Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames

Ff kijken wat mijn temp doet, vanmiddag kreeg ik een klein beetje steekjes in me lies en toen was het weg en heb afscheiding en dat heb ik nooit als ik ongi moet worden

Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en als ik teveel gegeten heb dan krijg ik een beetje last van maagzuur maar ben niet misselijk helemaal niet

De ene keer zegt mijn gevoel dat ik het wel ben maar aan de andere keer denk ik van niet heel raar

Ik weet het ben echt een zeurkousje he?

liefs tijgertje23

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Wieffie,
    Ja het meis, het scheelt echt een hele graad. Spannend he. Zodra ik heb getest laat ik het jullie echt weten hihi...

@Linda,
    Spannend he meis?

@Tijgertje
    Meis je zeurt echt niet hoor! Die gedachten waar jij nu mee loopt heb ik ook. Schrijf het lekker van je af meis, daar is het forum voor. Ik ga heel hard voor je duimen

liefs Divi

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    En ik ga ook voor jou heeeeeeel hard duimen :D
    wanneer is jou nod dag de mijn 21ste

Dus de symptoom wat jij heb kunnen we elkaar de hand schudden hihihi
    :D :D :D

liefs tijgertje23

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja en laat ons niet langer in spanning he

liefs tijgertje23

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Weet niemand wat ik moet mijn temp van vandaag?
    M'n verhaaltje staat onderaan pagina 29.

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland

oh meid, dus dat wordt ook erg spannend voor jullie! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!
    Dank je wel meis! Mijn NOD dag is Vandaag.
    Ja meis we kunnen elkaar de hand schudden. Vanmorgen was ik zo misselijk zowat tot aan braken toe.

Als ik wat weet meis, dan laat ik het jullie gelijk weten.

liefs Divi

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Meis ik zou het niet durven zeggen,
    Misschien dat de ervaren temp meiden hier een antwoord op weten
    Sorry,

liefs Divi

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Divi en Tijgertje, ik duim voor jullie! Dat jullie ook maar dec. mama's mogen worden!

Linda, echt een rot kaartje heb je. Ik hoop dat je snel een ei krijgt of ongie wordt. Dan met clomid hopen op een snelle eisprong!

Liefs Olga

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha olga,

Gaat alles goed met je?
    dank je wel meis!

liefs Divi

10. Linda, niet doen, mij niet volgen is geen leuke weg!!!!
    (vind het wel gezellig hoor dat je meeloopt :D )

Divi, meid mooi kaartje, spannend!!! duimduim
    Seker, het wordt vanzelf vast ochtendritueel....
    Hairdresser, temp is idd 0,3 omhoog, maar ik voel dat 36,1 geen ei temp is, de andere keren schoot hij dan naar 36,4... 36,1 heb ik al te vaak om ei te zijn lijkt mij... :(:
    hoe voel jij je trouwens?
    Olga al misselijk???

de rest, dikke knuffel rensie

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hey meis thx voor het vragen!
    Ben nu weer heel eventjes op het forum, kijken of er nog zwangeren zijn bijgekomen. heb ook niet alles bijgelezen Ik ben ziek. Lig de hele dag op bed, zit ook aan een antibiotiakuur. Zodra ik me weer beter voel kom ik weer weer lekker kletsen. Ik duik nu mn bed weer in ;)

12. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ha Roses! Heel veel beterschap! Lekker uitzieken!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Roses, beterschap meid. Gelukkig is je ei al geweest en hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Rensie, ik ben nog niet misselijk hoor. Mijn vriend zou dat wel willen, want dat gelooft hij meer dat het echt zo is. Hij wil me dan graag verzorgen zegt hij.....Nou, ik moet nog zien hoor.

Net kwamen mijn ouders even koffie drinken. Zo moeilijk om dan niets per ongeluk te verklappen. We willen het vertellen na de eerste echo. Dat is vlak voordat we op vakakantie gaan.

