigenlijk altijd heel stabiel. Vorige maand begon ie te schommelen. Ook de reden waarom we er iets minder mee bezig gingen, stoppen met ovutesten ed. We zouden alleen tempen vanwege mn ei, zo wisten we waneer ik ongi moest worden. Vandaag begonnen met ongi hoofdpijn, dus ze zullen wel komen. Iets wat ik niet erg vind hoor. Ik heb trouwens ff vals gespeeld bij ff en als ik dezelfde temp invul als vandaag, krijg ik een stippellijn op vrijdag. Dus het is wel mogelijk dat mn ei later is geweest. Verklaard de buikpijn en het bruinverlies in iedergeval wel. Ik wacht het nog wel even af. De woensdagavond ervoor voor het laatst geklust dit met de sticky slijm waarneming maakt de bevruchting kans op 0. Heb ik begrepen ( wat mij overigens ook niet uit maakt voor deze maand). Wat een verhaal vandaag weer hé
[quote="mss] Ik heb trouwens ff vals gespeeld bij ff en als ik dezelfde temp invul als vandaag, krijg ik een stippellijn op vrijdag. Dus het is wel mogelijk dat mn ei later is geweest. Verklaard de buikpijn en het bruinverlies in iedergeval wel. Ik wacht het nog wel even af. De woensdagavond ervoor voor het laatst geklust dit met de sticky slijm waarneming maakt de bevruchting kans op 0. Heb ik begrepen ( wat mij overigens ook niet uit maakt voor deze maand). [/quote] Het blijft theorie mss, er is gewoon een kans dat het wel raak is! Maar ik hoop voor je dat je hoe dan ook snel duidelijkheid hebt! Dat onzekere afwachten is zo frustrerend. Je bent juist gaan tempen om te weten wanneer je NOD is en nu heb je er nog niks aan.
Wens3 idd, dat is de enige reden waarom we door zijn gegaan met tempen. Als dit mij geen duidelijkheid geeft stop ik hier ook mee. Ik heb al 4 maanden niet uitgeslapen voor dat rot ding
Ik zet ook mijn kaartje er weer even bij. Dacht gisteren dat het klaar was, maar het graslandschap gaat door. Hoop dat hij nu hoog blijft! Gr Droom
Hallo dames hier mijn tempkaartje weer. Vanmorgen was ik een beetje misselijk en buikkrampen. Nu gaat het weer een beetje nu ik wat gegeten heb, wel nog last van buikkrampen.
ja ben nu zwanger, het zal een leeftijdverschil zijn van 12 en 11 jaar. We hebben nog steeds kunnen zwijgen tegen de kids goed he
@Dimmel, die lage temp zegt nog niet zoveel hoor... @Zico: bedankt Of je misselijk bent of niet verschilt per kind. Mijn schoonzus was bij de 1e helemaal niet misselijk, maar bij de 2e wel. Het komt dus vast wel goed! @Friendly, balen... en je cyclus is al zo lang... @mss: je kunt je temps tijdens je ongi vaak wel weglaten. Kun je nog eens uitslapen. Die info is niet zo relevant. Ik slaap zelf gewoon weer door in het weekend na het tempen, maar niet iedereen kan dat. Hier nog geen interessant nieuws.
Ik heb superveel afscheiding, makkelijk te verwarren met vruchtbaar slijm. Kan dat wel na de eisprong? Vind het wel verwarrend, FF zal het wel goed hebben toch? (zit nu op 36.7 terwijl ik op het laagst op 36.1 zat, dus zal nu toch echt wel mijn ei hebben gehad toch?)
hallo meiden, ik ben er nog hoor, maar heb deze cyclus even wat afstand genomen omdat hij toch afgebroken wordt. laatste bloedonderzoek is binnen, hormoonniveau moest 20 zijn, ik had 0,8 slik nu dus provera 10 dagen en moet dan ongesteld worden zit nu op dag 7. daarna aan de clomifeencitraat en weer een echo. alles verder goed hier... iedereen een dikke knuffel! rensie
he dames ook deze maand voor het eerst gaan tempen dit is mijn kaartje tot nu toe wat vinden jullie ervan? hoor graag jullie reacties, alvast bedankt, groetjes tamara