goedemorgen, het word spannend hier ben benieuwd wat de temp bij divi, tijgertje en vraagtekentje heeft gedaan en natuurlijk ook bij de rest? ik heb een vraag: heeft een slechte en onrustige nacht invloed op je temp en zo ja gaat je temp dan omhoog of omlaag? wie kan mij hier antwoord op geven? liefs
hoi Lot, het heeft wel invloed, maar of het omhoog of omlaag gaat is per persoon verschillend... succes
Goedemorgen, weer 0,1 omlaag :x :x :x het schiet nu echt niet op, al dag 59 mmmmppphhh! [/url][/img] weet niet meer wie het vroeg, maar avondtemp meten heeft geen nut, je temp is vaak anders door activiteiten van de dag, als jij bijv gesport hebt, ligt het ook hoger, ben je moe kan jij lager zijn, is dus geen pijl op te trekken
rensie balen zeg schiet zeker niet op pff hier ook 0,1 graa domlaag 39,8 nog steeds aardig hoog dus.. ben misselijk en heb maagzuur... zou toch neit?
hoi meiden. hier voel ik me buiten de zwangerschap om ( wat erg goed gaat alleen pijn in me boobs en moe) niete cht goed. vanochtend ziekgemeld ga zo naar de dokter ..denk dat ik een goede ooronsteking heb en voel me gewoon nu echt niet lekker.... even goed uitziekken wand ik loop er al vanaf dinsdag mee. alle meiden verder sterkte met wachten succes met klussen en ook de testers toi toi toi en die de duivels hebben gehad.....ik heb ze voor de vlgende ronde weg gestuurd
Goedemorgen @Dimmel FF geeft dat niet alleen bij jou aan, maar dat is standaard Zo Mirre heeft vandaag een hele lage temp (36.5) dus m'n ei komt eraan Vanmorgen geklust voor het eerst na het hsg onderzoek en wat een bloedbad! Heeft iemand ook hier na het hsg nog bloedverlies gehad later? In eerste instantie had ik geen verlies, toen s avonds wat bloedverlies verdund met de vloeistof, gisteren niks ......en nu ineens rood. Misschien is de boel wat meer doorbloed door het gewroet daarbinnen ofzo. Kijk het wel ff aan vandaag. Ik wens iedereen een fijne dag vandaag! Liefs Mirre
@roses ... beterschap meid. Hoop dat je snel weer opknapt. @wiesje ... zou het niet weten meid. Ik temp 's avonds nooit. @daam ... bedankt voor je antwoord. @lot ... dat vroeg ik me dus ook af. Heb aleen geen duidelijk antwoord gekregen. Bij mij was hij een stuk lager na die nacht. @rensie ... wat vervelend meid. Hoop dat je ei snel mag komen. @hairdresser ... beterschap meid. @schijndelsvolk ... gaat lekker meid. @Mirre ... geen ervaring mee. Wel mooi optijd geklust. M'n temp is vandaag weer 36.6, dus wat die lage temp gisteren is geweest? Of het kwam door die onrustige nacht/zweten of zou het een innesteling kunnen zijn geweest? Zit nu op 11DPO. Heb vanochtend getest en negatief. Weet dat het nog vroeg was om te tempen, maar heb de gok genomen. Het wachten is nu ws op de duiveltjes.
Hai meiden, ik temp deze maand voor het eerst. Zit inmiddels op cyclusdag 30 (laat ei deze maand) maar ik heb geen idee of mijn kaartje er gunstig uitziet.... Er valt vast nog niets over te zeggen hè, het kan zeker nog alle kanten opgaan? Dit is 'm:
Ik zit nu op 16 dpo en mijn temp is nog steeds hoog, ik heb wel af en toe slijm en het lijkt of het een beetje rozig is. Maar in mijn onderbroek is niets te zien. Wat zou dat kunnen betekenen.
