Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @vraagtekentjes, het ziet er voor mij ook naar uit dat je op dag 16 je eitje hebt gehad. Na de eisprong gaat je temp namelijk meestal minimaal 0,3 graden omhoog. Je temp moet voor een kruis 3 dagen achtereen hoger zijn dan de 6 dagen er voor. Veel succes!

2. Hoi meiden,
    alles weer opgeruimd hoor..., rotkat!
    ik denk niet dat het mijn ei is geweest, ik zit misschien gelijk na ei op 36,4, maar weet het niet....

ike alsnog gefeliciteerd
    zico, wat naar meid...
    voor de rest, sorry, moet weer aan het werk (en kan niet alles van het vorige topic herinneren... :oops: )
    liefs rensie

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @Roses, dankjewel voor je berichtje! Moet nog een beetje thuisraken in het tempen hoor haha... Hoop dat het klussen niet te laat is geweest dan want dat was pas zaterdag ("gelukkig" rond de lunch gezien houdbaarheid ei *bloos*) hihi... Maar we zullen zien! NOD is volgens FF op 21-4 dus nog "maar" 10 dagen *grrr*, cyclus is ergens rond 30/32 dagen, heb ik ook op FF ingevuld dus zal wel zien wat temp me daar in de toekomst over kan gaan vertellen (al hoop ik hard dat het nie nodig is)!

Meiden, zonnige dag gewenst en succes! Jullie zien me waarschijnlijk snel weer terug (als het mag uiteraard haha)

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @vraagtekentjes, natuurlijk mag je hier terugkomen ;) is toch gezellig om mee te kletsen!
    En je bent nog wel op tijd geweest met klussen hoor! Je eitje is nog bevruchtbaar tot 24 uur na de eisprong! Succes met afwachten meis!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben zo zenuwachtig, als m'n temp blijft stijgen heb ik m'n ei gehad, ik lijk wel zenuwachtiger als bij een test :confused:

Dat zou betekenen dat ik ineens voor mijn doen een vroeg ei heb gehad!

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    het getest maar die gaf negatief. me temp zal flink moeten stijgen wnat zo heb ik er geen hoop meer op

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ben benieuwd wta me temp morgen zal doen. ik hoop dta die flink zla stijgen. maar ik ga nu even eten

9. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi daantje86

ik hoop voor jou ook dat je temp rap omhoog gaat en dan alsnog een positieve test.
    mijn temp gaat nog steeds omhoog hopelijk blijft hij stijgen heb vandaag ook getest maar negatieve

liefs patricia

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @roses, denk dat de provera zijn werk goed heeft gedaan.
    Had vanmiddag een beetje bruin met afvegen. Verder nog niks te zien.

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @pip24 hopelijk krijgen we zo beide ene positiefe test

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden,

Mijn kaartje van vandaag. Weer lekker hoog he. Toch twijfel ik een beetje. Zou het ook kunnen komen van het vele wakker worden 's nachts? Ik ga er niet uit ofzo en ben ook niet echt klaarwakker, maar al wel vier heel onrustige nachten gehad.

Daantje en Pipi, hoop dat jullie alsnog positief testen.

Monika, fijn dat de menstruatie nu op gang komt. Mag jij eventueel ook al aan de clomid om de eisprong te vervroegen?

De rest reageer ik zo even op, want weet het niet meer.

Liefs Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zico, succes met het vinden van je ei. Misschgien werkt het alleen maar beter om er deze ronde niet zo mee bezig te zijn. Lekker sex hebben wanneer je er zin in hebt en omdat je van elkaar houdt. Wie weet wat het dan nog brengt....

Divi, lijkt een mooie innestel -dip. Nu lekker omhoog en blijven!

Linda, zou super zijn als je ei nu al geweest is! Wie weet hoef je niet eens meer aan clomid....En nog goed geklust ook!

Rensie, hopelijk gaat het vanacht wel goed met de kat.

Liefs Olga

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh en Roses, ik zou ook zeggen dat je ei geweest is. Nu omhoog met die temp. Dan is je ei nog net op tijd geweest voor de zwemmertjes.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nog 2 daagjes olga , spannend voor je

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Jeetje meid, wat heb je een mooi kaartje!
    Nu moet je temp hoog blijven hoor.
    Ik help even d.m.v. blazen
    phhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffffffffff
    phhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffffffffff
    Spannend meis, ik ga voor je duimen!

Meis ik hoop dat het een innestel dip is.

liefs Divi

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja meiden, ik vind het ook zoooo spannend. Het is heel gek; ik voel me heel tegenstrijdig. Aan de ene kant voel ik me er best wel rustig onder, maar aan de andere kant toch zenuwachtig. Ik denk dat ik best kan wachten tot zaterdag met testen. Heb ook nog niets geen bruin verlies gehad. (maar had dit ook niet in alle cyclussen) Ik voel me eigenlijk niets anders dan anders, maar heb toch stiekem het gevoel zwanger te zijn. (dat heb ik helaas wel vaker gehad)
    Het word helemaal een warboel als ik het zo opschrijf, maar ik ben ook een beetje gek, warrig, rustig, zenuwachtig, zeker en nog veel meer......

Olga

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we gaan voor je duimen olga

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @olga duim voor je

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Thanks Zico!

Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken nu hoor! Caruli pendelde voor maart en 30 maart heeft mogelijke bevruchting plaats gevonden, dus het moet gewoon. (eerdere pendels van andere meiden zijn niet uitgekomen)

Wie zet mij even met beide beentjes op de grond!

Olga

Deel Deze Pagina