@Mirre Wat fijn voor je dat alles goed is! @Olga Heb je meer kans op een tweeling? Erg leuk! Wanneer heb je je echo? @Tijgertje Spannend al die symptomen! @Rensie Hihi, moest wel een beetje lachen toen ik las dat je het over dat "kreng" had! Maar ik kan me voorstellen dat het zo gaat voelen. Hier is mijn ei ook nog steeds niet in zicht!
mirre wat fijn dat je goed nieuws kreeg nu duim en hoop ik voor je dat je snel zwanger mag zijn het is jullie zeker gegunt! succes
Mirre, super voor je om te horen dat alles okay is! Heb begrepen dat na een hsg de kansen voor een geslaagde missie groter zijn? Dan wens ik je veel klusplezier en nog meer geluk! @ De meiden die tegen hun NOD aanzitten, ik blaaaaas voor een hoge temp! Haha... Ik wens roze voor jullie! Of blauwe streepjes, ook goed @ iedereen die voor me meeduimt, dankjewel! Ik hoop dat het helpt Ik zit eigenlijk "te wachten" op bruinverlies, normaal begint dat al dagen eerder dan nod maar vandaag nog niets... Wel bruinig slijm ( sorry) maar het zet niet door zeg maar. Heb lekker last van moodswings geloof ik, beetje dipgevoel, past wel helemaal bij mn PMS! En, waar ik me een beetje zorgen om maak (waarom weet ik eigenlijk niet), pijn. 1 die ongeveer is zoals mn eisprong maar dan anders, wel op die plaats. Lekker fel stekend, heel af en toe... Iemand bekend hiermee zo laat in cyclus? Ervan uitgaande dat het klopt wanneer ik denk dat ik mn ei heb gehad (vrijdag is mn nod dan). Laatste half jaar ongeveer was cyclus keurig netjes. Ik weet het, tis wschijnlijk nix alarmerends maar kan het niet laten ff te vragen...Sorry hoor; Ben een beetje in de war geloof ik hahaha . Alvast weltrusten voor wie nog niet ligt!
oei ik ga blazen voor je! ik heb het eea fictief ingevuld maar even en heb mijn kruis... vanmorgen 36,9 das hoog voor mij
goedmorgen, Evi, begin inderdaad een beetje 'krengige'gevoelens tegenover ei te krijgen... wanneer komt dat ding, vandaag nog niet in ieder geval liefs rensie [/url][/img]
Hoelang moet je temp hoog blijven? Ik heb normaal (totale cyclus 30 dagen) altijd dag 17 de eisprong (met clomid) deze cyclus dus ook. Vorige cyclus is iets later (totale cyclus 33 dagen) geweest, omdat dat ook na een miskraam was. Nu zit ik 14 dagen na mijn eisprong, maar durf nog niet te testen, omdat ze zeggen dat altijd na een miskraam je cyclus anders kan zijn.
Goedemorgen! @ Tijgertje, ik hoop voor je dat het nix zegt! Ik ga hard duimen voor je [-o< @ Rensie, omhoog is toch eigenlijk altijd goed? Morgen nog verder omhoog dus! Wie weet... Ik hoop het voor je. Heb gisteravond nog een stukje geschreven dus ik houd het kort. Voor alle andere meiden, ik duim voor niets anders dan mooie kaartjes vandaag (divi?) en anders een dikke knuf. Mijn kaartje blijft hangen op 36,6, nog wel zere (.)(.) en bruin dat niet door zet *confused*, maarja, ik gaf het niet veel kans deze maand, misschien had ik me daaraan vast moeten houden (bibber haha). We zien wel! Werkse allemaal of fijne dag met andere dingen
@Mirre: fijn meid dat het toch is mee gevallen en super van het goede nieuws meid! Hier blijven de duimen flink draaien dat het snel raak is hoor! Hier is mij kaartje weer voor vandaag: FF heeft mijn kruis een dag later gezet... [/url][/img] Dikke kus Joyce
kaartje van vandaag heb speekselovervloed en braakneigingen, raar kan niet van zwangerschapssymptomen zijn dat is te vroeg heb even aan het foeteren geweest en m'n kruis krijg ik waarschijnlijk de eerste dagen niet als het zo traag gaat. Ook niet op de juiste plaats
tijgertje ik ga hard voor je blazen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffff zo misschien help dat de rest allemaal weer s6 met klussen en wachten op ei of op het bankje hier mijn kaartje voor vandaag vindt hem zelf wel erg mooi deze maand.
Hallo allemaal! Hier ff mijn kaartje voor vandaag. Weer in temp omlaag... Ik hoopte dat ik gisteren misschien mijn ei zou hebben gehad maar volgens mijn temp dus niet... Hier wordt het ook spannend voor een aantal! Vraagtekentje, jouw kaartje ziet er nog steeds hoopvol uit hoor! Tijgertje, ik ga ook voor je blazen! Morgen weer omhoog...
Even een vraagje..... Was gisteren al vreselijke moe en heb vannacht dan ook erg onrustig/vast geslapen. Toen de wekker ging om 7:15 had ik het koud en m'n shirt was ook vochtig/koud. Heb dus liggen zweten ws vannacht. M'n temp was nu dan ook 36.3 [laatste dagen was hij 36.6/36.7]. Gelukkig is m'n mannetje vanochtend vrij en zou hij de kids naar school brengen ... ik kon me dus meteen weer omdraaien en verder slapen. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan ... was namelijk nog behoorlijk moe. Na 2½ uur werd ik weer wakker en dacht laat ik nog eens tempen ... nu was hij 36.8. Weet even niet zogoed welke temp ik moet nemen. Heb hem nu op 36.3 discarded gezet. Zit trouwens op 10DPO .... wie heeft een idee?
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ben vandaag heel erg misselijk, vanmorgen moest ik zowat braken....... Spannend! Zou het misschien dan toch zo zijn? @Vraagtekentje, Meis wat lief dat je naar mijn kaartje vraagt, dank je wel voor het duimen meis! Heel lief. @Zico, Ik denk dat je je eitje heb gehad meis.... @Daantje, Dank je wel! @Roses, Waar ben jij? Hoe is het met je? Ik mis je al bijna een paar dagen op het forum liefs Divi