Liefs olga

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    diddl, ik zou je geen antwoord kunnen geven ben nog niet zo ervaren..

olga dat lijkt me ook moeilijk om dan je mond te houden nog even en je hebt je eerste echo gehad de tijd gaat zo snel spannend hoor...

roses beterschap hoor!

tijgertje en divi jullie maken het allemaal erg spannend hoop dat jullie snel een positieve test hebben en olga mogen volgen naar het ik ben zwanger forum!duimduimduim

alle andere dames ook veel succes!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb even temp. vraagje. Scheelt de ochtend en avond temp. veel met elkaar? Ik heb heel de week al dezelfde temp(36.5) en vanavond was ie 36.1. Moet ik dan al balen of is ie 's avonds altijd lager?
    liefs wies

16. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Dag meiden!

@Roses
    Beterschap! Gelukkig is je ei al geweest!

@Divi, Tijgertje
    Jeetje wat spannend meiden!

@Linda
    Dat is inderdaad geen fijn kaartje..hopelijk komt er snel een mooie stijging!

@Olga
    Het lijkt me ook zoooo moeilijk om niets te zeggen!

Ik ben even door het dolle heen geloof ik! heb een positieve ovulatietest vanavond! :D :D
    Voor het eerst! Ik ben nu erg benieuwd of m'n ei natuurlijk ook echt gaat komen!

xXx

17. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Roses, beterschap!

Divi en tijgertje, alleen maar hoge temperaturen morgen he? ;)
    Mijn duimen draai ooooooooveruren hier haha...

Olga, er is hoop voor de mannen lees ik vanavond; Pipi krijgt iedere morgen koffie op bed! Heb de mijne ook instructies gegeven maar ik kreeg gelijk een dosis verweer; je drinkt geen koffie, heb spierpijn (voor het 1st weer in de sportschool geweest; nou poeh hee hahaha) en "pas als je echt een dikke buik hebt" ! Nou, laat die dikke buik maar komen dan! Als het dan deze maand niet lukt heb ik in ieder geval een dozijn goede redenen om me aan de calorieën te vergrijpen ;) *gniffel*

Hier wordt het toch spannend. Heb volgens FF morgen mn NOD, bruin is er wel (zoals gewoonlijk) maar minimaal en zet niet door. Kan nog komen uiteraard maar vorige maand vertrok het ook weer! (kwam helaas wel weer terug dus). De klachten blijven en heb net als ik hiervoor las, dan weer wél posi gevoel dan weer helemaal dip... Het rommelt in ieder geval hevig (pijntjes krampjes) maar dat zegt in mijn geval helaas helemaal nix. Pffff, heb mezelf voorgenomen het weekend niet te testen vanwege vorige maand maar DAMN; Divi, ik vind het zeer te respecteren dat je tot zondag wacht!

Alle andere meiden, (vind het zo moeilijk te onthouden wat iedereen heeft geschreven), jullie ook weer alle goeds gewenst; ei, klussen, minimaal 2 STREPEN :)
    Welterusten

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat je al gedaan hebt is denk ik het beste. Gewoon kijken wat ie morgen doet, die kun je dan waarschijnlijk weer invullen zonder discarded. Nog 4 daagjes? Spannend!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Even een laatste berichtje van mij
    Heb net chocolade koekje gegeten maar beviel mij niet echt

Ja vraagtekentjes ik hoop ook dat mijn temp hoog wordt morgen

Net ook naar buiten geweest maar meteen me tepels gelijk stijf en doet zeer nog nooit eerder gehad

liefs tijgertje23

20. @Divi: Ik heb je 2 kaartjes even vergeleken, en zag dat je op je 1e kaartje na 12 DPO omlaag ging, nu ben je met 12 DPO omhoog gegaan, En ook bij je 1e kaartje ben je na 7 dagen na je evt. innestelingsdip omlaag gegaan en nu weer 7 dagen na je innestellingsdip omhoog gegaan. Dus...... ;) :D

Deel Deze Pagina