Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    SPannend Rensie!
    Ik lees ook nog steeds mee en was al benieuwd hoe het jou vergaat....Gewoon omdat we een beetje in het zelfde schuitje zitten!
    Ik mag vrijdag voor het eerst naar de gyn....ben sinds 26 feb niet ongesteld geweest en van het tempen word ik niet veel wijzer.
    Zaterdag gaanwe op vakantie, 3 weekjes heerlijk samen, energie op doen voor wat gaat komen!
    Succes!
     
  2. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mss; wacht je temp morgen af, als ie dan nog hetzelfde is krijg je misschien een kruis op dag 21.
    cindy; mooi kaartje zeg;spannend!
    wens; dat herken ik, heb ook zoveel afscheiding op het moment. weet ook niet waarom dat is.

    liefs wies
     
  3. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mss; lees net even wat berichtjes terug en las dat je geklust had met een creamy of sticky afscheiding. ik denk dat dat niets zegt, want ik heb zelf afgelopen keer een een samenlevingstest gedaan terwijl ik dacht creamy afscheiding te hebben. en die was positief! De gyn zei dat het al vruchtbaar slijm was, terwijl ik het toch wel anders opmerkte. :( Ik hoop het voor je, dan is het toch nog spannend deze maand hè! ;)
     
  4. mss

    mss Bekend lid

    18 nov 2006
    584
    0
    0
    wies dank je.....ik zal het afwachten tot morgen. Maar toch denk ik dat ik het weekend wel ongi wordt. Heb alweer hoofdpijn en ongi buikpijn. Het leuke en is ook weer minder leuk. Mijn mannetje komt morgen al thuis, maar wel ziek te verstaan. Hij heeft naar wat hij mij verteld heeft een blaasontsteking. Erug pijnlijk dus..........De ernst is er dus wel aangzien hij van het eiland af gaat. Hij is wel eens eerder ziek geweest en toen is hij daar gebleven......We moeten wel weer veel wachten :( Hoop maar dat het niets ernstigs is.
     
  5. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    heeft hij vaker blaasontsteking? want daar moet je mee uitkijken. ik zou volgende week samen naar de ha gaan, want het kan natuurlijk een oorzaak zijn. beterschap met je man, ik hoop dat ie snel van de pijn af is.
     
  6. mss

    mss Bekend lid

    18 nov 2006
    584
    0
    0
    Dank je wies. We zullen het vanmiddag wel horen wat het is.

    Mijn temp was vanmorge 36.6, dus geen kruis. Als ik er vanuit dat ff gelijk heeft wordt ik morgen ongi of misschien vandaag al.


    Tot straks ;)

    @ blondie, ik hoop dat je nu een positieve test hebt ;)
     
  7. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen meiden,
    Ik word helemaal gek van mijn kaartje :( .
    Ik zit nu op dag 26 en het is nog net een berglandschap.
    De laatste 3 dagen is het wel een beetje gelijk, en ik heb was afscheiding, weet iemand wat dat betekend? Hoeveel dagen voor je ei is je temp wat lager?

    Wie kan mij helpen :( .

    Liefs
     
  8. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

    Blondie: succes met testen, zal duimen.
    Mss: beterschap met je mannetje, en zoals wies ook al zei, kijk er mee uit, het kan gevaarijk zijn voor mannen. Succes bij de dokter.
    Hier is zoals ik al onvermijdelijk achtte het kruis verdwenen, vandaag weer 36.5. Later de uitslagen van de onderzoeken en vanaf morgen maar op zoek naar een nieuw kruis... ben het wachten zo zat!
    sorry hoor, ben ff verdrietig.
    [​IMG]

    Liefs Friendly
     
  9. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    friendly balen zeg!
    mss, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! succes vandaag bij de HA met mannetje!
    wies, hopelijk is het een goed teken dan, die extra afscheiding [-o<
     
  10. claire

    claire Fanatiek lid

    8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hey dames,
    Na een lange tijd hier weggeweest te zijn, wil ik toch nog even mijn tempkaartje posten :oops:
    alles is nog mogelijk, heb nog geen klachten maar het viel me op dat ik sinds mijn eisprong een lage, open baarmoedermond heb...na mijn ei is die dus niet dichtgegaan :(
    we zien wel tot waar het leidt, alhoewel ik een voorgevoel heb dat ik gewoon ongi wordt...

    [​IMG]

    groetjes
    claire
     
  11. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    even een berichtje van mij, ik kreeg gisteravond een beetje lichtbruine afscheiding, gamover dacht ik, heb m'n huilbui al gehad, ik heb daarom maar niet getest, nu lijkt het alleen weer weg te zijn :confused: ik weet het ook niet meer, ik ga vanavond lekker op vakantie!

