Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

    aly Bekend lid

    5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wies, gefeliciteerd met je verjaardag.

    linda, waarom waag je niet een testje ? je temp ziet er goed uit, fijne vakantie.
     
  2. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wens; en heb je toen ook op een ander tijdstip getempt? dat kan ook veel schelen. als je twijfelt over je afscheiding, kun je beter niets invullen. als je dat weg haalt, zal het kruis op vrijdag gewoon weer doorgestreept zijn denk ik. probeer het maar eens!
     
  3. Cindy31

    Cindy31 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier mijn kaartje, heb een daling. :cry:

    Ik weet dat het nog vroeg is, en dat er vanalles kan gebeuren, maar toch.
    Zou dit ook een innestelingsdip kunnen zijn?

    [​IMG]
     
  4. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    ronden jullie je temp. trouwens af naar 1 decimaal achter de komma?
     
  5. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Cindy: op dag 9 kán het een innestelingsdip zijn.
    @Afina: ik rond m'n temperatuur _niet_ af. Gewoon invullen zoals je het afleest van de thermometer. Maar ik denk dat veel meiden een thermometer hebben met maar 1 cijfer achter de komma, vandaar die al die ronde getallen op de kaartjes. Kijk maar in mijn album, daar staan kaartjes met niet-afgeronde getallen.
     
  6. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik heb toen om 7.15 getempt ipv 6.30/6.45 dus dat verschil is niet zo groot.

    Cindy, als ik het goed heb, is de innesteling tussen dag 5 en 10, dus het kan nog wel.

    Afina, ik rond niet af (mijn thermometer geeft maar 1 cijfer achter de komma ;) )
     
  7. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hmm, als ik het open rondje van zondag en dinsdag beide weghaal, komt mijn kruis op vrijdag, haal ik alleen zondag weg (die rare hoge temp), dan blijft mijn kruis op maandag, en haal ik alleen dinsdag weg (sleepdeprived, slecht geslapen) dan komt het kruis op zaterdag.
    Niet echt duidelijk dus, hahaha.

    Vreemd hoor, vrijdag was toch mijn laagste lage temp?
     
  8. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wat een drama eigenlijk dat FF. Zo lang je alles precies volgens het boekje doet is het allemaal okee, maar als je met open rondje begint te klungelen dan zie je door de bomen het bos niet meer. Wens: ik denk nog steeds dat je ei op vrijdag geweest is...
     
  9. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ja vervelend he? Het enige wat ik nu weet is dat mijn ei geweest is.
    Weet ik toch nog maar dan wanneer ik niet had getempt :)

    @ Nikitje, hoe is het met jou? Jij bent nu toch overtijd? (of was ze met vakantie...)

    Nog een vraagje: als je slecht slaapt, is je temp dan meestal lager of hoger dan normaal?
     
  10. even een banner check
     
  11. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wens: Idd, je weet dat je een ei gehad hebt, als je uit gaat van maandag dan heb je in elk geval niet te min dagen DPO... voor temp bij slecht slapen, ik weet niet wat normaal is, ik heb hem wel eens wat hoger gehad maar ook wel eens lager... Misschien dat een van de andere meiden wel een standaard patroon heeft.
    Marieke: je banner doet het hoor! :D
     
  12. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    als ik minder slaap, is ie lager. als ik later temp is ie hoger. maar het is bij iedereen anders denk ik.
     
  13. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou heb de uitslagen...
    Alle hormoonwaarden in het bloed zijn goed. De eierstokken en de baarmoeder zagen er goed uit. Ze hebben wel een aantal follikels gezien, maar nog niet eentje die dominant is. Ze zien dus nog geen eitje aankomen. Mocht ik in december nog niet ongi zijn dan mag ik wel een keertje terugkomen. *great*. Nu moet ik dus vrolijk zijn...
     
  14. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje friendly, dat is even een domper. Waarom wachten ze zo lang? Ik zou proberen eerder terecht te kunnen hoor. december is weer een half jaar verder. Ik weet niet hoelang jullie bezig zijn natuurlijk, maar dat is erg lang wachten. Wel positief dat alles er verder goed uit zag.
    sterkte ermee meid!
     
  15. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Er is zelfs geen kleine aanwijzing dat er iets niet goed is. Waar ze eerder dacht dat de prikpil geen rol meer speelde denkt ze nu dat dat er wellicht toch mee te maken heeft. Ben al een jaar gestopt en tussendoor wel ongi geweest met de pil , vandaar dat ze eerst zei dat dat het dan niet kon zijn. Maar goed. We wachten maar af denk ik... Ga in elk geval goed mn temp in de gaten houden.
     
  16. mss

    mss Bekend lid

    18 nov 2006
    584
    0
    0
    Hey hoi meiden,

    Kom even om de hoek kijken, hier nog geen uitslagen. Maar de medic had gister aan mijn man verteld dat de prostaat het vocht produceerd om de eitjes te vervoeren. Klopt dat? Misschien weten jullie hier meer van? Ik heb geen tijd gehad om alles door te lezen maar dat ga ik vanavond doen. Hoop dan ook iets meer te vertellen
     
  17. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    @ MSS
    Functie prostaat

    De functie van de prostaat is het vervoer van zaadcellen. Bij een zaadlozing komen de zaadcellen in het prostaatvocht naar buiten. Het prostaatvocht houdt de zaadcellen in leven op de reis naar buiten en in de vagina. De functie van de prostaat ligt voornamelijk in de vruchtbaarheid en niet in de sexualiteit.

    De prostaat heeft de merkwaardige eigenschap dat hij vanaf de puberteit gaat groeien. Deze groei van de prostaat wordt geregeld door hormonen. Hormonen regelen ook de vorming van prostaatvocht en de zaadcelproduktie.

    zie voor meer info:
    http://www.prostaat.nl/content/prostaat ... unctie.asp

    Liefs
     
  18. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames

    wies gefeliciteerddddddddd


    hier mijn kaartje ik heb het idee dat door de medicijnen voor me insuline omdat die te hoog is/was mijn temperatuur nu netjes gelijk blijft eerst schommelde het altijd erg ik gebruik het nu sinds 27-06 zo te zien redelijk nu

    [​IMG]
     
  19. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ben net bij gyn geweest voor eerste afspraak.

    Ze wilde even een echo maken om te kijken of ik PCO heb.

    Ik dacht: volgens mij heb ik dat niet, maar maak maar mooi een echo..

    Ze zag mooi dik baarmoederslijmvlies en vroeg waar ik zat in mijn cyclus...

    Ehh 3 dagen voor NOD

    Nou dat gaan we es even op HCG prikken..
    Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent!
    Krijg vanmiddag de uitslag!

    Liefs, Paula
     
  20. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Oeeeh, Paula/Blondie wat spannend!
     

Deel Deze Pagina