Ha Olga, Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Dank je meis! Ik hoop het zo Olga. Ik heb nu wel wat krampen, net alsof je ongi gaat worden. Ik heb afgesproken met mijn mannetje dat ik nog niet gaat testen. Als ik deze week niet ongi ben geworden dan gaan we a.s. zondag testen. Ik vind het zo spannend en ben ook best een beetje zenuwachtig. liefs Divi
Divi, hoe heb je ff ingesteld? Op OPK monitor of advanced? Krijg je daarom het kruis op dag 17? Ik weet niet in hoevere je op de ovutesten moet vertrouwen... Ik heb vorige maand ook positieve testen gehad zonder dat ik toen ook een eisprong kreeg...
Ha Divi! Mooi kaartje! Ik ben heel benieuwd wat je test gaat zeggen! Ik ga hard vooor je duimen! Liefs, Ikkie
hoi olga de 2 cyclussen die korter waren slikte ik teunisbloemolie daar ben ik nu mee gestopt! zit nu op cyclusdag 22, nog geen ei kunnen opsporen heb vorige week een keer slijm gehad waar ik draden van kon trekken... en vanmorgen was ik erg nat van onder en baarmoeder zat niet laag ofzo wat zou dit zijn?(begin echt me eigen steeds meer af te vragen of ik wel een eisprong heb omdat mijn temp weinig doet soms een uitschieter omhoog of 1x naar beneden) liefs
hoi olga de 2 cyclussen die korter waren slikte ik teunisbloemolie daar ben ik nu mee gestopt! zit nu op cyclusdag 22, nog geen ei kunnen opsporen heb vorige week een keer slijm gehad waar ik draden van kon trekken... en vanmorgen was ik erg nat van onder en baarmoeder zat niet laag ofzo wat zou dit zijn?(begin echt me eigen steeds meer af te vragen of ik wel een eisprong heb omdat mijn temp weinig doet soms een uitschieter omhoog of 1x naar beneden) liefs
wwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjiiiiiiiiieeeeeee ik wil ook zwanger worden we moeten geduld hebben he
Divi, ik had ook een week voor mijn NOD ongie gevoel, wat ik andere rondes nooit zo vroeg had! Als je nu zwanger zou zijn, ben je dan ook nog een dec. mama?(je hebt vast stiekem al wel een berekening gemaakt...) Ik voel me tot nu toe goed. Zere borsten vooral, maar nog niet extreem moe of misselijk. Dat komt vast nog... Lot, dan zouden die teunisbloem capsules een beetje te goed gewerkt hebben. Had je allebei die cyclussen geen eisprong? Temp en ovutesten gaan niet altijd samen. Deze ronde had ik al een temp dip gehad en pas drie dagen later een positieve ovutest. Ik ben toch van de test uitgegaan. Mirre, hoe is het nu? Viel het mee en heb je psoitieve uitslag gekregen? Olga
Hoi dames, gelukkig ben ik inmiddels wakker en doe ik nu niet meer van die domme dingen echt een ik actie... hubbie moest er erg om lachen... Mirre, hoe is het gegaan? Olga, hoe voel je je? Divi, ik hoop het wel voor je! tijgertje, pfffff omhooooog! liefs rensie
Aaaaaaaaaaaaaaaals ik zwanger zou zijn, maar geloof er niet meer in, dan heb ik bevallingsdata 5 januari
altijd er in blijven geloven meid positieve gedachten helpen vast al een heel eind (ze kunnen iig geen kwaad) liefs rensie
ik heb vorige ronde van ff geen kruis gehad maar wel een positieve ovutest en daarvoor ook gewoon positieve test toen tempte ik nog niet maar aan mijn temp is niets te zien en de ovutest zei van wel dus weet niet waar ik van uit moet gaan ga denk ik met de tempt lijsten volgende maand even langs de ha....... liefs
mirre hoe is het onderzoek gegaan? zico moeilijke he om altijd positief te blijven denken succes met wachten! rensie hoe is het met jouw? liefs
he meis, met mij gaat het allemaal goed hoor... zit met smart op mijn ei te wachten, maar ja.. na 57 dagen mag dat kreng wel eens komen verders alles prima, zit wel een beetje te piekeren over de gyn en hoe dat gaat lopen, maar probeer me er niet zo druk over te maken, al gaat dat best moeilijk, het spookt toch he en hoe gaat het met jou? liefs rensie