    [​IMG]
    Shot at 2007-07-05
     
  12. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen!
    FF heeft vandaag mijn ei weer verplaatst! Nu is het niet meer zaterdag, maar maandag! Dit betekent een slechte klustiming! (zondag en maandag had ik zo'n last van mijn buik, dat ik echt geen zin had in klussen) :( :( :(

    [​IMG][/url][/img]
     
  13. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Balen Linda die onzekerheid... Ga lekker genieten van je vakantie en wie weet kom je met goed nieuws terug!

    Claire: ziet er goed uit je kaartje!

    Wens: tja, ff blijft aanpassen aan wat ie ingevoerd krijgt. Jammer van het verkeerde klussen. Aan de andere kant kan FF het natuurlijk ook gewoon mis hebben en heb je toch goed geklust. Het blijft afwachten....

    x Friendly
     
  14. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Tamara85: vreemd kaartje, is dit na een miskraam, bevalling ofzo? Of ben je altijd zo lang ongesteld? En ben je wel begonnen op dag 1 van je cyclus?
    @Rensie: succes met de medicijnen...
    @Mss: jammer dat je man ziek is, al is het wel fijn dat hij thuis is natuurlijk. Hopelijk is hij snel weer beter (klussen met een blaasontsteking zal wel niet echt fijn zijn, ook voor een man)
    @Afina: hoe lang is je cyclus normaal? Als je ongesteld wordt zonder dat FF er een eisprong uithaalt, zou ik naar de huisarts gaan. Zeker als dit 2 of 3 rondes achter elkaar zo is. Succes!
    @Friendly: sterkte meisje! Kan me je verdriet voorstellen.
    @Claire: spannend!
    @Linda: fijne vakantie...
    @Wens: balen, zeg! Toch zou 2 dagen voor je kruis nog kunnen als eisprongdag. Ik vind het niet zo duidelijk.
     
  15. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    linda;hopelijk ben je toch zwanger, je hebt wel een mooi kaartje!
    wens; balen van dat kruis, dat is inderdaad geen goed timing. maar haal de open rondjes eens weg, en kijk wat er dan gebeurt. misscien heeft ff het wel mis hè, en heb je wel goed geklust. ik heb nog steeds veel afscheiding, doorschijnend en een beetje waterig. Heb jij het ook nog?
    mss; succes vanmiddag bij ha. ik hoop dat het allemaal meevalt.
    friendly; balen dat je kruis weg is gehaald. wat een onzekerheid.
    Ik kom misschien vanavond nog even kijken. Ik ben jarig vandaag, vier het zaterdag, maar misschien komen er toch nog mensen langs vanavond. Zo ongezellig om dan met mijn laptopje op de bank te gaan zitten hè.

    liefs wies
     
  16. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Wies, gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ik zal het eens proberen met FF vanavond thuis (zit nu op m'n werk).
    (Mijn VIP trial verloopt trouwens wel over 7 dagen :( ).
    Ik had gisteravond ook weer heel veel afscheiding. Tijdens het sporten voelde ik het eruit lopen, en thuis met plassen liep het eruit. Dat laatste had ik maandag ook, ik heb dat toen ingevuld als eggwhite, maar ik weet het niet echt zeker. Misschien maakt dat FF ook de war.

    Maar goed, ik ga gewoon uit van een ongi hoor! En het positieve is, als FF het juist heeft, dat ik weer een cyclus van 35 dagen heb, net als de vorige, en dat is ook erg fijn!
     
  17. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

    vandaag wat later mijn kaartje was te moe vanmorgen. Gisteren een kleine ruzie met mijn hubbie gehad maar is alweer goed gelukkig.
    En weer is mijn temp gedaald snap er niets van.

    [​IMG]

    Liefs Dimmel
     
  18. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
     
  19. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik heb net al even de twee open rondjes 'gediscard'.
    Ik heb idd een 'vreemde' hoge temp op zondag. Als ik deze discard, dan verandert mijn kruis naar vrijdag (stond ie maandag ook nog op), maar dan gestippeld (dit zal te maken hebben met het cervixlijm wat dan niet in overeenstemming is).
    Het kan dus ook gewoon zijn dat mijn temp op zondag verhoogd was. Mijn zoontje had vrijdag 39 graden koorts namelijk.

    We hebben dus nog kans als ik het zo bekijk [-o<
     
  20. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Afina,
    Als je nog aan het ontpillen bent, ligt het anders. Veel succes! gaat vast goedkomen.
     

Deel Deze Pagina