@seker zeker niet vervelend je went eraan @schijndelvolk gata goed . zo houden die temp volgens mij zit me ei eraan te komen
Misschien zie ik terug dat ik al 3 nachten slecht slaap, maar daar ga ik snel achterkomen denk ik. Ik word zo in de bonen wakker steeds dat ik de temp maar in mn mond steek, maar zo had ik dus vannacht om 3.00 een temp van 36.9 en heb daarna eigenlijk steeds onderbroken een oogje dicht gedaan... Kweet het niet dus! Heb die van de gewone tijd ingevuld... Misschien zijn de "nieuwe klachtjes" wel gewoon een nieuw verworven onderdeel van mn cyclus. Maar zoals ik begin van mn ei sceptisch was, ben ik nu helemaal in de war; ben toch stiekem veel te veel gaan hopen en dat maakt het wachten niet echt makkelijk. Zal wel komen doordat ik met dat 1ste kaartje moet wennen aan de "extra" info die je hebt (of juist niet dus haha). Als de komen wil ik ze wel snel ieder geval! Wat ik dus NIET hoop voor de andere kaartjes! Zou wel erg leuk zijn als we iemand kunnen feliciteren . Sorry, reageer niet apart op iedereen maar ik duim zeker mee, ik hou jullie in de gaten haha... Fijne dag!
Hallo meiden, @Rensie, balen meid dat je temp weer is gezakt... Ik hoop echt voor je dat je ei er aan zit te komen want ik kan me een klein beetje voorstellen hoe irritant het is dat het zo lang duurt. (zelf ook cyclussen van +/- 50 dagen) @Hairdresser, balen dat je je niet zo lekker voelt! Beterschap meid! @Schijndelsvolk, zo gaat ie goed! Nu nog omhoog houden die temp! @Dimmel, volgens mij kan je nog niet zoveel aan je kaartje zien, maar heb je wel een echte ongi gehad? Je hebt maar 1 dag meduim verlies ingevuld? @Mirre, Ik kan je niet helpen met je vraag maar ik hoop dat het bloedverlies snel ophoud! Veel klusplezier! @Diddl, jammer dat je negatief getest hebt Misschien was het vroeg om positief te testen? Had je misschien gisteren een nesteldip en moet je nog volop HcG gaan aanmaken? @Annalise74, volgens mij ziet je kaartje er nog wel redelijk gunstig uit! Je hebt wel veel open rondjes, ik weet niet hoe je dan de temp moiet rekenen... @Daantje86, ik hoop dat je ei snel komt! @Vraagtekentje, ik hoop idd dat die lage temperaturen van het slechte slapen komen... Meis ik ga voor je blazen, die temp moet ff weer omhoog hoor! @tijgertje en Divi, ik ben erg benieuwd hoe jullie temp is... Nou dan nog ff mijn eigen kaartje...Ik ben ook weer gezakt... Ik heb wel sinds gisteren teunisbloemolie gebruikt en ben benieuwd of ik daardoor verschil zal gaan zien de komende tijd...
Hai Wieffie, Ja ik heb inderdaad veel open rondjes. Ik temp elke ochtend op een andere tijd ivm mijn onregelmatige baan. Ik heb nooit eerder getempt ivm die onregelmatigheid maar de gyn wil graag dat ik heb wel doe. Direkt na het wakker worden, de tijd maakte volgens haar niet zo veel uit. : Heeft iemand hier ervaring met tempen en een onregelmatige baan? En is je kaartje dan erg onbetrouwbaar?
@annalise ... kun je niet bv standaard om 04:00 tempen? Of heb je ook nachtdiensten. Zou zelf een tijdstip zoeken waarop je het vaakst kunt tempen om er wat regelmaat in te krijgen.
Diddl, Nee nachtdiensten heb ik niet zo vaak. We supervroege en superlate diensten. Ik sta soms om 3 uur op maar lig er soms ook pas om 1.00 uur ('s nachts) in. En ik dacht dat je minimaal 3 of 4 uur geslapen moet hebben voor dat je kan tempen? Dus als ik elke dag om 3 uur 's morgens ga tempen, heb ik sommige dagen pas 2 uur geslapen. Ik weet niet wat belangrijker is; 3-4 uur geslapen hebben of elke dag op dezelfde tijd tempen....