@Berna, Schijndelsvolk en Daantje, Ik heb met mijn mannetje afgesproken, als ik deze week nog niet ongi ben dat we dan a.s. zondag gaan testen. Ik durf eigenlijk ook nog niet zo goed, ben zo onzeker...... (bloos) liefs Divi
hoef je niet voor te blozen hoor meid, snap het wel.. is toch heel erg spannend! Ik zal een kaarsje voor je branden lieverd!
hoi meiden Mirre: wat fijn dat het allemaal is meegevallen en dat de uitslagen goed waren. Heel veel succes met de eerste ronde clomid! Divi en tijgertje: ik duim en blaas heel hard voor jllie hoor...... Zico: nog ff geduld hebben hoor meid, maar begrijp je ongeduld ook heel goed..... Alle andere ook weer heel veel succes...... Twinny
Divi, ik heb steeds bij jou een goed gevoel en nu ik je kaartje zie wordt het gevoel alleen maar sterker... wanneer ga je testen, ik ben toch zo benieuwd!
Ik ben er zeker van dat ik op dag 14 m'n ei heb gehad, maar toch raar hoe die reageerd die FF, die zit er volgens mij helemaal naast
@seker: nee hoor helemaal niet, als de wekker van m'n vriend gaat, pak ik de thermometer en half slapend temp ik dan en draai me dan weer om, want mijn wekkertje gaat 3 kwartier later.
bij mij precies zelfde me vriendje komt meestal 7.00 de koffie op bed brengen en dan eerst me temp opnemen. vindt het juist spannend wat me temp elke dag weer doet. gr patricia
@ Pipi, waar heb je zo'n vriendje besteld ? Hihi, tis dat mijn wekker gaat, die van mij veslaapt zich consequent maar wordt tegenwoordig wakker van het gepiep van de temp haha... Gelukkig zit er een geheugen op want ben pas na de wekker wakker genoeg om te kijken (wel reuzenieuwsgierig idd wat de temp zegt) Ik ga zo even bijlezen!
Divi Je hebt een erg mooi kaartje! Zou me niks verbazen als het zover is voor je Ik kijk zondag zeker ff hier
hoi vraagtekentjes ja hij is echt een schatje elke morgen weer al 3 jaar lang brengt hij mij een kopje koffie op bed voor hij na zijn werk gaat. lief he en dan vraagt hij en hoe is de temp vandaag. gelukkig leeft hij wel met me mee en vindt hij het ook spannend gr patricia
@Daantje86, Schijndelsvolk, Twinny, Harstikke bedankt meiden! Heel lief! @Wieffie, Dit is mijn tweede cyclus dat ik aan het tempen ben. Het kaartje van mijn vorige cyclus staat in mijn album. Maar dit kaartje is wel heel erg mooi vind ik. Dank je wel meis! @Susan71, Ja heb je er een goed gevoel bij? Dat klinkt wel erg positief. Dank je wel! Ik ga als ik deze week nog niet ongesteld ben a.s. zondag testen. Eigenlijk wil ik het nu al doen, maar me mannetje en ik hebben afgesproken dat we a.s. zondag samen een test doen. We zijn zo benieuwd. Vanmorgen was ik giga misselijk zowat tot aan braken toe. Misschien is het wel een heel goed teken. @Mirre, Hoe is het met jou meis? Dank je wel! @Seker, Nee hoor meis, het valt echt mee hoe irritant het is. Door de weeks gaat om 6.30u het wekkertje, even temp op nemen en dan uit bed om te gaan werken. In het weekend gaat ook om 6.30u het wekkertje, even temp opnemen en dan weer lekker verder slapen. Het valt echt mee. liefs Divi
Wauw divi, het verschil met je temp vanochtend en dezelfde vorige cyclus is bijna een hele graad! Ik word er heel nieuwsgierig van... kan haast niet wachten tot je test Hahahaha
Hai meiden Divi echt heel spannen hoor! Hier mijn kaartje echt om te huilen Had vorige week goed hoop op dag 21 maar het mocht weer eens niet, het is in ieder geval wel echt zeker dat ik die clomid de volgende keer nodig heb. Nou wanneer het ook mag komen. Rensie ik blijf je helaas gewoon volgen...