Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    rensieke, we mogen de moed niet opgeven he, maar toch moeilijk daar kan ik van mee spreken.

grts,

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    snap dat je je er toch wel druk om maakt je vraagt je toch wel af en nu wens je veel succes!

ik zit te wachten, weet niet of mijn ei al geweest is zit op dag 22 temp doet niets maar deed dat vorige maand ook niet en had toen wel een positeve ovutest wacht maar op de ongie en ga mss daarna toch maar even naar de ha omdat mijn temp weinig aangeeft van een eisprong we zien wel we hadden sowieso deze maand even een maandje wat rustiger aan doen had het even gehad.....maar heb er nu weer helemaal zin in er voor te gaan al maak ik me soms wat zorgen

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meiden,

Gelijk ff een *update* hoe het Mirre is vergaan vanmiddag met het hsg onderzoek.
    Hou je vast: Het is me meegevallen!
    Het was niet fijn, zeker niet...ook wel ff pijnlijk, maar zoals velen van jullie ook al eerder beschreven...maar even pijn.
    De uitslag was goed YES!
    Baarmoeder goed, eilleiders goed toegankelijk!
    Nieuwe cyclus ronde beginnen met Clomid en blijven tempen (ivm m'n korte luteale fase om te kijken hoe het gaat)
    Weer bloed laten prikken (2x) aan het einde van de cyclus en 6 weken na begin van cyclus terugkomen bij gyn voor een inwendige echo.
    Ze zegt goede hoop te hebben dat we nu binnen 4 maandjes zwanger zouden kunnen raken. Zowel door de HSG als de Clomid meer kans! :D
    En...............een iets verhoogde kans op een meerling! En dat lijkt ons erg leuk! Maar met eentje zouden we ook de wereld gelukkig zijn hoor!

Dus meiden voorlopig zijn jullie nog niet van me af!..hihi
    Temp gewoon nog door.
    Voel me opgelucht, want we hebben nu alle onderzoeken gehad en in principe is er niets vreemds gevonden dus we gaan vol goede moed weer verder.

Ennuh ...voor de meiden die nog een hsg moeten ondergaan: Echt waar het is te doen!
    Dank jullie wel voor jullie steun/support!

Liefs Mirre

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed nieuws Mirre!

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ja, fijn he! :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja toch altijd een geruststelling..
    En nu is de weg goed vrij gemaakt... ;)

7. Mirre, fijn nieuws, ben blij voor je!
    knuffel rensie

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goed nieuws zeg mirre hopelijk mag het nu snel gaan voor jullie

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ja, meiden we gaan ronde 25 in, maar dan met Clomid.
    We duimen dat het nu eens goed raak mag zijn!
    Ben in iedergeval erg blij dat ik het hsg achter me heb liggen ;)

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @lot23, berna en rensie
    Dank jullie wel meiden!

@olga,
    hihi ja meis ik heb stiekum al een berekening gemaakt. Ik zou dan ook een Dec mama worden, laten we het hopen!
    Meis ik ben blij dat je je tot nu toe nog goed voelt. Misschien komen de symptomen nog.

@mirre,
    hé dat is goed nieuws meid!
    ik ben blij dat het onderzoek is meegevallen meis. ik hoop voor je dat je nu na dit onderzoek snel zwanger ben, ik ga voor je duimen!

liefs Divi

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mirre, dat is goed nieuws zeg! Hopelijk ben je gewoon komende ronde zwanger! :D

Lot, ik kan me in jouw vragen helemaal verplaatsen. Vorige ronde ook positieve ovutesten (maar liefst 2x op dag 16 en 38 ) maar geen ei volgens mijn temperatuur :( Zou je ook een eisprong kunnen hebben zonder grote verschuiving van je temp? Ik vraag me soms ook af of tempen wel een optie voor mij is i.v.m. een chronische ontstekingsziekte.

Moet zeggen dat ik me voel alsof ik al weer ongi moet worden.. ben de hele dag ook al misselijk. Bah... heel irri...

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mirre, je bent er vanaf meid! Wat goed dat het mee viel en helemaal fantastisch dat alles goed doorgankelijk is. (je was toch zelf bang voor 1 vertopte eileider?)

Waarom krijg je nu ook clomid? Want je cyclus is toch al van normale lengte? Tegen mij is namelijjk gezegd dat door clomid het eitje niet kwalitatief beter wordt, maar alleen maar sneller rijpt.

Maar goed, dat doet er ook niet toe. Ik ben ook in ronde van clomid en HSG zwanger geraakt en dat gaat bij jou ook gebeuren hoor!

Het lijkt mij trouwens stiekem ook wel leuk om een tweeling te verwachten hoor!
    De verloskundige heeft al een aantekening gemaakt dat ik clomid heb geslikt en ze dus bij de echo extra allert gaat zijn.

Divi, ik hoop eigenlijk ook dat ik nog andere symptomen krijg. Klinkt misschien gek, maar het kan me echt niets schelen. Ik ben zo dankbaar dat we eindelijk zwanger zijn. (als ik er last van heb, piep ik misschien wel anders hoor)

Liefs Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He meiden, ik zie net dat Jenny72 ook zwanger is.
    Zij is pas gestopt met tempen en berichtjes hier.
    Ze heeft nog geen topic bij 'ik ben zwanger', maar dat duurt vast niet lang meer.

Olga

14. Goh wat een nieuws,
    heb inderdaad een tijd niks van haar gehoord...
    zou wel fijn voor haar zijn!

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja, had het al gelezen.

Jenny72 ook vanuit hier de dikste felicitaties.

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Olga,
    Ik kan het me echt goed voorstellen hoor dat je graag de andere symtomen wil krijgen hoor jullie hebben er een jaar over gedaan om zwanger te worden. En als je ze hebt wil je ze niet meer hebben hihi.
    Dat zou leuk zijn als je zwanger bent van een tweeling. Mijn gyn heeft gezegt met Clomid heb je een erge grote kans op meerlingen. Dat staat ook in de bijsluiter die ik van de apotheek heb gekregen.

Jenny ook zwanger? Wow wat een geweldig nieuws! Waar heb je het gelezen?
    Dat vind ik zo leuk voor ze!

Jenny als je dit leest,
    van harte gefeliciteerd meid!!!!! Gaaaaaff!!!!

liefs Divi

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou Mirre zet hem op!

Ja Jenny is nu echt zwanger geloof ik!

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames van het goede leven

Heb een paar vraagjes

is een gevoelige tepels ook een symptoom heb ik al een paar daagjes
    s'avonds heel warm in bed heb ik al 2 dagen

Soms wat krampjes en het rare het lijkt net of er wat kriebelt in me onderbuik net of je zenuwachtig bent zo'n gevoel

Maar verder heb ik nergens last van

liefs tijgertje23

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Tijgertje, zere tepels had ik altijd na mijn eisprong een paar dagen. Deze cyclus ging dat over in gevoelige borsten.

De week voor mijn NOD zei mijn vriend ook dat ik in bed zo ontzettend warm was. Ik werd ook 's morgens gloeiend heet wakker, en ook het ongie gevoel had ik de week voor mijn NOD.

Jeetje wat een toevalligheden! Nog driie daagjes en dan weet je het!

Olga

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    ze zijn echt gevoelig want mijn vriend mag er niet aanzitten hoor bbrrrrrr dan worden ze binnen no time stijf hihihi

En een paar daagjes geleden last gehad van de obstipatie enz....... maar nu gaat het veel beter

Ik heb ook een heel klein beetje een uitstraling naar me benen maar of dat ook wat betekent

liefs tijgertje23

Deel Deze Pagina